|
Post by Gudfadern on Oct 29, 2010 13:59:36 GMT 1
Wrong turn spelades in i lyckeby om jag mins rätt så det måste ha varit du o dina kusiner som lekte indian i skogarna!!!! Kempes taktik? Menar ni allvar? Herregud kom ner till jorden omedelbart det är ju löjligt hur ni haussar upp laget nu! Och till han som skrev att oik gjorde 3 skit mål! vid 1-0 målet då var er målvakt fortfarande på bussen, kolla klippet i eran tidning så får ni se att han inte ens reagerar. 2-0 målet är vårt skit mål som är fulla målvakt själv drar in. 3-1 målet är hårt slagen som er målvakt inte hinner ta...2-3 målet som ni gör...OIK TABBE....3-3 målet våra backar sover. 3-4 målet sista backen drömmer om helgen/eller scarpinos heta syster! På tal om att "menar ni allvar" eller "kom ner på jorden" hahahaaa. Ärligt tycker jag synd om denna mannen eller vad det nu är för nåt. Då hittade jag iaf den första skuggsmurfen i öst. Läs skarpis blogg noga.....!Välkomen till verkligheten!
|
|
|
Post by korpen on Oct 29, 2010 14:11:43 GMT 1
På tal om att "menar ni allvar" eller "kom ner på jorden" hahahaaa. Ärligt tycker jag synd om denna mannen eller vad det nu är för nåt. Då hittade jag iaf den första skuggsmurfen i öst. Läs skarpis blogg noga.....!Välkomen till verkligheten! Verkligheten? Och där är du ofta? Nja knappast!
|
|
|
Post by Jason on Oct 29, 2010 14:17:49 GMT 1
Intressant att man ena stunden fullständigt KAPAR Skarpsvärd och allt han skriver för att sedan vända på kappan och lyfta allt han skriver...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 29, 2010 14:35:02 GMT 1
Pajasen "Gudfadern" är så besviken på sitt OIK. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
OIK = "blekinges stolthet" ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 29, 2010 14:43:21 GMT 1
"Steelers - Hockey with Heart" ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sudden on Oct 29, 2010 16:00:47 GMT 1
vet inte om detta tagits upp tidigare,men varför i helsike låter matchvärdarna och funktionärerna det stå olofströmsbor på "våran" sektion??har varit så alla matcher jag sett där nere..förstår dom inte riskerna??det var ju en tydlig avspärrning på översta hyllan men lik förbannat stod och satt det oik:are där..tydligen hade det varit likadant när nybro var där.riktigt slarvigt och nonschalant mot publiken Måste referera till det där då jag noterat precis samma sak. Ena gången släppte man upp en aspackad OIK-supporter mitt bland KHK-supportrarna och lät honom stå där som en pajas. En vacker dag så kommer det smälla, då kanske det inte är lika roligt längre. Tycker oxå det är märkligt. Det stod ett antal Oinkare bakom oss B.la tre äldre herrar som hånskrattade så länge oik ledde.. Men efter Ottingers strut så satte de skrattet i halsen. Och försvann ganska snabbt efter slutsignalen. Såg inte att den så kallade matchvärden som stod nere vid plexit tittade upp på publiken någon gång. Han var mer intresserad av vad som hände på isen. Alltid kul att vända på en match särskilt i ett derby på bortaplan. ;D
|
|
|
Post by player67 on Oct 29, 2010 19:29:36 GMT 1
What goes around comes around! Suck this ! ,)
|
|
|
Post by korpen on Oct 29, 2010 19:34:08 GMT 1
What goes around comes around! Suck this ! ,) Det sade jag till Sigge förra året när han höll på att häckla oss hela tiden ;D Nu ligger han säkert och gråter som många andra oikare
|
|
|
Post by player67 on Oct 29, 2010 19:40:04 GMT 1
Bortamatchen mot Mjölby var i klass med denna matchen. En sån j*vla kämpa och laginsats!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 29, 2010 21:25:38 GMT 1
Var i hallen och åt lite tidigt för ett tag sedan och den enda senap som var framme var den stora Felixbehållaren, så jag tog den. Fruktansvärd! Smakar bara ättika! Tur att det vanligtvis finns alternativ... Ställde mig frågan; BETALAR någon för att ha Felixsenapen hemma? Utan analysera alltför mycket så är senapen ett sorgligt kapitel. Nja, oftas finns det en Johnnys söt/stark. Den bästa för grillad tycker jag =)
|
|
|
Post by scarpino on Oct 29, 2010 22:29:35 GMT 1
Inte lika roligt, utan mycket roligare! Förstår inte hur man kan kan bry sig om vad "en viss" oik-supporter skriver här inne och på hans blogg efter ha sett både han och hans familj i wrong turn... Årets goaste seger iaf, FAN VA GOTT ;D Wrong turn spelades in i lyckeby om jag mins rätt så det måste ha varit du o dina kusiner som lekte indian i skogarna!!!! Kempes taktik? Menar ni allvar? Herregud kom ner till jorden omedelbart det är ju löjligt hur ni haussar upp laget nu! Och till han som skrev att oik gjorde 3 skit mål! vid 1-0 målet då var er målvakt fortfarande på bussen, kolla klippet i eran tidning så får ni se att han inte ens reagerar. 2-0 målet är vårt skit mål som är fulla målvakt själv drar in. 3-1 målet är hårt slagen som er målvakt inte hinner ta...2-3 målet som ni gör...OIK TABBE....3-3 målet våra backar sover. 3-4 målet sista backen drömmer om helgen/eller scarpinos heta syster! Då har jag lite saker att berätta för dig! 1. min heta syster är nämligen din mor! 2. det är jag som är din far! 3. när du blev till bodde vi lyckeby så du har helt rätt Skämt åt sido så va jag me lite avundsjuk när det gick så bra för er förra säsongen(även en full söderström kan hitta en grogg) men det var bara att bita i den bockade plåten och erkänna att ni var bättre, men iår är det omvända roller och det är bara för dig att acceptera vännen
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 29, 2010 22:48:42 GMT 1
Haha, Gudfadern att acceptera att det finns ett lag som är bättre än OIK? Nej, den dagen det händer då ramlar solen ner ifrån himlen. Grisar flyger. Och Gudfadern själv får hår på bröstet.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 29, 2010 23:49:10 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 30, 2010 0:53:37 GMT 1
Jag vet mycket väl vem Gudfadern är, han är en pajas och inget att bry sig om ;D
KHK har gått förbi OIK, lite svårt för bönderna att acceptera, men så är det bara.
|
|
|