|
Post by oneandonly on Oct 7, 2010 16:14:01 GMT 1
F-låt Järnbrallan att jag gjorde ny tråd om matchen. Jag tycker bara rätt ska vara rätt...
Den kända supportern som det talades om konverserade jag med via telefon igår.
Han skrek absolut inget mot den stackars skadade Västervik spelaren. Han reagerade mot att många övriga V-vik spelare slog med klubbor i sarg och var irriterade och skrek diverse saker.
Sedan tolkar människor var som sägs i traumatisksituation olika. Jag vet flera trovärdiga personer som hörde att han EJ skrek på skadade spelaren.
Det blev en konflikt melan kända supportern och en i KHK's styrelse. Supportern och styrelsemedlemmen har en oplockad gås med varandra sedan KIK tiden och det från mötesrum.
Så var det med denna saken !
P.s Ska sägas att det var chockstämning på C-sektionen också, men samtidigt flera som också där reagerade över när Västervikspelare slog med klubborna i sargen.
Alla reagerar olika i stressituationer. Både publik och spelare.
Ingen har gjort FEL.INGEN hoppade på med okvädningsord mot skadade spelaren.
|
|
|
Post by korpen on Oct 7, 2010 16:27:45 GMT 1
Du har helt rätt. Det var ju givetvis Vik-spelarnas psykbryt som gjorde publiken förbannad. Tror alla var uppriktigt oroliga för Joakim Englund's välbefinnande. Men istället för att bete sig som folk måste Lind återigen bevisa i sin blogg att han är en hönshjärna. Hade det inte varit för den divan hade jag tyckt vikarna var shyssta men nej inte nu dock......
|
|
|
Post by #72 Foppa on Oct 7, 2010 19:49:49 GMT 1
Tycker det är märkligt att Västervik låter honom blogga överhuvudtaget... Hade en KHK spelare hållt på att skriva som han gör, så hade jag hoppats att klubben sagt till honom sluta blogga!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 7, 2010 20:33:50 GMT 1
Tycker det är märkligt att Västervik låter honom blogga överhuvudtaget... Hade en KHK spelare hållt på att skriva som han gör, så hade jag hoppats att klubben sagt till honom sluta blogga! Sant, han kastar ett löjets skimmer över HELA föreningen Västervik
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 7, 2010 21:02:39 GMT 1
Om inte så borde han sluta blogga pga sin våldtäkt på det svenska språket.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 7, 2010 21:18:59 GMT 1
Om inte så borde han sluta blogga pga sin våldtäkt på det svenska språket. Det märkliga är ju att kommentarerna från "VIK-supportrarna" innehåller samma våldtäkt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 7, 2010 21:24:07 GMT 1
Om inte så borde han sluta blogga pga sin våldtäkt på det svenska språket. Det märkliga är ju att kommentarerna från "VIK-supportrarna" innehåller samma våldtäkt Jag holed velllll med du! ;D
|
|
|
Post by scarpino on Oct 7, 2010 21:41:53 GMT 1
Ni kommer säkert ihåg hur vi hånade alla lättlurade teifare förra året när Fahlander retade gallfeber på dom!? Nu ser det tyvärr ut att bli samma visa med oss, skit i analfabeten bara för det är det enda som hjälper...
|
|
|
Post by Rocket on Oct 7, 2010 21:55:45 GMT 1
Tycker det är märkligt att Västervik låter honom blogga överhuvudtaget... Hade en KHK spelare hållt på att skriva som han gör, så hade jag hoppats att klubben sagt till honom sluta blogga! Ja du märkligt detta att # 91 Andreas Lind kan hålla på som han vill och skriva i sin blogg. Vem är sportchef i föreningen ? Jo pappa Tomas Sportsektionen 2010-06-29 Ansvarig och presskontakter för A-laget. Tomas Lind
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 8, 2010 9:34:19 GMT 1
Dock tragiskt att den genomsympate 67:an verkar haka på....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 8, 2010 9:37:44 GMT 1
Kul att Englund verkar ha en helt annan bild av situationen än självaste fröken Lind. Han har endast gott att säga om bemötandet han fick, om nu inte Sydöstran ljugit ihop det hela.
|
|
|
Post by stolpeut on Oct 8, 2010 11:06:13 GMT 1
Kul att Englund verkar ha en helt annan bild av situationen än självaste fröken Lind. Han har endast gott att säga om bemötandet han fick, om nu inte Sydöstran ljugit ihop det hela. Kan ju tyda på att fröken Lind kanske inte är så populär i VIK, om inte ens Laglaptenen läser 91:ans blogg eller hakar på honom o spyr galla över KHK i Sydöstran. Såg även att 67:an kommenterat på 91:ans blogg i ärendet o håller tydligen med 91:an.
|
|
|
Post by Joewson on Oct 8, 2010 15:17:35 GMT 1
Det var Västerviks spelare som reagerade över den "kände supportens" ord, så har jag förklarat min del också. Jag är inte ute efter att hänga ut någon, det gjorde folk så bra på Linds blogg ändå.
Det är därför jag inget skrev, jag är inte ute efter att sabba för någon. Vi är väl alla på samma lag, eller? Trodde det var VI som är KHK, inte något annat. Tycker att hela situationen är så himla olycklig, med tanke på alla reaktioner som var just över spelarbåsen med publik. Det var ett himla liv och flera längre till vänster skrek också en massa skit som ingen ska behöva höra.
Tycker att detta ska gå ut som en lärdom till alla, vi reagerar väldigt starkt kring en så pass allvarlig sak som inträffade. Jag tycker att alla, även jag själv, ska tänka på hur man reagerar och försöka förstå hur VIKs spelare kände sig när deras lagkapten blöder kraftigt. Kom igen nu kan väl alla, inklusive mig, visa att vi har en av de bästa hockeypublikerna i landet. Ett publik som inte blir känt för skit utan som är mer kända för att ge det egna laget stöd. Jag ska bli bättre, jag kan visa mig vara lite lätt frustrerad på domaren ibland. Nu är det slut med det, ska lägga hela min kraft på att stötta egna laget.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 8, 2010 16:00:35 GMT 1
Västervik reagerade innan den kände supportern ens hade yttrat ett ord om händelsen. Att hoppa på spelare i KHK och börja veva är tydligen helt OK. Men att säga till dessa spån att skärpa sig, ajja bajja(!) deras lagkapten låg ju faktiskt och blödde på isen, då får man göra såhär!
|
|
|
Post by korpen on Oct 8, 2010 16:38:37 GMT 1
Västervik reagerade innan den kände supportern ens hade yttrat ett ord om händelsen. Att hoppa på spelare i KHK och börja veva är tydligen helt OK. Men att säga till dessa spån att skärpa sig, ajja bajja(!) deras lagkapten låg ju faktiskt och blödde på isen, då får man göra såhär! bra sagt medgångarn
|
|