|
Post by oneandonly on Jun 29, 2011 18:09:52 GMT 1
Jag, "Järnbrallan" och Johan har bestämt Oss för att dra ihop en liten Grillkväll med Oss KHK-supportrar.
Snacka lite hockey och ha allmänt kul.
När: Nu på fredag klockan 18:00.
Var: Långö Beach. Samling vid glasskiosken.
Medtag: Något att grilla och valfri dricka.
De som önskar drar hem längre fram på kvällen och de som vill följer med Oss på en liten pubrunda.
Skicka gärna ett PM till någon av Oss om Ni tänkt hänga på. (Ni som ligger i våra telefonböcker och fått sms och svarat på detta, behöver INTE skicka PM också.
Vi syns på Långö !
Det är Vi som är KHK !
|
|
|
Post by kaffe on Jun 29, 2011 22:51:12 GMT 1
Jag skulle gärna vilja vara med men jag känner ingen annan. Jag har varit med och delat ut kaffe till femmorna och de andra borden under föregående säsong, därav mitt användarnamn, som volentär för att jag är hockeytokig men har inte haft de ekonomiska förutsättningar som krävs för att gå på matcherna förrän nu (även om jag avser att arbeta ideelt för klubben även kommande säsong).
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 29, 2011 23:24:34 GMT 1
Jag skulle gärna vilja vara med men jag känner ingen annan. Jag har varit med och delat ut kaffe till femmorna och de andra borden under föregående säsong, därav mitt användarnamn, som volentär för att jag är hockeytokig men har inte haft de ekonomiska förutsättningar som krävs för att gå på matcherna förrän nu (även om jag avser att arbeta ideelt för klubben även kommande säsong). Jag lovar att Du lär känna alla hockeytokar snabbt. Du kommer glida in i allas sällskap snabbt. Det är ju också den stora bonusen, att man lär känna nya människor på sådana här träffar. Bara skicka PM till Mig så kan Du få Mitt mobilnummer. Vi kan snacka lite innan och ha sällskap ut. Ha det bäst !
|
|
|
Post by krickan on Jun 30, 2011 17:44:04 GMT 1
Låter trevligt! Hinner jag så dyker nog jag upp.
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 30, 2011 17:52:40 GMT 1
Låter trevligt! Hinner jag så dyker nog jag upp. Gott ! Gör det ! Alla lika välkomna och Vi ska ha skittrevligt !
|
|
|
Post by stolpeout on Jun 30, 2011 18:29:25 GMT 1
Låter trevligt! Hinner jag så dyker nog jag upp. Gott ! Gör det ! Alla lika välkomna och Vi ska ha skittrevligt ! Synd man jobbar natt i helgen
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 30, 2011 19:21:25 GMT 1
Gott ! Gör det ! Alla lika välkomna och Vi ska ha skittrevligt ! Synd man jobbar natt i helgen Vi får väl försöka göra en Favorit i Repris någon gång i sommar...
|
|
|
Post by korpen on Jun 30, 2011 21:17:49 GMT 1
Korpen kommer säkert iallafall om han hittar nåt gött att dricka me
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 1, 2011 8:33:40 GMT 1
Det ska bara komma någon millimeter regn, så Vi kör på !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 1, 2011 9:03:40 GMT 1
Det ska bara komma någon millimeter regn, så Vi kör på ! Ja, några mm regn är väl inget som vi kommer att märka efter ett par...
|
|
|
Post by Back to Front on Jul 1, 2011 13:31:30 GMT 1
Är väl på ett ungeför det Fröken Söderström brukar kasta?
|
|
|
Post by korpen on Jul 1, 2011 13:35:50 GMT 1
Är väl på ett ungeför det Fröken Söderström brukar kasta? Haha ja, inget vi inte vart med om förr
|
|
|
Post by kaffe on Jul 2, 2011 8:56:57 GMT 1
Tack för igår alla ni som var med!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 2, 2011 8:58:34 GMT 1
Wörd
|
|