marie
Ungdomslirare
|
Post by marie on Apr 7, 2011 7:52:33 GMT 1
Timo !!!!
|
|
|
Post by time on Oct 9, 2011 18:36:11 GMT 1
Enligt swehockey hade idag Timo en räddnings% på 91,43. Jag tycker att han egentligen har 94.12 Känns inte logiskt att mv räddnings% ska påverkas när han är i båset!? Men det kanske alltid beräknas så? Ologiskt är det i alla fall tycker jag. stats.swehockey.se/gameonline/63306/Actions
|
|
|
Post by #72 Foppa on Oct 9, 2011 19:21:47 GMT 1
Enligt swehockey hade idag Timo en räddnings% på 91,43. Jag tycker att han egentligen har 94.12 Känns inte logiskt att mv räddnings% ska påverkas när han är i båset!? Men det kanske alltid beräknas så? Ologiskt är det i alla fall tycker jag. stats.swehockey.se/gameonline/63306/Actionspå rapporten "player summary" står det 94,12%. Så det borde väl bli det som rapporteras in.
|
|
|
Post by time on Oct 9, 2011 19:38:26 GMT 1
Enligt swehockey hade idag Timo en räddnings% på 91,43. Jag tycker att han egentligen har 94.12 Känns inte logiskt att mv räddnings% ska påverkas när han är i båset!? Men det kanske alltid beräknas så? Ologiskt är det i alla fall tycker jag. stats.swehockey.se/gameonline/63306/Actionspå rapporten "player summary" står det 94,12%. Så det borde väl bli det som rapporteras in. OK. Tackar !
|
|
|
Post by icebreaker on Nov 7, 2011 21:42:14 GMT 1
|
|
|
Post by krickan on Nov 7, 2011 22:00:28 GMT 1
Översättning på texten lyckades jag med, men de pratade lite snabbt Hockey första divisionen söder blockera spel Karlskrona IK: s målvakt Timo Leinonen klubben är nöjda med sina liv och Blekinge. Tidigare i Leksand, spelade i Allsvenskan Leinonen säger att han har varit ett uppsving i sin karriär. Erfarna veteraner som han är ovärderliga för unga hockey klubb.
|
|
|
Post by icebreaker on Nov 7, 2011 22:24:30 GMT 1
Översättning på texten lyckades jag med, men de pratade lite snabbt Hockey första divisionen söder blockera spel Karlskrona IK: s målvakt Timo Leinonen klubben är nöjda med sina liv och Blekinge. Tidigare i Leksand, spelade i Allsvenskan Leinonen säger att han har varit ett uppsving i sin karriär. Erfarna veteraner som han är ovärderliga för unga hockey klubb. Google translate kan jag med ;-)
|
|
|
Post by lkhockey on Nov 21, 2011 9:46:54 GMT 1
Känns nästan lite befriande att se att även Timo kan var lite mänsklig. Tycker inte han varit lika mycket på tårna (som man är bortskämd med) ett antal omgångar nu. Men precis som de flesta rutinerade spelare kommer han att höja sig efter jul.
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 5, 2011 21:03:57 GMT 1
Hos KHKaren just nu: - In på livet med Timo LeinonenJust nu finns också In på livet med Mikael Aaro och Tjuvtitt på vår VIPwww.iblug.com/p/khkarenMissa inte att rösta fram December Månads Räv. Hur Du röstar kan Du läsa på www.khkaren.blogg.se
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 5, 2011 21:38:32 GMT 1
Vårat finska lejon!!
|
|
|
Post by noll1 on Dec 5, 2011 21:42:14 GMT 1
Hos KHKaren just nu: - In på livet med Timo LeinonenJust nu finns också In på livet med Mikael Aaro och Tjuvtitt på vår VIPwww.iblug.com/p/khkarenMissa inte att rösta fram December Månads Räv. Hur Du röstar kan Du läsa på www.khkaren.blogg.seKan inte alla bloggare hålla sig till att bara annonsera sina inlägg i Blogg-tråden istället? Senast uppdaterade trådar faller helt annars...
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 5, 2011 21:59:17 GMT 1
Hos KHKaren just nu: - In på livet med Timo LeinonenJust nu finns också In på livet med Mikael Aaro och Tjuvtitt på vår VIPwww.iblug.com/p/khkarenMissa inte att rösta fram December Månads Räv. Hur Du röstar kan Du läsa på www.khkaren.blogg.seKan inte alla bloggare hålla sig till att bara annonsera sina inlägg i Blogg-tråden istället? Senast uppdaterade trådar faller helt annars... Du får nog ta att jag lägger In på livet under respektive gubbe. Har man lagt massa tid vill man gärna att ingen ska missa de goa gubbarna. Hoppas Du kan leva med det.
|
|
|
Post by tof on Dec 5, 2011 22:36:31 GMT 1
Jag tänkte precis tvärtom fan vad bra att det syns att KHKaren gjort ett nytt inlägg, för de är värda all reklam de kan få.
|
|
|
Post by player67 on Dec 5, 2011 22:41:34 GMT 1
Kanon intervju med Timo! Glöm inte Kristianstad-KHK! När Timo skrek! Vakna domare jävel! Det är hjärta!
|
|
|
Post by gretz on Dec 6, 2011 8:38:03 GMT 1
Din bästa intervju mannen. Vilken hjälte och vinnarskalle han är vår Timo.
|
|