|
Post by brodeurandme on Nov 14, 2010 11:55:46 GMT 1
Ja herregud vilka människor det finns. Men det var väl skoj att jag kunde glädja dej med att jag mist min familj. Jag tog bort texten för jag tyckte inte det hörde hemma här. Var det okej? Och fattar du inte att jag menar att med intron och allt runt omkring har med stämning att göra och bra stämning innan match kan få spelare snäppet bättre? Ja då ÄR du ju riktigt riktigt korkad tyvärr. Rune jag har inte tid att debattera mer med dig. Jag har mina läxor som måste göras. Vi skolbarn måste sköta våra läxor, annars blir vi... som såna som dig. För att ha förlorat en fru och ett barn så framstår du som osedvanligt osmaklig i din framtoning. Livet har inte precis gjort dig ödmjuk. Kanske bitter?
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 14, 2010 12:05:19 GMT 1
Snälla fleuryandme och rune: Debattera och diskutera gärna flitigt med varandra.
Ni behöver INTE dela åsikt, men pls sluta med massa smutskastning och lågvattenmärke mot varandra. Det främjar ingen !
Framförallt glöm inte att: Det är Vi som är KHK !
|
|
|
Post by pumba on Nov 14, 2010 12:08:44 GMT 1
För i helvete, skärp er! Moderatorer agera! Tänkte detsamma.. Dags att agera moderatorer.. Börjar urarta!!
|
|
|
Post by rune on Nov 14, 2010 12:15:36 GMT 1
Ja jag ber er alla om ursäkt utom en då. Men jag tar bort min användare efter detta inlägget. Ber om ursäkt än en gång.
|
|
|
Post by brodeurandme on Nov 14, 2010 12:30:33 GMT 1
Så nu har jag städat bort alla mina mindre rumsrena inlägg. Synd att vederbörande bad alla om ursäkt utom personen han borde bett om ursäkt. Vuxen är tydligen inget man blir med åldern utan ett medvetet mentalt förhållningssätt till livet som vissa åldringar uppenbarligen inte reder ut, att döma av svaren man fick under debatten
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 14, 2010 13:09:04 GMT 1
Vilka komplex de måsta ha borta i stinkhålan, seger mot KHK och de firar som om de tagit SM-guld. ;D
Undrar hur många säsonger som domare Sjösteds fiskekort i Mörrum´s ån varar? Med tanke på hur han dömde så fick han nog ett livstidsmedlemskap i Kronolaxfisket.
|
|
|
Post by korpen on Nov 15, 2010 8:33:29 GMT 1
Vilka komplex de måsta ha borta i stinkhålan, seger mot KHK och de firar som om de tagit SM-guld. ;D Undrar hur många säsonger som domare Sjösteds fiskekort i Mörrum´s ån varar? Med tanke på hur han dömde så fick han nog ett livstidsmedlemskap i Kronolaxfisket. Ja han fick väl en plats bredvid kungen i pool 12.
|
|