|
Post by Lucas Lokatt on Apr 10, 2010 18:22:59 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Apr 10, 2010 18:58:49 GMT 1
Klockrent beteende av spelarna!
|
|
|
Post by scarpino on Apr 10, 2010 20:26:20 GMT 1
Va det della!?
|
|
|
Post by sheriff on Jul 27, 2010 22:23:45 GMT 1
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 1, 2010 13:54:44 GMT 1
Jag läste just på BB's hemsida att Calle hade släppt en nyhet till i alla fall delar av BB men detta skulle inte bli officiellt förens i november. Då undrar man ju vad folk håller på med. Om det finns hemligheter inom KHK varför går man då och berättar det för vissa, enligt mig är den stora frågan varför tycker man att man behöver hålla hemligheter för supportrar när det är ganska torrt med hockeynyheter i Karlskrona. Det har varit flera gånger folk har fått förhandsinfo är det okontrollerbara läckor man har att göra med eller är det bara så att man skiter i att delar av publiken blir uppretade av att sånt här hela tiden händer. Har man en nyhet gå ut med den eller håll käften
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Aug 1, 2010 15:33:39 GMT 1
Jag läste just på BB's hemsida att Calle hade släppt en nyhet till i alla fall delar av BB men detta skulle inte bli officiellt förens i november. Då undrar man ju vad folk håller på med. Om det finns hemligheter inom KHK varför går man då och berättar det för vissa, enligt mig är den stora frågan varför tycker man att man behöver hålla hemligheter för supportrar när det är ganska torrt med hockeynyheter i Karlskrona. Det har varit flera gånger folk har fått förhandsinfo är det okontrollerbara läckor man har att göra med eller är det bara så att man skiter i att delar av publiken blir uppretade av att sånt här hela tiden händer. Har man en nyhet gå ut med den eller håll käften Hej Daniel! Som en planerad del av eventet "Planka med Kempe" släpptes en "hemlighet" till alla de som var där i fredags. "Ni får inte säg nåt" sas på skoj till de 130 gästerna som var där. Det här var inget misstag utan en liten bonus till de som närvarade. På samma sätt som de som köpt publiktröjan går in gratis på Camp KHK. Vi kommer att återkomma med information och en stor kampanj och göra det långt innan november. När någon tar en mikrofon och informerar 130 personer samtidigt är det inte en okontrollerbar läcka utan en planerad marknadsstrategi. Att man inte just nu släpper en massa nyheter om KHK har att göra med att största delen av publiken för tillfället gör andra saker än surfar på hockeysajter (hur tragiskt det än kan låta). Vi kommer att släppa fler nyheter ju närmare serien vi kommer. Vi "sänder" när fler har "mottagarna" påkopplade kort sagt. Mvh Rickard
|
|
|
Post by aloviak on Aug 1, 2010 21:53:56 GMT 1
Jag läste just på BB's hemsida att Calle hade släppt en nyhet till i alla fall delar av BB men detta skulle inte bli officiellt förens i november. Då undrar man ju vad folk håller på med. Om det finns hemligheter inom KHK varför går man då och berättar det för vissa, enligt mig är den stora frågan varför tycker man att man behöver hålla hemligheter för supportrar när det är ganska torrt med hockeynyheter i Karlskrona. Det har varit flera gånger folk har fått förhandsinfo är det okontrollerbara läckor man har att göra med eller är det bara så att man skiter i att delar av publiken blir uppretade av att sånt här hela tiden händer. Har man en nyhet gå ut med den eller håll käften Hej Daniel! Som en planerad del av eventet "Planka med Kempe" släpptes en "hemlighet" till alla de som var där i fredags. "Ni får inte säg nåt" sas på skoj till de 130 gästerna som var där. Det här var inget misstag utan en liten bonus till de som närvarade. På samma sätt som de som köpt publiktröjan går in gratis på Camp KHK. Vi kommer att återkomma med information och en stor kampanj och göra det långt innan november. När någon tar en mikrofon och informerar 130 personer samtidigt är det inte en okontrollerbar läcka utan en planerad marknadsstrategi. Att man inte just nu släpper en massa nyheter om KHK har att göra med att största delen av publiken för tillfället gör andra saker än surfar på hockeysajter (hur tragiskt det än kan låta). Vi kommer att släppa fler nyheter ju närmare serien vi kommer. Vi "sänder" när fler har "mottagarna" påkopplade kort sagt. Mvh Rickard Hej daniel var jag som skrev det på BB hemsida, och det skrivna var med ett stort leende. Självklart var det hemliga inte mer hemligt än att jag skulle ha kunnat skriva ut vad det var. tyckte däremot det inte var min sak att avslöja det utan ville bara göra alla lite mer nyfikna, för garanterat gäller nyheten/hemligheten alla KHK supportrar så klart. Så snälla ingen Skandal
|
|