|
Post by lordmorrum on Mar 13, 2010 12:49:12 GMT 1
Se inte detta som ett påhopp eller nått.. bara en fundering jag har. Men vad tycker ni Karlskroniter att eran alltid så stolta klackledare "Youngblood" går runt i Kallinge o håller på KRIF i en KRIFTRÖJA ? Är inte det en dubbelmoral så säg ? kan inte förstå hur man kan rent ut sagt sjunka så lågt. Jag ska vara ärlig o säga att hade Kallinge mött er så hade jag med hållt på kallinge. men inte f*n hade jag sjunkit så lågt att jag tagit på mig en KRIF tröja lite stolthet har jag i kroppen. Och trodde ni var stolta över ert khk, då drar man f*n inte på sig motståndarlagets tröja bara för man tycker mindre om ett annat lag. Dålig stil säger jag.. vad säger ni ?
|
|
|
Post by lordmorrum on Mar 13, 2010 12:51:31 GMT 1
PS. jag hoppas inte detta tar bort eller något. då det bara är en fråga jag ställer. DS
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 13, 2010 13:08:45 GMT 1
Hörde att YB och sir wankalot stod i OIK klacken sista perioden mot nyköping och köpte OIK glas i shopen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 13, 2010 13:15:23 GMT 1
Personligen skulle aldrig få för mig att ställa mig i ett annat lag´s klack med en ”motståndarlagets tröja" på mig, även om jag nu skulle hålla på det ena laget lite mer. Faktum är att jag aldrig skulle få för mig att ta på mig en supporterartikel (ishockey) från ett annat lag än KHK.
Jo, lite pinsamt är det faktiskt att BB´s klackledare återfinns i KRIF tröja.
|
|
|
Post by lordmorrum on Mar 13, 2010 13:17:09 GMT 1
vad jag förstod så satt han på sittplats.. ska låta de vara osagt.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 13, 2010 13:23:50 GMT 1
Kanske inte lika som att stå i motståndarnas klack men det känns fel, även om detta är i ett gott syfte för att reta Gosiets supportrar.
|
|
|
Post by jipe on Mar 13, 2010 14:46:24 GMT 1
När KHK spelar vet jag var YB står o vilken tröja han bär... resten skiter jag i
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 13, 2010 17:11:30 GMT 1
Hum.. Vill minnas att ett gäng Gois Suporters stod i Lakers klacken under Karl-Oscar cupen, när vi mötte Lakers... Så kasta inte sten i glashus....
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 13, 2010 17:23:52 GMT 1
Nej visst e det ingen höjdare. Han som är så noga med att alla som åker i supporterbuss är ett ansikte utåt för KHK. Vad betyder det då att högstahönset i BB glider runt i KRIF-ställ, inte är det ett bra ansikte utåt för KHK i alla fall. Visst han kommer säkert att hävda att han var där som privat person men det tror jag att folk som vill ta sig ett par bira på bussen också är
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 13, 2010 17:26:46 GMT 1
Är det verkligen ingen annan här som har något favoritlag förutom Khk??
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 13, 2010 17:28:55 GMT 1
Nej visst e det ingen höjdare. Han som är så noga med att alla som åker i supporterbuss är ett ansikte utåt för KHK. Vad betyder det då att högstahönset i BB glider runt i KRIF-ställ, inte är det ett bra ansikte utåt för KHK i alla fall. Visst han kommer säkert att hävda att han var där som privat person men det tror jag att folk som vill ta sig ett par bira på bussen också är Instämmer!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 13, 2010 17:35:41 GMT 1
Själv stod jag på ståplats i kockumhallen och kollade på Krif, dock utan Kriftröja ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 13, 2010 17:54:02 GMT 1
Är det verkligen ingen annan här som har något favoritlag förutom Khk?? det är det säkert men jag tror inte att dom är ordförande i någon supporterförening, att vara det betyder inte bara att man får synas en massa och umgås med laget utan också att man måste tänka extra mycket på hur det man gör kan påverka och hur det ses av andra
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 13, 2010 17:55:06 GMT 1
Igår valde jag som många andra KHK fans att se matchen krif-mörrum, Har i min ägo en krif tröja som jag fått av en av de som har störst anledning till att KHK ä rdär de är idag!
Den har tillhört Torbjörn Tobbe Karlsson och han bar den som stolt kapten i krif när han var aktiv där, jag valde att bära den denna kväll för att hedra denna enligt mig stora ledare för KHK.
Ja och jag håller på krif 7 dagar vi veckan när de möter mörrum!!
Men KHK sätter jag alltid först!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by HF on Mar 13, 2010 20:40:35 GMT 1
Och jag som tycker det är kul när det går bra för Blekingelagen, satt t o m och följde SIK´s matcher i deras playoff.
|
|