|
Post by khkkrille on Oct 28, 2010 20:23:09 GMT 1
vet inte om detta tagits upp tidigare,men varför i helsike låter matchvärdarna och funktionärerna det stå olofströmsbor på "våran" sektion??har varit så alla matcher jag sett där nere..förstår dom inte riskerna??det var ju en tydlig avspärrning på översta hyllan men lik förbannat stod och satt det oik:are där..tydligen hade det varit likadant när nybro var där.riktigt slarvigt och nonschalant mot publiken Måste referera till det där då jag noterat precis samma sak. Ena gången släppte man upp en aspackad OIK-supporter mitt bland KHK-supportrarna och lät honom stå där som en pajas. En vacker dag så kommer det smälla, då kanske det inte är lika roligt längre. exakt..vill inte vara med på en fredagsmatch där nere..oerhört slappt agerande.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 28, 2010 21:09:28 GMT 1
...och hur fan kan man ha funktionärer (korvgubben) som kallar sina publika gäster för "Öststatspack" Ok att det gnabbas lite mellan supportrar men en funktionär i en OIK-jacka märkt med NAMN(!!!), där borde ju gränsen vara passerad för länge sedan hos alla som besitter någon som helst form av folkvett. PINSAMT!!!
|
|
|
Post by husnasarn on Oct 28, 2010 21:30:04 GMT 1
Hetaste samtalsämnet på OIK's forum efter ytterligare en förlust; Collin's och Skoog's lön. Vad dom än har är det för lite Höj lönen för båda två med omedelbar verkan. Retroaktivt vore på sin plats.
|
|
|
Post by husnasarn on Oct 28, 2010 21:53:20 GMT 1
OIK supportrar som ställer sig mitt i KHK klacken. Milt sagt är detta korkat. Varför ställer sig dessa människor där. Vill bara varna er, gör inte på detta viset när ni är utanför Blekinge för då är det risk för bruten snok. Jag själv skulle aldrig ställa mig i OIK:s klack när ni är på besök i Arenan. Det är som och be om bekymmer.
|
|
|
Post by cykeltjuven on Oct 28, 2010 22:46:30 GMT 1
"Tråkigt dock efter matchen när Fredrik och Dennis är på väg över för att gratulera KHK-tränarna till segern och tacka för matchen att Kempe och assisterande tränare väljer att göra en high-five med varandra och helt enkelt lämna båset när de ser att OIK-duon på väg och i stället gå till sitt omklädningsrum. Man trodde ju att Kempe hade lite stil eller vad man nu ska kalla det. Han är väl ändå så pass rutinerad att han vet att man tackar efter match och att bara sticka när förlorande tränare kommer för att gratulera är inte snyggt. Men det får stå för honom." Öhem, what? Man tackar efter en match, spelar ingen roll om man vinner eller förlorar. Vilket Kempe inte tydligen...Visar bara vilken människa han är, ingen bra tränare också....La märke till hur han skötte sig, armar i kross i 2 perioder, ja du lille vän, ni verkar ha fått in en ny MN! Men ändå vinner Kempe taktikmatchen mot Söderström. Han visste precis hur han skulle lura OIK i fällan. Kempe planerar, spelarna lyder och OIK faller!
|
|
|
Post by scarpino on Oct 28, 2010 22:50:49 GMT 1
vet inte om detta tagits upp tidigare,men varför i helsike låter matchvärdarna och funktionärerna det stå olofströmsbor på "våran" sektion??har varit så alla matcher jag sett där nere..förstår dom inte riskerna??det var ju en tydlig avspärrning på översta hyllan men lik förbannat stod och satt det oik:are där..tydligen hade det varit likadant när nybro var där.riktigt slarvigt och nonschalant mot publiken Måste referera till det där då jag noterat precis samma sak. Ena gången släppte man upp en aspackad OIK-supporter mitt bland KHK-supportrarna och lät honom stå där som en pajas. En vacker dag så kommer det smälla, då kanske det inte är lika roligt längre. Inte lika roligt, utan mycket roligare! Förstår inte hur man kan kan bry sig om vad "en viss" oik-supporter skriver här inne och på hans blogg efter ha sett både han och hans familj i wrong turn... Årets goaste seger iaf, FAN VA GOTT ;D
|
|
|
Post by Gudfadern on Oct 29, 2010 1:50:29 GMT 1
Man tackar efter en match, spelar ingen roll om man vinner eller förlorar. Vilket Kempe inte tydligen...Visar bara vilken människa han är, ingen bra tränare också....La märke till hur han skötte sig, armar i kross i 2 perioder, ja du lille vän, ni verkar ha fått in en ny MN! Men ändå vinner Kempe taktikmatchen mot Söderström. Han visste precis hur han skulle lura OIK i fällan. Kempe planerar, spelarna lyder och OIK faller! Tror inte att kempe räknade med vårt skit mål och era 2 st!
|
|
|
Post by Mr Hockey on Oct 29, 2010 7:31:04 GMT 1
Måste referera till det där då jag noterat precis samma sak. Ena gången släppte man upp en aspackad OIK-supporter mitt bland KHK-supportrarna och lät honom stå där som en pajas. En vacker dag så kommer det smälla, då kanske det inte är lika roligt längre. Inte lika roligt, utan mycket roligare! Förstår inte hur man kan kan bry sig om vad "en viss" oik-supporter skriver här inne och på hans blogg efter ha sett både han och hans familj i wrong turn... Årets goaste seger iaf, FAN VA GOTT ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 29, 2010 8:53:44 GMT 1
Men ändå vinner Kempe taktikmatchen mot Söderström. Han visste precis hur han skulle lura OIK i fällan. Kempe planerar, spelarna lyder och OIK faller! Tror inte att kempe räknade med vårt skit mål och era 2 st! Om KHK gjorde 2st "skit mål" så gjorde OIK 3st.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 29, 2010 11:14:50 GMT 1
|
|
|
Post by Rocket on Oct 29, 2010 12:45:11 GMT 1
Men ändå vinner Kempe taktikmatchen mot Söderström. Han visste precis hur han skulle lura OIK i fällan. Kempe planerar, spelarna lyder och OIK faller! Tror inte att kempe räknade med vårt skit mål och era 2 st! Ja så kan man ju också resonera. Det gjorde vi också i första matchen när OIK gjorde 4 riktiga skitmål när vi vann med 8-4, eller hur Kempe gjorde ett taktiskt smart drag i sista perioden och Söderström & Co gick på det. Många tyckte att OIK var så j-vla bra i första och andra perioden. Jag skulle vilja säga att det såg ut som om KHK precis stigit upp ur sängen. Trötta och orkeslösa i sin skridskoåkning, men tack och lov vaknade man till i tredje perioden med eller utan skitmål
|
|
|
Post by Gudfadern on Oct 29, 2010 13:14:23 GMT 1
Måste referera till det där då jag noterat precis samma sak. Ena gången släppte man upp en aspackad OIK-supporter mitt bland KHK-supportrarna och lät honom stå där som en pajas. En vacker dag så kommer det smälla, då kanske det inte är lika roligt längre. Inte lika roligt, utan mycket roligare! Förstår inte hur man kan kan bry sig om vad "en viss" oik-supporter skriver här inne och på hans blogg efter ha sett både han och hans familj i wrong turn... Årets goaste seger iaf, FAN VA GOTT ;D Wrong turn spelades in i lyckeby om jag mins rätt så det måste ha varit du o dina kusiner som lekte indian i skogarna!!!! Kempes taktik? Menar ni allvar? Herregud kom ner till jorden omedelbart det är ju löjligt hur ni haussar upp laget nu! Och till han som skrev att oik gjorde 3 skit mål! vid 1-0 målet då var er målvakt fortfarande på bussen, kolla klippet i eran tidning så får ni se att han inte ens reagerar. 2-0 målet är vårt skit mål som är fulla målvakt själv drar in. 3-1 målet är hårt slagen som er målvakt inte hinner ta...2-3 målet som ni gör...OIK TABBE....3-3 målet våra backar sover. 3-4 målet sista backen drömmer om helgen/eller scarpinos heta syster!
|
|
|
Post by richardsson on Oct 29, 2010 13:31:48 GMT 1
Hur eller hur så har OIK inte lyckats besegra KHK varken i träningsmatchen eller i seriespelet..skitmål eller inte..det handlar om att vinna och det gör inte OIK.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 29, 2010 13:33:50 GMT 1
Tur att du har något att skylla på iallafall Gudfadern. Nej nej, KHK kunde inte bara ha varit det bättre laget i slutet av matchen.
|
|
|
Post by rune on Oct 29, 2010 13:41:48 GMT 1
Inte lika roligt, utan mycket roligare! Förstår inte hur man kan kan bry sig om vad "en viss" oik-supporter skriver här inne och på hans blogg efter ha sett både han och hans familj i wrong turn... Årets goaste seger iaf, FAN VA GOTT ;D Wrong turn spelades in i lyckeby om jag mins rätt så det måste ha varit du o dina kusiner som lekte indian i skogarna!!!! Kempes taktik? Menar ni allvar? Herregud kom ner till jorden omedelbart det är ju löjligt hur ni haussar upp laget nu! Och till han som skrev att oik gjorde 3 skit mål! vid 1-0 målet då var er målvakt fortfarande på bussen, kolla klippet i eran tidning så får ni se att han inte ens reagerar. 2-0 målet är vårt skit mål som är fulla målvakt själv drar in. 3-1 målet är hårt slagen som er målvakt inte hinner ta...2-3 målet som ni gör...OIK TABBE....3-3 målet våra backar sover. 3-4 målet sista backen drömmer om helgen/eller scarpinos heta syster! På tal om att "menar ni allvar" eller "kom ner på jorden" hahahaaa. Ärligt tycker jag synd om denna mannen eller vad det nu är för nåt.
|
|