|
Post by wolger on Jul 28, 2010 20:26:40 GMT 1
Snygg fru Hon har talang!
|
|
|
Post by stolpeut on Jul 28, 2010 20:33:10 GMT 1
Snygg fru Hon har talang!
|
|
|
Post by sheriff on Aug 8, 2010 10:39:21 GMT 1
?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 8, 2010 11:41:21 GMT 1
Är det han eller hon som inte har talang? Lite väl tyst om honom i Växjö...inga kommentarer?
|
|
|
Post by Joewson on Aug 8, 2010 11:48:00 GMT 1
Är det han eller hon som inte har talang? Lite väl tyst om honom i Växjö...inga kommentarer? Stod om hans fina skridskoåkning och boxplayspel efter mörrum-matchen... Ge det tid, det kommer! Tålamod är ett bra ord!
|
|
|
Post by Jason on Aug 8, 2010 12:19:19 GMT 1
Duktig på att teka. Tyckte han åkte på bra och hittade bra ytor. Ser bra ut inför framtiden.
Man kan väl inte begära att alla ska göra mål på en gång...
|
|
|
Post by korpen on Aug 8, 2010 12:33:12 GMT 1
Colin --> Ed --> Jimmie. Tror jag skulle bli toppen i år
|
|
|
Post by sheriff on Aug 8, 2010 13:51:15 GMT 1
Är det han eller hon som inte har talang? Lite väl tyst om honom i Växjö...inga kommentarer? Stod om hans fina skridskoåkning och boxplayspel efter mörrum-matchen... Ge det tid, det kommer! Tålamod är ett bra ord! Vi ska ju vara som bäst NU!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 8, 2010 17:43:01 GMT 1
Stod om hans fina skridskoåkning och boxplayspel efter mörrum-matchen... Ge det tid, det kommer! Tålamod är ett bra ord! Vi ska ju vara som bäst NU!!! Vi ska alltid vara bäst!
|
|
|
Post by sheriff on Aug 8, 2010 18:40:17 GMT 1
Vi ska ju vara som bäst NU!!! Vi ska alltid vara bäst! ;D
|
|
|
Post by Rocket on Aug 8, 2010 20:21:09 GMT 1
Colin --> Ed --> Jimmie. Tror jag skulle bli toppen i år Det är ju så man tränat På McGranes plats har det funnits en junior. Kan bara McGrane anpassa sig snabbt så kommer den kedjan bli grym. Tittade in som hastigast idag på träningen och såg när man tränade 2 mål. Celli kommer att bli grym. Börjar få fart på skridskorna ordentligt nu.Otroliga handleder och spelförståelse. Den kedja som imponerar mest är ändå Emil Larsson-Fahla-Ozolins. Kommer att vara grym. Hoppas bara att Fahlqvist får vara hel. Skoog ser mycket bra ut. Spelar han som han gjorde på träningen med den farten på skridskorna så kommer detta bli hur bra som helst. Lundqvist är den enda som jag tycker inte fått upp farten, en liten besvikelse. Men visst det är första veckan bara. Ge det två veckor till. På onsdag kommer McGrane !!!!!!!!!!!!! Läste förresten att A-laget kör två pass om dagen på is måndag-onsdag kommande vecka.
|
|
|
Post by sheriff on Aug 8, 2010 21:06:35 GMT 1
Colin --> Ed --> Jimmie. Tror jag skulle bli toppen i år Det är ju så man tränat På McGranes plats har det funnits en junior. Kan bara McGrane anpassa sig snabbt så kommer den kedjan bli grym. Tittade in som hastigast idag på träningen och såg när man tränade 2 mål. Celli kommer att bli grym. Börjar få fart på skridskorna ordentligt nu.Otroliga handleder och spelförståelse. Den kedja som imponerar mest är ändå Emil Larsson-Fahla-Ozolins. Kommer att vara grym. Hoppas bara att Fahlqvist får vara hel. Skoog ser mycket bra ut. Spelar han som han gjorde på träningen med den farten på skridskorna så kommer detta bli hur bra som helst. Lundqvist är den enda som jag tycker inte fått upp farten, en liten besvikelse. Men visst det är första veckan bara. Ge det två veckor till. På onsdag kommer McGrane !!!!!!!!!!!!! Läste förresten att A-laget kör två pass om dagen på is måndag-onsdag kommande vecka. Vår andre Lett, Sirre, då?
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Aug 8, 2010 21:09:42 GMT 1
Colin --> Ed --> Jimmie. Tror jag skulle bli toppen i år Tror med på att en sån kedja hade funkat jävligt bra
|
|
|
Post by Rocket on Aug 8, 2010 21:31:47 GMT 1
Det är ju så man tränat På McGranes plats har det funnits en junior. Kan bara McGrane anpassa sig snabbt så kommer den kedjan bli grym. Tittade in som hastigast idag på träningen och såg när man tränade 2 mål. Celli kommer att bli grym. Börjar få fart på skridskorna ordentligt nu.Otroliga handleder och spelförståelse. Den kedja som imponerar mest är ändå Emil Larsson-Fahla-Ozolins. Kommer att vara grym. Hoppas bara att Fahlqvist får vara hel. Skoog ser mycket bra ut. Spelar han som han gjorde på träningen med den farten på skridskorna så kommer detta bli hur bra som helst. Lundqvist är den enda som jag tycker inte fått upp farten, en liten besvikelse. Men visst det är första veckan bara. Ge det två veckor till. På onsdag kommer McGrane !!!!!!!!!!!!! Läste förresten att A-laget kör två pass om dagen på is måndag-onsdag kommande vecka. Vår andre Lett, Sirre, då? Studerade inte honom denna gång, men det lilla jag kollade så gick han inte bort sig.
|
|
|
Post by stolpeut on Aug 9, 2010 9:10:00 GMT 1
Var det Lundqvist som hade nummer 90 i Växjö? Isåfall kan jag bara säga att det gick jäkligt trögt med både fart o spel!
|
|