|
Post by Back to Front on Feb 7, 2011 10:07:39 GMT 1
Öppnar här en tråd , där vi kan hjälpa varandra att hålla oss infomerade , om och hur det blir med ev. återbetalning från vita Hästen matchen igår. Tror att vi är hyggligt många som pyntade in 79 kr via Sms.
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 7, 2011 10:10:25 GMT 1
Jag betalade via clickgirot, så där borde det vara lättare för dom att ta tillbaks fakturan. Har iofs inte fått någon faktura än, så det är väl bara att avvakta och se vad som händer.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 7, 2011 10:22:13 GMT 1
Jag har precis talat med Vita Hästens Kansli.
Mailadressen i den länk som låg på KHKs hemsida var fel, korrekt adress är: webb-tv@vitahasten.se
Enligt personen på kansliet så vill de ha in ett mail från de som ej kunde se matchen, där vi förklarar vad som hänt. De kommer återbetala genom att skicka pengarna via brev, så glöm ej skriva er adress.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 7, 2011 10:23:46 GMT 1
Hoppas att de (Hästen) kan lägg ut någon info på sin sida. Har varit därinne idag , men kunde inte hitt något.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 7, 2011 10:50:16 GMT 1
Jag fick precis ett mail ifrån dom i ärendet, så här stor det: Sändningen gick fullständigt åt skogen igår... Flera leverantörer är delaktiga i fiaskot, men vi på Vita Hästen står givetvis ytterst för kundrelationen.
Vi kan inte kreditera din telefonräkning, då du i samma sekund som du beställde länken gjorde en affär direkt med din operatör. Däremot kan vi antingen skicka dig en länk till ny valfri match, alternativt skicka 79 kr till dig mot en kopia på din teleräkning. Återkom med hur du vill ha din kompensation.
Hälsningar, Vita Hästen Marknad
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 7, 2011 10:52:43 GMT 1
??!! Räkning... Får min faktura via sms... ser aldrig några papper från Telenor...
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 7, 2011 10:58:35 GMT 1
??!! Räkning... Får min faktura via sms... ser aldrig några papper från Telenor... Jag får inga papper heller, men du kanske har en inloggning på nätet där du kan se dina fakturor? Så har jag det iaf. Antar att de måste ha något att kreditera mot.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 7, 2011 11:37:22 GMT 1
jo, det finns ju...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 7, 2011 11:46:45 GMT 1
Jag fick precis ett mail ifrån dom i ärendet, så här stor det: Sändningen gick fullständigt åt skogen igår... Flera leverantörer är delaktiga i fiaskot, men vi på Vita Hästen står givetvis ytterst för kundrelationen.
Vi kan inte kreditera din telefonräkning, då du i samma sekund som du beställde länken gjorde en affär direkt med din operatör. Däremot kan vi antingen skicka dig en länk till ny valfri match, alternativt skicka 79 kr till dig mot en kopia på din teleräkning. Återkom med hur du vill ha din kompensation.
Fick ett liknande svar, men att jag skulle lämna ordenummer...men det fick jag inte i sms:et...och någon detaljerad pappersfaktura har jag inte. Fortsättning följer... Berömde dom i alla fall för en proffsig produktion. Filmandet var mkt följsamt och med mycket zoomningar. Mkt bra!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 7, 2011 11:59:46 GMT 1
Fick ett liknande svar, men att jag skulle lämna ordenummer...men det fick jag inte i sms:et...och någon detaljerad pappersfaktura har jag inte. Fortsättning följer... Berömde dom i alla fall för en proffsig produktion. Filmandet var mkt följsamt och med mycket zoomningar. Mkt bra! Ordernummret var väl de 6 sista siffrorna i länken man skulle knappa in. Och det fick du väl?!
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 7, 2011 12:36:17 GMT 1
har nu mailat Hästen Marknad, bla. en kopia från mina telenorsidor där man ser de 79 som är dragna,länken man fick via sms från hästen, mitt mob. nr. och en beskrivning på vad som hände.. eller inte hände. Vit ruta....
To be con....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 7, 2011 12:47:06 GMT 1
Fick ett liknande svar, men att jag skulle lämna ordenummer...men det fick jag inte i sms:et...och någon detaljerad pappersfaktura har jag inte. Fortsättning följer... Berömde dom i alla fall för en proffsig produktion. Filmandet var mkt följsamt och med mycket zoomningar. Mkt bra! Ordernummret var väl de 6 sista siffrorna i länken man skulle knappa in. Och det fick du väl?! Jo då..men jag vet inte om de kallar detta ordernummer.... Har inte fått svar igen ännu. Vill inte stressa ihjäl dom..shit happens...och det är ingen brådska.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 7, 2011 12:54:12 GMT 1
Ordernummret var väl de 6 sista siffrorna i länken man skulle knappa in. Och det fick du väl?! Jo då..men jag vet inte om de kallar detta ordernummer.... Har inte fått svar igen ännu. Vill inte stressa ihjäl dom..shit happens...och det är ingen brådska. VA!!!
|
|
|
Post by krickan on Feb 7, 2011 13:38:06 GMT 1
Fick svar redan igår kväll från webb-tv att jag skulle skicka adressen till deras kansli, och att de sedan skulle skicka pengarna via post. Bad inte mig om något ordernummer eller faktura eller någonting...än iaf. Har inte hört av dem idag så jag får väl se om de ber om det så småningom.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 8, 2011 11:03:14 GMT 1
Har inte hör något mer sedan jag mailade de igår fm. De har nog fullt upp...
|
|