|
Post by korpen on Feb 20, 2012 17:34:47 GMT 1
haha knappast olagligt att gå runt med stånd hela tiden ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 20, 2012 17:37:23 GMT 1
Ett rykte säger att han satte på allt som rörde sig pa byn, till slut kanske var han på någon som han inte skulle?
Ett annat alternativ vore väl att han kört på fyllan, vilket brukar var ganska så vanligt i OIK. Man brukar ju även ha för vana att hjälpa spelare att "fly landet" efteråt. Dock så har jag inte hört något om någon fyllekörning när det gäller OIK´s ex. tränare.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 20, 2012 17:41:20 GMT 1
haha knappast olagligt att gå runt med stånd hela tiden ;D Är det jobbigt? ;D
|
|
|
Post by korpen on Feb 20, 2012 18:03:34 GMT 1
haha knappast olagligt att gå runt med stånd hela tiden ;D Är det jobbigt? ;D hehe kan det säkert vara . Man vet aldrig men ryktet verkar ju vara åt det hållet iaf
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 21, 2012 0:00:41 GMT 1
Gäller kanske ha lite koll på vad man sätter grepen förrnågonstan
|
|
|
Post by micke65 on Feb 21, 2012 16:52:29 GMT 1
Fan stör mej fortfarande att INGEN stod upp för julius,, !!!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 21, 2012 21:30:21 GMT 1
"Julle" har EJ varit på is som framkommit på andra ställe. Se bloggen !
|
|
|
Post by kanlitehockey on Mar 8, 2012 13:28:40 GMT 1
Julius Bergman, 16 år och spelar på den nivån i sitt backspel! Tycker Julius var en av de bättre igår, helt sjukt egentligen, han verkar ha skallen och viker inte en tum, jäkligt skoj. Här har KHK organisationen fått fram något utöver det vanliga.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 8, 2012 13:34:26 GMT 1
Japp, han kommer nog att spela i elitserien.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2012 13:39:58 GMT 1
Minst!
|
|
|
Post by dieselhog on Mar 8, 2012 21:49:46 GMT 1
Julius Bergman, 16 år och spelar på den nivån i sitt backspel! Tycker Julius var en av de bättre igår, helt sjukt egentligen, han verkar ha skallen och viker inte en tum, jäkligt skoj. Här har KHK organisationen fått fram något utöver det vanliga. Jag håller absolut med allt som sägs och skrivs om Julle. En fantastisk kille med såväl talang som en stor skopa ödmjukhet. Han är definitivt något särskilt och kommet att gå långt. Dock tycker jag det är sorgligt att den tränare som Julle haft sedan han första skär i Vämö hallen, och dessutom tagit fram det ungdomslag som hittills stått för de största framgångarna i KHK's historia, inte längre är verksam i organisationen. Ett stor förlust för alla med ett intresse för KHK's framtid.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Mar 9, 2012 9:19:27 GMT 1
Julius Bergman, 16 år och spelar på den nivån i sitt backspel! Tycker Julius var en av de bättre igår, helt sjukt egentligen, han verkar ha skallen och viker inte en tum, jäkligt skoj. Här har KHK organisationen fått fram något utöver det vanliga. Jag håller absolut med allt som sägs och skrivs om Julle. En fantastisk kille med såväl talang som en stor skopa ödmjukhet. Han är definitivt något särskilt och kommet att gå långt. Dock tycker jag det är sorgligt att den tränare som Julle haft sedan han första skär i Vämö hallen, och dessutom tagit fram det ungdomslag som hittills stått för de största framgångarna i KHK's historia, inte längre är verksam i organisationen. Ett stor förlust för alla med ett intresse för KHK's framtid. Det var tråkigt att höra. Vi behöver ju verkligen alla eldsjälar. Vem var det? Varför blev det så?
|
|
|
Post by kex on Mar 9, 2012 10:16:11 GMT 1
Jag håller absolut med allt som sägs och skrivs om Julle. En fantastisk kille med såväl talang som en stor skopa ödmjukhet. Han är definitivt något särskilt och kommet att gå långt. Dock tycker jag det är sorgligt att den tränare som Julle haft sedan han första skär i Vämö hallen, och dessutom tagit fram det ungdomslag som hittills stått för de största framgångarna i KHK's historia, inte längre är verksam i organisationen. Ett stor förlust för alla med ett intresse för KHK's framtid. Det var tråkigt att höra. Vi behöver ju verkligen alla eldsjälar. Vem var det? Varför blev det så? bävern?
|
|
|
Post by dasilva on Mar 9, 2012 16:26:12 GMT 1
Du har rätt Diesel. Han kunde behövas i J-organisationen. Nä, Kex, inte Bävern. #19
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 9, 2012 22:59:40 GMT 1
Du har rätt Diesel. Han kunde behövas i J-organisationen. Nä, Kex, inte Bävern. #19 Kellman
|
|