|
Post by qALLAHAN on Feb 8, 2011 16:52:33 GMT 1
Skrev i morse igen, då jag inte fick svar på frågan om ordernummer. Inget svar nu heller... :/
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2011 9:10:53 GMT 1
nu blir jag irriterad!! Fortfarande tyst! Någon som gjort några åtgärder/framsteg?
|
|
|
Post by time on Feb 9, 2011 9:42:56 GMT 1
nu blir jag irriterad!! Fortfarande tyst! Någon som gjort några åtgärder/framsteg? Sluta gnäll på andra lag. Lägg din energi på KHK
|
|
|
Post by krickan on Feb 9, 2011 11:30:17 GMT 1
Nope, inte hört ett ljud.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 9, 2011 11:55:54 GMT 1
Det började lovande , men sen verkar det som om guldet blev till vatten..
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 9, 2011 13:51:33 GMT 1
Mailade i måndags förmiddag...............har inte hört ett knyst från dom därefter Har förvisso inte fått någon faktura på clickgirot än, men om dom inte tänker skicka någon (vilket vore det enklaste) vore det trevligt om dom kunde meddela det så man kan lägga detta åt sidan och koncentrera den negativa energin på det egna laget
|
|
|
Post by Niclas Sjösvärd on Feb 9, 2011 15:27:30 GMT 1
Hello allihopa... Jag har fått många trevliga mejl och en del samtal rörande delvis eller helt och hållet uteblivna sändningen i Norrköping där man bett oss på KHK TV om hjälp.... KHK TV var ju som bekant inte involverad i denna men jag har ändå som god supporter pratat med de kontakter jag har med Vita Hästen Webb-TV. Jag har idag varit kontakt med Johan Karlsson på Vita Hästen som meddelar att de kommer att betala tillbaka pengarna till de som skickat in en anmälan till adressen webb-tv@vitahasten.se inget annat... Jag roade mig med att klicka på deras länk för att testmejla och upptäckte att den mejladress som man då får är felaktig och felstavad när man slussas vidare till outlook eller likanande mejlprogram... Därav att en del kanske inte fått svar. OBS ! ska vara två b i webb vilket det inte har varit när man klickat på länken. Rätt mejladress: webb-tv@vitahasten.se Felet är påtalat till ansvarig på Vita Hästen...Hoppas att detta kan hjälpa er
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2011 16:06:32 GMT 1
saken är att jag FICK svar först, men inte fattade exakt vad jag skulle göra! Verkar dessutom som om vi fått lite olika svar!? Vore tacksam om vi fick konkreta uppgifter på vad vi ska göra, både vad gäller sms och click (vad det nu hette). Har mailat två gånger, utan nytt svar! Ta dom i örat Niclas!
|
|
|
Post by affetwin on Feb 9, 2011 22:43:10 GMT 1
Mejlade o fick kreditering på clickgirot samma kväll som matchen. Snabbt o mycket bra skött av Vita Hästen
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 9, 2011 23:36:33 GMT 1
Mejlade o fick kreditering på clickgirot samma kväll som matchen. Snabbt o mycket bra skött av Vita Hästen Kan bara instämma..... Mailad på "rätt" adress 22:10 ikväll...... efter en mailväxling där VH efterfrågade ordernummret så fanns krediteringen på mitt clickgirokonto inom en timme. Mycket snabbt och bra jobbat VH
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2011 0:09:38 GMT 1
nu har jag ju inget clickgiro...och SÅ svårt kan det väl inte vara att svara hur sms:arna ska göra!? TVÅ obesvarade mail! MINDRE bra jobbat VH!
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 10, 2011 20:31:00 GMT 1
Har fått svar och pengarna kommer att skickas. Bra jobbat Hästen!
|
|
|
Post by krickan on Feb 10, 2011 22:03:58 GMT 1
När mailade du BTF? Har fortfarande inte hört något sen matchdagen.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 10, 2011 23:15:55 GMT 1
Skickade mail till rätt adress( den niklas anger här ovan) igår. svar idag.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 11, 2011 0:00:03 GMT 1
VARFÖR I HELVETE FÅR JAG INGET SVAR??? NU BÖRJAR JAG BLI FÖRBANNAD! Fick du skicka någon kopia från Telenor? Hur bra är det av Hästen att inte lämna ETT rakt besked hur man vill ha det? Borde stått på hemsidan t o m! Jävla hattande med att svara på mail hit och dit...
|
|