|
Post by charlie on Sept 15, 2007 10:52:53 GMT 1
...vi bitvis spelar bländande hockey med 1/3 av laget borta mot det blivande topplaget OIK. Sov så gott inatt. Vi har 5 veckor kvar att slipa på. Vi är nu där dom var i mitten på augusti. Den här upplagan av KHK kan bli något att minnas länge.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 15, 2007 10:54:44 GMT 1
...vi bitvis spelar bländande hockey med 1/3 av laget borta mot det blivande topplaget OIK. Sov så gott inatt. Vi har 5 veckor kvar att slipa på. Vi är nu där dom var i mitten på augusti. Den här upplagan av KHK kan bli något att minnas länge.
|
|
|
Post by Compa on Sept 15, 2007 18:53:34 GMT 1
;D
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Sept 15, 2007 20:47:35 GMT 1
...vi bitvis spelar bländande hockey med 1/3 av laget borta mot det blivande topplaget OIK. Sov så gott inatt. Vi har 5 veckor kvar att slipa på. Vi är nu där dom var i mitten på augusti. Den här upplagan av KHK kan bli något att minnas länge. Nja, jag vet inte om det var bändande hockey direkt, det var en av dom sämsta matcher jag sett på länge men låt gå om du tyckte KHK spelade bra för det gjorde dom förmodligen....man har ju olika referensramar ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2007 20:53:23 GMT 1
...vi bitvis spelar bländande hockey med 1/3 av laget borta mot det blivande topplaget OIK. Sov så gott inatt. Vi har 5 veckor kvar att slipa på. Vi är nu där dom var i mitten på augusti. Den här upplagan av KHK kan bli något att minnas länge. Nja, jag vet inte om det var bändande hockey direkt, det var en av dom sämsta matcher jag sett på länge men låt gå om du tyckte KHK spelade bra för det gjorde dom förmodligen....man har ju olika referensramar ;D Visst är det så men det kan ju vara så att khk satte stopp för oik. KHk var rätt täta i mittzon. Det behöver ju inte vara så att oik var kassa...kanske en kombination. Vad tyckte du om arenan då?
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2007 21:00:52 GMT 1
...vi bitvis spelar bländande hockey med 1/3 av laget borta mot det blivande topplaget OIK. Sov så gott inatt. Vi har 5 veckor kvar att slipa på. Vi är nu där dom var i mitten på augusti. Den här upplagan av KHK kan bli något att minnas länge. Nja, jag vet inte om det var bändande hockey direkt, det var en av dom sämsta matcher jag sett på länge men låt gå om du tyckte KHK spelade bra för det gjorde dom förmodligen....man har ju olika referensramar ;D jag såg inte dig på matchen igår otto..... www.sydostran.se/index.58964---1.html
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 16, 2007 9:17:25 GMT 1
...vi bitvis spelar bländande hockey med 1/3 av laget borta mot det blivande topplaget OIK. Sov så gott inatt. Vi har 5 veckor kvar att slipa på. Vi är nu där dom var i mitten på augusti. Den här upplagan av KHK kan bli något att minnas länge. Nja, jag vet inte om det var bändande hockey direkt, det var en av dom sämsta matcher jag sett på länge men låt gå om du tyckte KHK spelade bra för det gjorde dom förmodligen....man har ju olika referensramar ;D Jag är också övertygad om att ni kan bättre...men har du hört talas om att motståndet kan GÖRA en dålig...? Tror du att det bara är så enkelt, att ni gjorde en skitmatch..? Någon skrev på ert forum att det såg ut som man FÖRSÖKTE...och konstigt vore det ju om man INTE gör det i en sån här match....
|
|
|
Post by charlie on Sept 20, 2007 22:51:06 GMT 1
Det känns så jäkla gott att möta KRIF. Nu - äntligen - får vi se en skymt om vad som komma skall.
|
|