|
Post by anticonnie on Nov 3, 2011 13:26:23 GMT 1
Lördagen 5/11 kl 1000 träffas vi på KHK´s kansli för att börja med att fixa med tifot som skall vara till jubileums matchen 25/11.
Hör gärna av er till mig på tele 0708-377 387 om ni tänkt komma så vi vet hur många vi blir! Blackbugs bjuder på fika.
MVH
Styrelsen
|
|
|
Post by aloviak on Nov 5, 2011 23:05:18 GMT 1
3 man på TIFO träffen vi har ca 200 timmars jobb att göra så ni som vill/kan kom framöver hade varit tacknämligt om vi kunde va flera
|
|
|
Post by offe1988 on Nov 6, 2011 18:39:07 GMT 1
blir de nått tifo som välkommnar Bates nästa söndag ?
|
|
|
Post by aloviak on Nov 6, 2011 18:47:44 GMT 1
blir de nått tifo som välkommnar Bates nästa söndag ? inte egentligen för BB skull mer för att de e derby mot oik
|
|
|
Post by chriande on Nov 6, 2011 20:09:49 GMT 1
3 man på TIFO träffen vi har ca 200 timmars jobb att göra så ni som vill/kan kom framöver hade varit tacknämligt om vi kunde va flera Inför sådana Tifo-Träffar måste ni gå ut och synliggöra er i media och framförallt på KHKs Hemsida för att nå ut till så många som möjligt, skapa ett intresse och ett drag för BlackBugs och visa vad ni vill åstadkomma. Något måste gått helt fel vid förra tifot, ingen i publiken visste vad som skulle göras med lapparna och det är ju synd när ni lagt ner ett stort arbete på detta. Samt gå ut med ordentlig info när och hur Tifot ska genomföras, det räcker inte med att den inre kretsen vet detta. . Att samla ihop klacken till ett speciellt område på ståplats är ett steg i rätt riktning, det har varit mer fart på klacken de senaste matcherna. BlackBugs måste vara så mycket mer mer än bara en klack och bussfixare till bortamatcher. Jag har tittat på er Hemsida och kan inte se hur ni organiserat upp de olika projekten inom BlackBugs. Har ni en sektion för resor, en för tifo, en för klacken och en sektion som arbetar med att dra in pengar till typ "Folkets Lirare"/ "subventionera busspriserna" eller är det en handfull som gör allt detta själva. Ta nu inte detta som kritik eller ett påhopp, eller svara med: Gå med i BB och gör något själv då, nu är det så att jag har arbetat inom hockeyn i Karlskrona i nära 20 år, från tidigt 70-tal till en bit in på 90-talet så mina krafter är uttömda nu, jag vill bara njuta av inramningen och titta på så bra hockey som möjligt. "Allt går att göra bättre, tro mig"
|
|
|
Post by offe1988 on Nov 6, 2011 20:37:38 GMT 1
blir de nått tifo som välkommnar Bates nästa söndag ? inte egentligen för BB skull mer för att de e derby mot oik Okej för tänkte på hyllningen som Leksand gjorde för Ed "Eagle" Belfour. Och att de är vår största spelare i klubben någonsin på för hand
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 6, 2011 20:39:37 GMT 1
3 man på TIFO träffen vi har ca 200 timmars jobb att göra så ni som vill/kan kom framöver hade varit tacknämligt om vi kunde va flera Inför sådana Tifo-Träffar måste ni gå ut och synliggöra er i media och framförallt på KHKs Hemsida för att nå ut till så många som möjligt, skapa ett intresse och ett drag för BlackBugs och visa vad ni vill åstadkomma. Något måste gått helt fel vid förra tifot, ingen i publiken visste vad som skulle göras med lapparna och det är ju synd när ni lagt ner ett stort arbete på detta. Samt gå ut med ordentlig info när och hur Tifot ska genomföras, det räcker inte med att den inre kretsen vet detta. . Att samla ihop klacken till ett speciellt område på ståplats är ett steg i rätt riktning, det har varit mer fart på klacken de senaste matcherna. BlackBugs måste vara så mycket mer mer än bara en klack och bussfixare till bortamatcher. Jag har tittat på er Hemsida och kan inte se hur ni organiserat upp de olika projekten inom BlackBugs. Har ni en sektion för resor, en för tifo, en för klacken och en sektion som arbetar med att dra in pengar till typ "Folkets Lirare"/ "subventionera busspriserna" eller är det en handfull som gör allt detta själva. Ta nu inte detta som kritik eller ett påhopp, eller svara med: Gå med i BB och gör något själv då, nu är det så att jag har arbetat inom hockeyn i Karlskrona i nära 20 år, från tidigt 70-tal till en bit in på 90-talet så mina krafter är uttömda nu, jag vill bara njuta av inramningen och titta på så bra hockey som möjligt. "Allt går att göra bättre, tro mig" Senaste TIFOT var BB inte inblandade i
|
|
|
Post by chriande on Nov 6, 2011 20:56:37 GMT 1
Inför sådana Tifo-Träffar måste ni gå ut och synliggöra er i media och framförallt på KHKs Hemsida för att nå ut till så många som möjligt, skapa ett intresse och ett drag för BlackBugs och visa vad ni vill åstadkomma. Något måste gått helt fel vid förra tifot, ingen i publiken visste vad som skulle göras med lapparna och det är ju synd när ni lagt ner ett stort arbete på detta. Samt gå ut med ordentlig info när och hur Tifot ska genomföras, det räcker inte med att den inre kretsen vet detta. . Att samla ihop klacken till ett speciellt område på ståplats är ett steg i rätt riktning, det har varit mer fart på klacken de senaste matcherna. BlackBugs måste vara så mycket mer mer än bara en klack och bussfixare till bortamatcher. Jag har tittat på er Hemsida och kan inte se hur ni organiserat upp de olika projekten inom BlackBugs. Har ni en sektion för resor, en för tifo, en för klacken och en sektion som arbetar med att dra in pengar till typ "Folkets Lirare"/ "subventionera busspriserna" eller är det en handfull som gör allt detta själva. Ta nu inte detta som kritik eller ett påhopp, eller svara med: Gå med i BB och gör något själv då, nu är det så att jag har arbetat inom hockeyn i Karlskrona i nära 20 år, från tidigt 70-tal till en bit in på 90-talet så mina krafter är uttömda nu, jag vill bara njuta av inramningen och titta på så bra hockey som möjligt. "Allt går att göra bättre, tro mig" Senaste TIFOT var BB inte inblandade i Ok, vem skötte det då?
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 6, 2011 21:01:29 GMT 1
Senaste TIFOT var BB inte inblandade i Ok, vem skötte det då? Det var ett gäng supportrar som valde att göra detta på egen hand.
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 8, 2011 7:33:34 GMT 1
I lördags var vi 3 som började jätte jobbet med att förbereda tifot som skall gå av stapeln den 25e men igår (måndag) så var vi hela 22 som slet som djur och ett stort TACK till er som kom och vi kör ikväll igen efter A-laget tränat.
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 10, 2011 13:52:29 GMT 1
Fantastiskt hur ni har ställt upp och nu kör vi ett race till måndag och fortsätter vi samma takt är vi snart i mål. Måndagen den 14/11 Kl 1800 på kansliet.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 22, 2011 19:39:17 GMT 1
Äntligen färdiga efter par hundra timmar tack alla som hjälpt till hoppas det blir ett bra 10 års jub på fredag
|
|
|
Post by Jason on Nov 22, 2011 20:56:37 GMT 1
All heder till alla er som slitit och jobbat!!!! Ska bli spännande och se vad det är!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Nov 22, 2011 21:12:00 GMT 1
En viktig detalj denna gång, tala om INNAN vad sittplatspubliken ska göra. T.ex be speakern eller lägga en lapp på varje rad med instruktioner. Det blir ju såpass mycket mäktigare om det är synkat
|
|