|
Post by Supertramp on Mar 24, 2007 17:59:57 GMT 1
Satt och tänkte på alla forumets besökare... Vad gör ni på långfredagen den 6/4? Det hade kanske varit kul om det idérika gänget här kunde kommit ut till arenan och snackat en stund? Det är en dag för hockeyn (föräldrar spelar mot sina barn etc) men det är också sista chansen att känna doften av is och korv på ett tag. Kanske kunde vi snackat ihop oss lite. Vad säger du Youngblood? F-n hockey är ju så roligt nu. Vi kanske skulle tvingat ut Norpan och kört operation "stanna eller få smörj" - allt i ödmjukhetens tecken naturligtvis... Då har jag (och Mindriot?) tagit över Borås alla nattklubbar, hotell och damer, tillsammans med flera hundra tokiga MFF-supportrar. Men ni hade nog inte saknat mig ändå. Puss och kram, nu gör vi stan!
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 24, 2007 18:03:50 GMT 1
Satt och tänkte på alla forumets besökare... Vad gör ni på långfredagen den 6/4? Det hade kanske varit kul om det idérika gänget här kunde kommit ut till arenan och snackat en stund? Det är en dag för hockeyn (föräldrar spelar mot sina barn etc) men det är också sista chansen att känna doften av is och korv på ett tag. Kanske kunde vi snackat ihop oss lite. Vad säger du Youngblood? F-n hockey är ju så roligt nu. Vi kanske skulle tvingat ut Norpan och kört operation "stanna eller få smörj" - allt i ödmjukhetens tecken naturligtvis... Ring mig!
|
|
|
Post by unbreakable on Apr 24, 2007 11:25:38 GMT 1
Hur går det med alla ideer, når de klubben?
|
|