|
Post by Back to Front on Aug 21, 2010 18:27:40 GMT 1
Ser bra ut! Såg inte matchen , men rapporterna verka skvallra om stordåd och mycket nöjda åskådare.. Väntar oxå på Mr: C omdöme...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2010 18:36:05 GMT 1
Detta såg riktigt bra ut från KHK:s sida.... spelar vi så här i serien när motståndet blir något mer överkomligt så kan det bli en riktigt intressant och rolig höst. Självklart saknas det fortfarande en hel del i spelet, men bitarna faller på plats allt mer. Skönt att se att större delen av spelandet på halvdistans och duttandet på klubblängds avstånd var som bortblåst. Visst tempot var inte lika högt som i torsdags men en stor del av det tror jag beror på KHK:s mer rejäla och fysiska spel idag. Har sällan hört så mycket positiva kommentarer från publiken utanför arenan efter en förlustmatch som idag. ..............nu väntar jag med spänning på" mrGnälls" analys av matchen. Meningslöst att skriva något positivt, om det rätt finns massor. Ingen ser det ändå... t ex har mr dragkrok tydligen missat att jag berömt en hel del vad gäller snabba passningar och snabbare spelvändningar efter både Herning och Icebreakers. Sedan säger jag att det var supersegt mot ÖIK senast. BARA det noteras naturligtvis... Lika bra att hålla truten
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 21, 2010 18:52:20 GMT 1
Något negativt måste du ju ända hitta, vad säger du om Höökens insats vid ÖIK´s 2 - 3 mål eller blundade du då? Kom igen gör mig inte besviken nu mr C. ;D
|
|
|
Post by pekka on Aug 21, 2010 18:53:49 GMT 1
Jag tycker laget tog ett stort kliv framåt idag jämfört med i torsdags. Larsson tror jag kommer bli mycket bra, likaså ozolins. Men det är fortfarande bara träningsmatcher och ett stort vaskande i femmorna. Sibbe gör en bra match och kliver inte undan i närkamperna utan snarare tvärt om, trycker på. Skönt att ha Timo längst bak, trygg utpost
|
|
|
Post by time on Aug 21, 2010 19:05:39 GMT 1
Märksa att Örebro spelar i en högre divsion.
Bland många som gjorde en bra match så skulle jag vilja framhålla Jocke Olsson. Måste haft väldigt mycket istid. Men var agressiv o jobbade som vanligt över hela banan Fortsätter han så här blir han klassen bättre än förra säsongen (som också var bra)
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 21, 2010 19:14:57 GMT 1
Håller med Jocke gjorde en mycket bra match idag.
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 21, 2010 19:24:14 GMT 1
Tycker Mr: C ska kommar med sitt omdöme.. Oavsett ris eller ros. Det är en fri värld vi lever i!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2010 19:31:00 GMT 1
Du har ju fått det muntligen nu!
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 21, 2010 19:34:20 GMT 1
Mmm. mycket uttömmande.. Minnsan. Nyfikna få skicka PM ...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 21, 2010 19:36:31 GMT 1
Har redan fått ett.
|
|
|
Post by rune on Aug 21, 2010 19:39:21 GMT 1
Mycke positivt här. Helt rätt i mitt tycke också. Men än en gång. Var det verkligen ingen annan som såg att en så VIKTIG sak som tekningar vanns i stort sett hela tiden av Örebro?
|
|
|
Post by dragkrok on Aug 21, 2010 19:45:35 GMT 1
Detta såg riktigt bra ut från KHK:s sida.... spelar vi så här i serien när motståndet blir något mer överkomligt så kan det bli en riktigt intressant och rolig höst. Självklart saknas det fortfarande en hel del i spelet, men bitarna faller på plats allt mer. Skönt att se att större delen av spelandet på halvdistans och duttandet på klubblängds avstånd var som bortblåst. Visst tempot var inte lika högt som i torsdags men en stor del av det tror jag beror på KHK:s mer rejäla och fysiska spel idag. Har sällan hört så mycket positiva kommentarer från publiken utanför arenan efter en förlustmatch som idag. ..............nu väntar jag med spänning på" mrGnälls" analys av matchen. Meningslöst att skriva något positivt, om det rätt finns massor. Ingen ser det ändå... t ex har mr dragkrok tydligen missat att jag berömt en hel del vad gäller snabba passningar och snabbare spelvändningar efter både Herning och Icebreakers. Sedan säger jag att det var supersegt mot ÖIK senast. BARA det noteras naturligtvis... Lika bra att hålla truten När dina positiva inlägg (om de nu verkligen finns) uppenbarligen är så extremt sällsynta är det inte så konstigt om man skulle missa dom, när du i vanliga fall lägger ner så enormt mycket energi på att vädra dina negativa tankar. Sorgligt om du inte kanpassa på och lyfta fram de positiva (om du nu tycker det finns?), nu när många väntar på din syn på matchen. ...men allt är väl som vanligt, nattsvart.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 21, 2010 19:48:14 GMT 1
självklart är det det...om DU läser det...de två ovan känner jag och vet att det går att prata med...
|
|
|
Post by dragkrok on Aug 21, 2010 19:56:21 GMT 1
självklart är det det...om DU läser det...de två ovan känner jag och vet att det går att prata med... *SUCK* Det går bara inte......eller???
|
|
|
Post by tof on Aug 21, 2010 20:00:02 GMT 1
Visst tekningar och något uppspel missades även ett par spelvändningar något duttande men det är träningsmatch och mot ett i mitt tycke ett väldigt duktigt Örebro, men det löser vi får vi hoppas till serien drar igång, men det var jävligt kul att se KHK kunna spela så här bra mot allsvenskt motstånd.
|
|