|
Post by time on Mar 31, 2010 19:18:38 GMT 1
Ja, några supprtrar kommer att få en mycket tung kväll. Värst bli det nog för Mörrum om de som åker ner i tvåan, det dröjer nog lååång tid innan de reser sig igen. Skulle KRIF spela i tvåan nästa säsong så kommer man ändå får ett grymt bra lag, så är det nog inte för Mörrum där en förmodligen drabbas av en rejäl spelarflykt vid degradering. ja måste ju vara mycket tyngre att ramla ur än att inte gå upp
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 31, 2010 19:33:09 GMT 1
Hur mycket den än bär mig emot att säga det så är det nog bättre både för KHK och KRIF om det blir Mörrum som kniper sista div1 platsen
|
|
|
Post by time on Mar 31, 2010 19:38:15 GMT 1
Hur mycket den än bär mig emot att säga det så är det nog bättre både för KHK och KRIF om det blir Mörrum som kniper sista div1 platsen Instämmer Jag tror inte KRIF har resurser att etablera sig i ettan. Möjligtvis hanka sig fram
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 31, 2010 19:42:59 GMT 1
Hur mycket den än bär mig emot att säga det så är det nog bättre både för KHK och KRIF om det blir Mörrum som kniper sista div1 platsen Instämmer Jag tror inte KRIF har resurser att etablera sig i ettan. Möjligtvis hanka sig fram ...samtidigt som vi kan samarbeta med dom, genom att t.ex låna ut spelare som behöver istid, om dom ligger kvar i tvåan.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 31, 2010 19:53:13 GMT 1
Hur mycket den än bär mig emot att säga det så är det nog bättre både för KHK och KRIF om det blir Mörrum som kniper sista div1 platsen Håller med.... Nu gjorde Goiset 3 mål på 18 sek 7-1 nu!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 31, 2010 20:11:09 GMT 1
Läggmatch från Boros sida! Dom skämmer ju ut sig fullständigt!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 31, 2010 20:33:27 GMT 1
Läggmatch från Boros sida! Dom skämmer ju ut sig fullständigt! Instämmer!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 31, 2010 20:33:53 GMT 1
Bara att gratulera Goiset till nytt kontrakt.
Läggmatch tror jag inte på tror inte Boro lade för kaffekassan även om det ryktats att Goiset har gjort så förut. KRIF hade allt i egna händer och förlorade.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 31, 2010 21:09:21 GMT 1
Läggmatch? Nej snarare brist på motivation skulle jag tro. I ärlighetens namn var väl Kungälv inte heller så inspirerde mot Krif i deras sista match. Alla lag har ju det i egna händer när pucken släpps i första matchen i kvalserien att då gå ut och kritisera andra resultat är riktigt lågt.
Men å andra sidan kan man ju inte låta 9-1 och 3 mål på 18 sekunder gå obemärkt förbi. Skulle det nu handla om en läggmatch så tror jag alla inblandande ändå får betala för det i slutändan. Vilken SKANDAL det skulle bli!
Det skall bli kul med ytterliggare derbyn mot Mörrum nästa säsong.
|
|
|
Post by drjones on Mar 31, 2010 21:14:34 GMT 1
Jag var på plats ikväll i Mörrum och kan garantera att Boro inte lade sig frivilligt. Mörrum kom ut i 3:e perioden och gjorde 3 mål på 1 minut och fortsatte sedan att mala på vilket skotten 22-2 vittnar om. Helt objektivt så hade Mörrum i normala fall gjort ytterligare 3-4 mål till om inte Boros keeper gjort "onormala" räddningar flera gånger om.-Han utnämndes helt rättvist till matchens lirare också vilket jag aldrig varit med om innan när laget förlorar med 9-1?
Jag tror att det var det bästa som trots allt hände både för KHK & Mörrum publikmässigt sett.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 31, 2010 21:19:13 GMT 1
Jag var på plats ikväll i Mörrum och kan garantera att Boro inte lade sig frivilligt. Mörrum kom ut i 3:e perioden och gjorde 3 mål på 1 minut och fortsatte sedan att mala på vilket skotten 22-2 vittnar om. Helt objektivt så hade Mörrum i normala fall gjort ytterligare 3-4 mål till om inte Boros keeper gjort "onormala" räddningar flera gånger om.-Han utnämndes helt rättvist till matchens lirare också vilket jag aldrig varit med om innan när laget förlorar med 9-1? Jag tror att det var det bästa som trots allt hände både för KHK & Mörrum publikmässigt sett. Publlikmässigt sett så tror jag absolut att ett derby mellam KHK-Krif hade get mer. När hade vi lapp på luckan mot mörrum senast? Och att det är bra för oss om Krif ligger kvar i tvåan? Nej, vi ska väl inte värva spelare som sen ska lånas ut, tror inte det är målsättningen.
|
|
|
Post by Joewson on Mar 31, 2010 21:47:09 GMT 1
Det var lapp på luckan 9/10-2009... Bara för att vara lite jobbig
|
|
|
Post by Sverker on Apr 1, 2010 9:57:05 GMT 1
Bra att Mörrum klarade sej!!!!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 1, 2010 11:37:01 GMT 1
Det var lapp på luckan 9/10-2009... Bara för att vara lite jobbig Vet jag inget om, kräver en källa på det för att vara lite dryg tillbaka
|
|
|
Post by Joewson on Apr 1, 2010 13:25:39 GMT 1
Det var lapp på luckan 9/10-2009... Bara för att vara lite jobbig Vet jag inget om, kräver en källa på det för att vara lite dryg tillbaka Haha, fixar jag. khk.se/?id=23413
|
|