|
Post by doubleyou on Mar 13, 2010 23:09:59 GMT 1
Detta skrev lordmorrum (om det är samma person) på mörrums forum inför matchen mot Nybro den 13 dec. 10 dec. Citat: Vinner mörrum denna matchen vet jag inte vad jag gör! Inget snack om saken. FÖRLUST det enda som gäller! 11 dec. Citat: Heja Nybro! Utan tvekan. Förutom att jag rättat något stavfel ( och kanske lagt till något) så är texten identisk.
Jag skall ge dej ett gott råd lorden. Glöm inte dra ner gylfen innan du pissar nästa gång.
|
|
|
Post by lordmorrum on Mar 14, 2010 11:06:17 GMT 1
Detta skrev lordmorrum (om det är samma person) på mörrums forum inför matchen mot Nybro den 13 dec. 10 dec. Citat: Vinner mörrum denna matchen vet jag inte vad jag gör! Inget snack om saken. FÖRLUST det enda som gäller! 11 dec. Citat: Heja Nybro! Utan tvekan. Förutom att jag rättat något stavfel ( och kanske lagt till något) så är texten identisk. Jag skall ge dej ett gott råd lorden. Glöm inte dra ner gylfen innan du pissar nästa gång. japp så skrev jag. Och de står jag för. Ville inte ha khk i allettan och ni hade sagt likadant om khk hade kunnat hjälpa ett motståndarlag till GOISets nederlag. Men senare den matchen gick jag upp på Jössa med min Mörrums halsduk och stod där. Precis som vanligt. Skulle aldrig falla mig in och ta på mig ett annat lags tröja/halsduk.
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 14, 2010 11:13:55 GMT 1
Till och med i en tränings turnering så stöttar ni motståndarna.... Tomma tunnor....
|
|
|
Post by sheriff on Mar 14, 2010 11:28:46 GMT 1
Detta skrev lordmorrum (om det är samma person) på mörrums forum inför matchen mot Nybro den 13 dec. 10 dec. Citat: Vinner mörrum denna matchen vet jag inte vad jag gör! Inget snack om saken. FÖRLUST det enda som gäller! 11 dec. Citat: Heja Nybro! Utan tvekan. Förutom att jag rättat något stavfel ( och kanske lagt till något) så är texten identisk. Jag skall ge dej ett gott råd lorden. Glöm inte dra ner gylfen innan du pissar nästa gång. Skulle aldrig falla mig in och ta på mig ett annat lags tröja/halsduk. Vad skulle hända då menar du. Att stötta sina medmänniskor är av ondo i din värld? Det känns lite sektbetonat. Nu skojar du ju givetvis och spelar en form av roll i hockeysammanhang men har givetvis en frommare attityd i det riktiga livet.
|
|
|
Post by doubleyou on Mar 14, 2010 12:12:20 GMT 1
Detta skrev lordmorrum (om det är samma person) på mörrums forum inför matchen mot Nybro den 13 dec. 10 dec. Citat: Vinner mörrum denna matchen vet jag inte vad jag gör! Inget snack om saken. FÖRLUST det enda som gäller! 11 dec. Citat: Heja Nybro! Utan tvekan. Förutom att jag rättat något stavfel ( och kanske lagt till något) så är texten identisk. Jag skall ge dej ett gott råd lorden. Glöm inte dra ner gylfen innan du pissar nästa gång. japp så skrev jag. Och de står jag för. Ville inte ha khk i allettan och ni hade sagt likadant om khk hade kunnat hjälpa ett motståndarlag till GOISets nederlag. Men senare den matchen gick jag upp på Jössa med min Mörrums halsduk och stod där. Precis som vanligt. Skulle aldrig falla mig in och ta på mig ett annat lags tröja/halsduk. Nej jag tycker inte ditt resonemang håller. När vi bytte plats i ettan för något år sedan så vann vi borta mot Västervik trots att vi var klara, och gav er chansen att hänga kvar av egen kraft. Stod du på Jössa med din halsduk den matchen så var det väl inte så trångt eftersom den matchen spelades Nybro.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 14, 2010 14:02:00 GMT 1
Detta är ju helt horribelt! Det blir skamvrån med dumstruten på för YB i höst.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 14, 2010 14:15:41 GMT 1
Detta är ju helt horribelt! Det blir skamvrån med dumstruten på för YB i höst. Dumstruten är ju din, bara din! Idag är det revanschernas dag om du är sugen.
|
|
|
Post by andresvensson on Mar 14, 2010 18:43:06 GMT 1
Hum.. Vill minnas att ett gäng Gois Suporters stod i Lakers klacken under Karl-Oscar cupen, när vi mötte Lakers... Så kasta inte sten i glashus.... om man nu inte vill betala för sittplats och det finns 2 ståplats och den ena är khk då är ju saken ganska självklar var man ställer sig.
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 15, 2010 14:00:20 GMT 1
Hum.. Vill minnas att ett gäng Gois Suporters stod i Lakers klacken under Karl-Oscar cupen, när vi mötte Lakers... Så kasta inte sten i glashus.... om man nu inte vill betala för sittplats och det finns 2 ståplats och den ena är khk då är ju saken ganska självklar var man ställer sig. Precis.... och i Kalling finns det väl bara 2 ståplatser .....och med Laxarna på den ena så................
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 15, 2010 18:50:12 GMT 1
Hum.. Vill minnas att ett gäng Gois Suporters stod i Lakers klacken under Karl-Oscar cupen, när vi mötte Lakers... Så kasta inte sten i glashus.... om man nu inte vill betala för sittplats och det finns 2 ståplats och den ena är khk då är ju saken ganska självklar var man ställer sig. Lika självklart som att man står på Kallinges ståplats när löklaxarna står på andra sidan, säger då det...
|
|
|
Post by scarpino on Mar 15, 2010 20:48:21 GMT 1
Se inte detta som ett påhopp eller nått.. bara en fundering jag har. Men vad tycker ni Karlskroniter att eran alltid så stolta klackledare "Youngblood" går runt i Kallinge o håller på KRIF i en KRIFTRÖJA ? Är inte det en dubbelmoral så säg ? kan inte förstå hur man kan rent ut sagt sjunka så lågt. Jag ska vara ärlig o säga att hade Kallinge mött er så hade jag med hållt på kallinge. men inte f*n hade jag sjunkit så lågt att jag tagit på mig en KRIF tröja lite stolthet har jag i kroppen. Och trodde ni var stolta över ert khk, då drar man f*n inte på sig motståndarlagets tröja bara för man tycker mindre om ett annat lag. Dålig stil säger jag.. vad säger ni ? Mycke bra stil säger jag!! Jag tycker att det visar bra signaler av hans storhet! Många andra fan är så fruktansvärt insnöade o enögda o kan bara se sitt eget lag! Många mer borde vara som YB...
|
|
|
Post by pursey on Mar 24, 2010 14:10:40 GMT 1
Är det inte svårt att hålla reda på alla lag ni håller på? Igår var det visst Nybro ni stöttade på plats , förra veckan var de Hästenaklacken som berikades med ett par khk-klädda, sen Kallinge och Sölvesborg och Örebro, icke att förglömma att ni tog Mörrumsfansen plats i Lakersklacken dagen efter. Ni har ju snart fler favoritlag än er idol.
|
|
|
Post by sheriff on Mar 24, 2010 14:31:18 GMT 1
Är det inte svårt att hålla reda på alla lag ni håller på? Igår var det visst Nybro ni stöttade på plats , förra veckan var de Hästenaklacken som berikades med ett par khk-klädda, sen Kallinge och Sölvesborg och Örebro, icke att förglömma att ni tog Mörrumsfansen plats i Lakersklacken dagen efter. Ni har ju snart fler favoritlag än er idol. Det är det som skiljer vidsynt från trångsynt. Nu ska jag inte anklaga dig utan det är som en hjärntvätt du har varit med om. Indoktrineringen som bankats in under århundraden. Det är inte ditt fel. Däremot är det sant om det som står i bibeln, Arvsynden. Du för vidare syran till nästa generation. Hoppas du kan bryta den nedåtgående spiralen. Lycka till, kompis.
|
|
|
Post by yngwie on Mar 24, 2010 19:59:40 GMT 1
Håller på KHK, KRIF och SIK 7 dagar i veckan mot dom andra 2 Vad är problemet!? Är det ett fritt land vi lever i?? OJ, har visst glömt att man får ha en åsikt som tydligen stör andra...
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2010 20:27:54 GMT 1
Ibland undrar man vad problemet är när man tycker det är kul att det går bra för andra lag i närheten.
|
|