|
Post by dragkrok on Sept 19, 2010 18:03:23 GMT 1
Oj,oj,oj......detta var verkligen inget vidare!
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 19, 2010 18:04:37 GMT 1
Allt kan nog bara bli bättre.... En av två tunga förluster idag...
|
|
|
Post by husnasarn on Sept 19, 2010 18:07:39 GMT 1
Hoppla hoppla Nä skojar bara, det var inte chockerande att Gislaved vann. KHK har förtvivlat svårt mot lag som spelar just som Gislaved gör. Här har KHK något och jobba med.
|
|
|
Post by hoxha on Sept 19, 2010 18:15:24 GMT 1
Förlängning av förra säsongen!? Kan vi inte föra matcher, har Brasar rätt?
Träningsmatcherna verkar ha varit meningslösa.
Dåliga avslut, svårt att göra mål i sarghörnorna!
Bäst som vanligt Timo! Trots lite "kludd" vid straffarna...
|
|
|
Post by pumba on Sept 19, 2010 18:18:32 GMT 1
Allt kan nog bara bli bättre.... En av två tunga förluster idag... Ja sämre kan det väl knappast bli...
|
|
|
Post by krickan on Sept 19, 2010 18:19:43 GMT 1
ja, inget kan bli sämre i alla fall... Nu gäller det att lyfta de där snäppen alla pratat om, och det snabbt!
|
|
|
Post by time on Sept 19, 2010 18:21:09 GMT 1
Gislaved har gått bra på försäsongen slagit bl.a. Tranås med 4-0
Tycker de spelade mycket bra försvarsspel och hade en målvakt som tog allt. Efterso spelet inte funkade alls för KHK så krävdes det en enorm individuell prestation av Circelli för att rädda 1 pinne
Rättvist 1-1 efter 60 min
|
|
|
Post by 4ever on Sept 19, 2010 18:21:18 GMT 1
Nu är premiären avklarad. Nu är det nya tag som gäller.
|
|
|
Post by nissebult on Sept 19, 2010 18:22:27 GMT 1
Imponerande uddlöst spel i dag. + till Timo, Skoog och Larsson. Nu kan det bara bli bättre :-)
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Sept 19, 2010 18:25:49 GMT 1
För faan! Det har gått en match och Gislaved har ett helt nytt lag, den äldsta är född 86. Ett ung och hungrigt lag som kommer ta betydligt fler poäng än förra säsongen. Dom här kan ju för fan åka skridskor till skillnad från förra säsongen. Givetvis tung förlust men det kommer att bli bättre!
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 19, 2010 18:32:56 GMT 1
Gislaved har gått bra på försäsongen slagit bl.a. Tranås med 4-0 Tycker de spelade mycket bra försvarsspel och hade en målvakt som tog allt. Efterso spelet inte funkade alls för KHK så krävdes det en enorm individuell prestation av Circelli för att rädda 1 pinne Rättvist 1-1 efter 60 min håller helt med dig,gislaved spelade väldigt bra och släppte inte in oss på kassen en endaste gång oh utan täckning framför mål blir höstlöv från blå plockpotatis.deras målvakt var väldigt lugn och stabil,en ny spångberg månne?tycker även det var rätt att bänka både sirbäck och dahlgren i sista,de uträttade nte mycket alls.tvekar på om sibbe är den stora talangen många tror att han är eller om han rent av är överskattad?tycker också att larsson hamnade i fel femma,han var absolut inte dålig,men tror belin hade passat bättre in där.konstigt att kempe inte tog timeout efter 5 minuter i 3e när det inte blev någon förbättring plus till circelli,larsson,söder och skoog
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 19, 2010 18:33:59 GMT 1
Bäst idag var helt klart det nya introt...... matchen i övrigt gör jag nog bäst i att inte kommentera för tillfället
|
|
|
Post by husnasarn on Sept 19, 2010 18:34:16 GMT 1
Träningsmatcher = betydelselösa Seriepremiär = jaja det var ju bara premiär.
Nähe mina vänner detta snacket hörde jag hela förra säsongen match efter match sas det att denna match var ju inte viktig. Snart kommer inlägget att vi ska vara bäst efter jul.Passar man inte sig, blir det inget efter jul. Ny tränare och en halv ny trupp som banne mig ska vara bättre än de som blivit utbytta. Av detta syntes ingenting idag. Dessa betydelselösa matcher måste KHK lära sig att vinna.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Sept 19, 2010 18:35:09 GMT 1
Gislaved har gått bra på försäsongen slagit bl.a. Tranås med 4-0 Tycker de spelade mycket bra försvarsspel och hade en målvakt som tog allt. Efterso spelet inte funkade alls för KHK så krävdes det en enorm individuell prestation av Circelli för att rädda 1 pinne Rättvist 1-1 efter 60 min håller helt med dig,gislaved spelade väldigt bra och släppte inte in oss på kassen en endaste gång oh utan täckning framför mål blir höstlöv från blå plockpotatis.deras målvakt var väldigt lugn och stabil,en ny spångberg månne?tycker även det var rätt att bänka både sirbäck och dahlgren i sista,de uträttade nte mycket alls.tvekar på om sibbe är den stora talangen många tror att han är eller om han rent av är överskattad?tycker också att larsson hamnade i fel femma,han var absolut inte dålig,men tror belin hade passat bättre in där.konstigt att kempe inte tog timeout efter 5 minuter i 3e när det inte blev någon förbättring plus till circelli,larsson,söder och skoog Hur mycket chans fick Sibbe och Dahlgren att visa nåt? gjorde inte särskilt många byten, fanns dom som gjorde sämre insats...
|
|
|
Post by Jason on Sept 19, 2010 18:36:25 GMT 1
Saknade Fahla idag...
|
|