|
Post by Sverker on Nov 21, 2012 14:30:32 GMT 1
VVF = Våga Vägra Facebook det gör jag, så det blir tyvärr ingen röst!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 21, 2012 14:36:15 GMT 1
inget jobb att ha FB precis...man gör ju vad man vill av det.... En del verkar ha det som jobb..andra..som jag själv, gör knappast ingenting aktivt där. MEN kan vara bra/kul att ha ibland
|
|
|
Post by Zäta on Nov 21, 2012 14:42:09 GMT 1
Ställningen just nu: Julle Bergman 731 röster Andre Burakovsky 576 röster (Malmö) Jacob Nilsson 443 röster (Taif) Ted Nilsson 199 röster (Troja) Herman Roth 117 röster (IKO)
|
|
|
Post by adamjivblad on Nov 21, 2012 19:51:56 GMT 1
Tycker faktiskt att det är lite tråkigt att alla röstar på sin egen spelare! Burakovski skulle ju vinna det där hur lätt som helst annars!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 21, 2012 19:59:07 GMT 1
Tycker faktiskt att det är lite tråkigt att alla röstar på sin egen spelare! Burakovski skulle ju vinna det där hur lätt som helst annars! Håller med, Julle har inte varit bra i år men inte sämst heller.
|
|
|
Post by adamjivblad on Nov 21, 2012 20:35:47 GMT 1
Tycker faktiskt att det är lite tråkigt att alla röstar på sin egen spelare! Burakovski skulle ju vinna det där hur lätt som helst annars! Håller med, Julle har inte varit bra i år men inte sämst heller. Att han inte är sämst vet jag, dock tycker jag att Burakovski är en av de bästa juniorerna i serien. Syns ju också på alla experter som säger att han kommer gå i förstarundan i draften. Något jag är ganska säker Julius inte kommer göra!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 21, 2012 20:49:43 GMT 1
Håller med, Julle har inte varit bra i år men inte sämst heller. Att han inte är sämst vet jag, dock tycker jag att Burakovski är en av de bästa juniorerna i serien. Syns ju också på alla experter som säger att han kommer gå i förstarundan i draften. Något jag är ganska säker Julius inte kommer göra! Var inte menat emot dig, utan utifallatt någon skulle komma och gapa och tro att jag menade att han vore sämst. Men håller med, Bura är väl den som är den värdiga vinnaren.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 22, 2012 17:18:02 GMT 1
Tycker faktiskt att det är lite tråkigt att alla röstar på sin egen spelare! Burakovski skulle ju vinna det där hur lätt som helst annars! Julle får vara hur mycket KHK:are han vill, men "Lill-Burra" får i alla fall min röst Julle 795 Burra 767 Det spetsar till sig.....
|
|
|
Post by krickan on Nov 22, 2012 21:14:20 GMT 1
VVF = Våga Vägra Facebook det gör jag, så det blir tyvärr ingen röst! Kan bara instämma! Tråkigt att man ska lägga röstningar som detta på facebook.
|
|
|
Post by Rocket on Nov 29, 2012 16:09:11 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Nov 29, 2012 16:18:41 GMT 1
Står väl inte direkt att han sparkas?
|
|
|
Post by Rocket on Nov 29, 2012 16:26:50 GMT 1
Står väl inte direkt att han sparkas? Jag kan inte tolka det på annat sätt KHK kommer inte satsa på sin landslagsspelare
Karlskrona HK har plockat in flera nya backar i veckan. Därför kommer klubbens landslagsspelare Julius Bergman i kläm. – Jag har fått beskedet att de inte kommer satsa på mig längre, säger Julius Bergman. Beskedet fick han innan matchvärmningen på torsdagen. Tränaren Janne Karlsson plockade in honom för ett samtal. – Han talade om att han inte tänkte satsa på mig och han såg hellre att jag spelade någon annanstans. Hur kändes det att få det här beskedet? – Det kändes väldigt märkligt. Jag har precis fyllt 17 år och känner att det finns mer att ge. Karlskrona HK har två egna produkter i truppen. Förutom Julius Bergman finns även slitvargen Jimmie Svensson, som eventuellt finns med i kvällens match mot Djurgården. Nu väljer klubben att kicka sin ungdomslandslagsspelare från A-truppen. Julius Bergman kommer att bryta kontraktet och söka sig till någon annan klubb. – Det är bara att acceptera beslutet och jobba ännu hårdare, säger Julius Bergman – Min agent är redan i gång med att hitta en ny klubb. Jag vet att det finns annat allsvenskt intresse. Jag är öppen för alla förslag. Men jag vill utvecklas i rätt riktning. Med hjälp av den nybildade Karlskronagruppen har KHK kunnat värva in backstjärnorna Chris Butler och Kevin Hecquefeuille. Hur ser du på det? – Det är bra spelare och något är ju tvunget att göras. Man har ju märkt att det är lite panik runt laget, avslutar Julius Bergman. Även backen Logan Stephenson är på väg att bort från klubben. Björn Skarpsvärd
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2012 16:26:58 GMT 1
också chockad...men nöjd om det är sant...har tjatat om det flera gånger. Han är absolut inte allsvensk ännu och helt logiskt i Logans kölvatten. Jag hade kanske föredragit att se honom spela i ettan lite till och testa om någon säsong igen...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 29, 2012 16:27:42 GMT 1
Hoppas verkligen att det är tidningen som tabbat sig som vanligt.
Kanske närmare sanningen att man inte satsar på honom i matchen mot DIF...
|
|
|
Post by Rocket on Nov 29, 2012 16:28:36 GMT 1
Örebro och Malmö ligger väl närmast som kan tänka sig att satsa på Julle !
|
|