|
Post by oneandonly on Mar 19, 2010 19:43:37 GMT 1
Man skulle nästan kunna tro att division 1 F flyttat till England när man ser matchannonsen inför Sheffield Steelers vs Nottingham Panters... vs
|
|
|
Post by sheriff on Mar 19, 2010 19:55:36 GMT 1
Man skulle nästan kunna tro att division 1 F flyttat till England när man ser matchannonsen inför Sheffield Steelers vs Nottingham Panters... vs Hehe Pantern tog sitt namn just efter Nottingham Panthers. Ska man ha sett ett derby så ska det va Panthers vs Steelers! Hoppas fortfarande på att Bävern tar skalbaggarna till Pantrarna. Tänk er KHK inför 7000 vilda engelsmän på läktarna plus 300 KHKsupportrar som tar flyget över från Kastrup för 300 spänn en varm sensommardag. Det e vad jag kallar uppvärmning.
|
|
|
Post by stolpeut on Mar 19, 2010 20:00:50 GMT 1
Man skulle nästan kunna tro att division 1 F flyttat till England när man ser matchannonsen inför Sheffield Steelers vs Nottingham Panters... vs Hehe Pantern tog sitt namn just efter Nottingham Panthers. Ska man ha sett ett derby så ska det va Panthers vs Steelers! Hoppas fortfarande på att Bävern tar skalbaggarna till Pantrarna. Tänk er KHK inför 7000 vilda engelsmän på läktarna plus 300 KHKsupportrar som tar flyget över från Kastrup för 300 spänn en varm sensommardag. Det e vad jag kallar uppvärmning. Jag é me!
|
|