|
Post by qALLAHAN on Mar 20, 2010 13:09:30 GMT 1
som Ringberg...? Är väl lika stor risk för prestationsångest hos alla unga killar... Varken Findus eller Ringberg blev succe...
Tror att det är riktigt jobbigt att komma till denna tokiga stad och veta att man måste prestera. Säkert mycket lättare för rutinerade killar som varit med högt upp och är vana vid hysteri
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 20, 2010 14:22:18 GMT 1
som Ringberg...? Är väl lika stor risk för prestationsångest hos alla unga killar... Varken Findus eller Ringberg blev succe... Tror att det är riktigt jobbigt att komma till denna tokiga stad och veta att man måste prestera. Säkert mycket lättare för rutinerade killar som varit med högt upp och är vana vid hysteri Säkert mycket dyrare med rutinerade killar som varit med högt upp och är vana vid hysteri. Om vi vill att klubben fortfarande ska ha en stabil ekonomisk grund att stå på så kan inte alla vara gamla och rutinerade med tanke på hur många nya som ska in. Vi kan väl ge Kempe chansen att bygga färdigt och kanske t.o.m ge han chansen att misslyckas innan vi tjurar ihop. Jag tror faktiskt att han vet vad han gör till skillnad från sin föregångare.....
|
|
|
Post by scarpino on Mar 20, 2010 14:52:58 GMT 1
Det han gjorde under hans tid här kallar jag att lyckas!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 20, 2010 15:17:38 GMT 1
som Ringberg...? Är väl lika stor risk för prestationsångest hos alla unga killar... Varken Findus eller Ringberg blev succe... Tror att det är riktigt jobbigt att komma till denna tokiga stad och veta att man måste prestera. Säkert mycket lättare för rutinerade killar som varit med högt upp och är vana vid hysteri Säkert mycket dyrare med rutinerade killar som varit med högt upp och är vana vid hysteri. Om vi vill att klubben fortfarande ska ha en stabil ekonomisk grund att stå på så kan inte alla vara gamla och rutinerade med tanke på hur många nya som ska in. Vi kan väl ge Kempe chansen att bygga färdigt och kanske t.o.m ge han chansen att misslyckas innan vi tjurar ihop. Jag tror faktiskt att han vet vad han gör till skillnad från sin föregångare..... Hehe..jo...det får man hoppas... ;D Känns bara som kvoten av "utvecklingsbara" redan är fylld, i synnerhet om Mårtensson och Emil Larsson också signar.. Det är ju BARA såna hittills... Som sheriffen sa; trodde att Micke o Tobbe hade börjat lägga grunden, men plötsligt ska det börjas om med unga killar igen... (C-J, Lönn, Sebbe, Ringberg osv...byts ut mot nya...och vi börjar om igen...)
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 20, 2010 21:46:55 GMT 1
Fan vad gott! Nu MÅSTE vi ha Fredrik annars är jag rädd för att denna värvningen är förgäves... Lill Söder klarar sig utmärkt utan sin storebror på isen. Ytterst tveksamt....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 20, 2010 22:43:39 GMT 1
Tror att det är riktigt jobbigt att komma till denna tokiga stad och veta att man måste prestera. Säkert mycket lättare för rutinerade killar som varit med högt upp och är vana vid hysteri Var inte orolig, snart kommer det nog en rutinerad forward till KHK om allt går som det skall. Alla rykten för tillfället pekar på just detta.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 21, 2010 0:29:55 GMT 1
en man gör inget lag.. vad haf vill säga, är bara att det är lätt att önska sig "unga hungriga killar", men jag tror det kan vara svårare att få dom att prestera här, än på andra ställen... Ju mer krav, desto mer rutin behövs, inbillar jag mig...om man inte har en superpsykolog i båset
|
|
|
Post by HF on Mar 21, 2010 9:18:21 GMT 1
en man gör inget lag.. vad haf vill säga, är bara att det är lätt att önska sig "unga hungriga killar", men jag tror det kan vara svårare att få dom att prestera här, än på andra ställen... Ju mer krav, desto mer rutin behövs, inbillar jag mig...om man inte har en superpsykolog i båset Spelarna ska ju komma hit och bli bättre med en tränare som kan utveckla dom inte ...inveckla ... Spelarna som kommit hit än så länge har ju ingen press på sig att prestera poäng för de är inte hit värvade för det. Med rätt tränare är unga spelare kanon, titta vad Taif har lyckats med med sina unga spelare. Det viktigaste är att skapa ett lag som jobbar som Kempe skrev för tröjan de bär.
|
|
|
Post by sheriff on Mar 21, 2010 12:56:55 GMT 1
en man gör inget lag.. vad haf vill säga, är bara att det är lätt att önska sig "unga hungriga killar", men jag tror det kan vara svårare att få dom att prestera här, än på andra ställen... Ju mer krav, desto mer rutin behövs, inbillar jag mig...om man inte har en superpsykolog i båset Spelarna ska ju komma hit och bli bättre med en tränare som kan utveckla dom inte ...inveckla ... Spelarna som kommit hit än så länge har ju ingen press på sig att prestera poäng så de inte hitvärvade för det. Med rätt tränare är unga spelare kanon, titta vad Taif har lyckats med med sina unga spelare. Det viktigaste är att skapa ett lag som jobbar som Kempe skrev för tröjan de bär. Jag wordar lite här.
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2011 9:37:34 GMT 1
seglat upp på andra plats i interna poängligan.
Dessutom 5-1 i plus/minus
Kan vi hoppas på samma utveckling som förra säsongen då han blev ordinarie först i allettan och sedan gjorde en mycket bra vårsäsong.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 31, 2011 11:54:45 GMT 1
Tycker Söder varit bra i år, sliter hårt varje byte. Poängmässigt gör han en bättre säsong i år än i fjol, än så länge.
|
|
|
Post by HF on Mar 23, 2011 16:05:32 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 23, 2011 16:06:35 GMT 1
Hahaha
|
|
|
Post by HF on Mar 23, 2011 16:15:11 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 21, 2011 21:07:40 GMT 1
Hos KHK:aren just nu: - In på livet med Kristoffer Söderwww.iblug.com/p/khkarenMissa inte heller: - In på livet med Jonas Karlsson
|
|