|
Post by jipe on Mar 31, 2011 23:08:32 GMT 1
Som jag skrivit om Timo tidigare...han blir bättre o bättre ju mer matcherna gäller... han var grym i IKO, grym i Herning, Leksand förlorade väl ingen av de 8 matcher han stod innan han bröt fingret? och han är fortfarande grym i KHK.
Nån skrev att det var tveksamt om han skulle hålla för Allsvenskan... jävla bullshit... han hade hållit för Elitserien!!!
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 1, 2011 7:42:53 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 1, 2011 7:45:54 GMT 1
Timo över 94% igår...Sinnessjukt!!!
|
|
|
Post by Sverker on Apr 1, 2011 7:59:16 GMT 1
Timo kanon igår, vilket han varit i de flesta matcher denna säsongen.
Om KHK skulle gå till Allsvenskan, får vi väl se. Personligen hoppas jag då att mina frågetecken blir till utropstecken!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 1, 2011 8:16:57 GMT 1
han är ju betydligt bättre än Tero..och det kallas väl för allsvensk målvakt!?
Fahlander visste vad som krävdes i mål....Mr Hockey visste vad som krävdes i försvaret.... Synd vi inte har en sportchef som vet det... Inte sedan klubben bildades har målvakten prioriterats...och backsidan har länge varit darrig, men ändå har bara meriterade forwards skaffats
|
|
|
Post by Sverker on Apr 1, 2011 8:37:09 GMT 1
Fahlander visste vad som krävdes i mål....Mr Hockey visste vad som krävdes i försvaret.... Synd vi inte har en sportchef som vet det... Inte sedan klubben bildades har målvakten prioriterats...och backsidan har länge varit darrig, men ändå har bara meriterade forwards skaffats Tror du inte det var Kempe som ville ha hit Timo och sa det till vår sportchef? Tur att inte Fahlander fick bestämma back, för då hade inte Brooks varit här. Vem som hittade Brooks vet jag inte, men var det Mr Hockey så ska han ha en stor eloge!!!! Om vår sportchef var involverad vet jag ej, men han borde varit det.
|
|
|
Post by darthvader on Apr 1, 2011 13:05:30 GMT 1
Gött att Timo är säkrad för KHK tills han knappt kan stå på benen längre!
|
|
|
Post by matse on Apr 1, 2011 18:03:33 GMT 1
Jag är övertygad om att Tobbe vet hur viktig mv och bra backar är. Men vi har inte haft råd med liknande spelare innan, försök att fatta det qALLAHAN! Vi har i princip samma backbesättning som tidigare år, skillnaden stavas heltidsanställd tränare och ökad träningsdos. Målvaktsbiten har hållt hyffsad nivå. Satsningen på Findus kändes helrätt, men han var inte byxad för uppgiften. Men det kunde likväl blivit succe.
|
|
|
Post by onetimer on Apr 2, 2011 10:54:10 GMT 1
Jag är övertygad om att Tobbe vet hur viktig mv och bra backar är. Men vi har inte haft råd med liknande spelare innan, försök att fatta det qALLAHAN! Vi har i princip samma backbesättning som tidigare år, skillnaden stavas heltidsanställd tränare och ökad träningsdos. Målvaktsbiten har hållt hyffsad nivå. Satsningen på Findus kändes helrätt, men han var inte byxad för uppgiften. Men det kunde likväl blivit succe. Helt rätt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2011 1:18:21 GMT 1
sa hela tiden att det var vansinne att satsa på en J20-målis som uttalad förstemålis, direkt från junisleden. Tyckte att Pontus också var en stor chansning. Hur stor är chansen att ha sånt flyt en gång till...? Fransson togs också in som orutinerad. Mkt bra i första kvalet, men sedan? Självklart skulle vi haft en en rutinerade förstemålis för länge sedan!
|
|
|
Post by time on Apr 3, 2011 9:18:37 GMT 1
Fahlander visste vad som krävdes i mål....Mr Hockey visste vad som krävdes i försvaret.... Synd vi inte har en sportchef som vet det... Inte sedan klubben bildades har målvakten prioriterats...och backsidan har länge varit darrig, men ändå har bara meriterade forwards skaffats Tror du inte det var Kempe som ville ha hit Timo och sa det till vår sportchef? Tur att inte Fahlander fick bestämma back, för då hade inte Brooks varit här. Vem som hittade Brooks vet jag inte, men var det Mr Hockey så ska han ha en stor eloge!!!! Om vår sportchef var involverad vet jag ej, men han borde varit det. Tobbe har bra kontakt med ett antal agenter. Brooks agent är en av dem. Sen hade vi tur att Brooks blev tillgänglig just då KHK sökte efter back. Hade han varit tillgänglig förra sommaren hade han spelat i elitserien om han valt Sverige
|
|
|
Post by brynasaren on Apr 6, 2011 22:18:02 GMT 1
Hyfsade plockräddningar idag ;D F-n vad stabilt han spelar ;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 6, 2011 22:25:01 GMT 1
Har skrivit det förr, han är löjligt bra, helt sjukt j-vla bra!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2011 7:10:24 GMT 1
Håller Timo i HA nu då Sverker?
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 7, 2011 7:16:02 GMT 1
Håller Timo i HA nu då Sverker? ;D ;D
|
|