|
Post by Teddybear on Sept 19, 2010 18:36:40 GMT 1
Oj då! Vilken mina KHK gick på idag. 1 poäng trots uselt spel men Gislaved var bra. Dom kommer att ställa till det för många lag, var så säkra!
|
|
|
Post by hoxha on Sept 19, 2010 18:37:24 GMT 1
Produkten KHK med huvudingrediensen hockey misshandlas återigen å det grövsta...
|
|
|
Post by nns on Sept 19, 2010 18:40:23 GMT 1
Visst kan KHK hålla i pucken i långa sekvenser i anfallszon men det är fruktansvärt uddlöst. Mindre snurr i hörnen och in på mål. istället. Kan inte förstå att McGrane fick så mycket speltid. Han spelar alldeles för mycket på chans och jag tycker faktiskt inte heller att han har tempot i kroppen.
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 19, 2010 18:43:16 GMT 1
Visst kan KHK hålla i pucken i långa sekvenser i anfallszon men det är fruktansvärt uddlöst. Mindre snurr i hörnen och in på mål. istället. Kan inte förstå att McGrane fick så mycket speltid. Han spelar alldeles för mycket på chans och jag tycker faktiskt inte heller att han har tempot i kroppen. Har bara sett 2 matcher hittills men håller med om det du säger om McGrane så här långt. Hade förväntat mig mer.
|
|
|
Post by chl on Sept 19, 2010 18:44:45 GMT 1
förmodligen den som hade flest felpass idag
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 19, 2010 18:54:27 GMT 1
Introt var bra iallafall.
|
|
|
Post by chl on Sept 19, 2010 18:58:00 GMT 1
Introt var bra iallafall. Såg ingen jättestor skillnad sedan förra året , lite ny film o musik
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 19, 2010 19:01:53 GMT 1
Blev det några poäng idage över huvudtaget?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 19, 2010 19:03:06 GMT 1
Introt var bra iallafall. Såg ingen jättestor skillnad sedan förra året , lite ny film o musik Själv tycker jag att det var mycket bättre än förra säsongen, de fick verkligen musiken bra ihop med själva filmen. Sedan Pirates of the Caribbean + The Bones var mycket bra.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 19, 2010 19:03:31 GMT 1
Blev det några poäng idage över huvudtaget? 1
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 19, 2010 19:07:09 GMT 1
håller helt med dig,gislaved spelade väldigt bra och släppte inte in oss på kassen en endaste gång oh utan täckning framför mål blir höstlöv från blå plockpotatis.deras målvakt var väldigt lugn och stabil,en ny spångberg månne?tycker även det var rätt att bänka både sirbäck och dahlgren i sista,de uträttade nte mycket alls.tvekar på om sibbe är den stora talangen många tror att han är eller om han rent av är överskattad?tycker också att larsson hamnade i fel femma,han var absolut inte dålig,men tror belin hade passat bättre in där.konstigt att kempe inte tog timeout efter 5 minuter i 3e när det inte blev någon förbättring plus till circelli,larsson,söder och skoog Hur mycket chans fick Sibbe och Dahlgren att visa nåt? gjorde inte särskilt många byten, fanns dom som gjorde sämre insats... tyckte de spelade hyfsat mycket i 1a o 2a?gäller att ta chansen när dom får den..
|
|
|
Post by stolpeut on Sept 19, 2010 19:12:17 GMT 1
Jag tyckte det såg bra ut ändå......helt annat spel än förra säsongen, bara se till o få in puckf*n......Jag ser framåt med optimism!
|
|
|
Post by korpen on Sept 19, 2010 19:20:26 GMT 1
Visst kan KHK hålla i pucken i långa sekvenser i anfallszon men det är fruktansvärt uddlöst. Mindre snurr i hörnen och in på mål. istället. Kan inte förstå att McGrane fick så mycket speltid. Han spelar alldeles för mycket på chans och jag tycker faktiskt inte heller att han har tempot i kroppen. Har bara sett 2 matcher hittills men håller med om det du säger om McGrane så här långt. Hade förväntat mig mer. Han hade dussinet chanser att bli matchhjälte idag. Det gick inte vägen helt enkelt. Men när han väl tänder till kommer det säkert explodera för han. Is i magen säger jag.
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 19, 2010 19:26:55 GMT 1
Har bara sett 2 matcher hittills men håller med om det du säger om McGrane så här långt. Hade förväntat mig mer. Han hade dussinet chanser att bli matchhjälte idag. Det gick inte vägen helt enkelt. Men när han väl tänder till kommer det säkert explodera för han. Is i magen säger jag. Han kanske ska vara som bäst efter jul
|
|
|
Post by wolger on Sept 19, 2010 19:27:44 GMT 1
Skoog var bra!
|
|