Månsson
Ungdomslirare
Tie down the jersey, 'cause it could get ugly tonight
|
Post by Månsson on Nov 24, 2011 13:17:32 GMT 1
Fick en rätt kul idé! Vet ju inte hur många här inne som lirar tv-spel, men tänkte ändå kolla läget lite. Personligen äger jag de tre senaste NHL-spelen (10,11,12) på Xbox 360. För de som är bekanta med dessa spel vet ju att det numera finns ett läge som kallas EASHL, EA Sports Hockey League. Där är man kan spela sig själv (eller döper sig efter sin idol kanske?) och spela tillsammans med andra spelare i ett lag som man hoppar in i eller rent av skapar själv. Jag har hittat lag som heter KHK bland klubbarna, men oftast bara en spelare som kanske inte fått med sig någon eller så. Så jag tänkte, vad vore en mer lämplig plats att fråga efter intresserade än här? ;D Sen har man ju hört talas om att spelarna i laget även gillar att lira NHL på fritiden, vore det inte mäktigt att få med några därifrån? Just throwing it out there!
|
|
|
Post by Roger on Nov 24, 2011 16:57:20 GMT 1
Jag skulle kunna vara med
|
|
Månsson
Ungdomslirare
|
Post by Månsson on Nov 24, 2011 18:38:48 GMT 1
Absolut! Vilket NHL spelar du?
|
|
|
Post by Roger on Dec 3, 2011 12:57:59 GMT 1
Absolut! Vilket NHL spelar du? Jag har NHL 2010, men det var länge sedan man spelade
|
|
|
Post by interference on Dec 3, 2011 13:06:05 GMT 1
Jag lirar också, har de fem senaste (08, 09, 10, 11 och 12) oich spelar mest 12. Dock är det ju lätt bäst tacklingar i NHL 10, lite synd att de gjort dem lite tråkigare nu Vad har du ni för gamer-tags så kan man ju adda varandra? Det är ju en början i alla fall
|
|
Månsson
Ungdomslirare
|
Post by Månsson on Dec 5, 2011 13:45:30 GMT 1
NHL10 och NHL12 är mina personliga favoriter och även de jag spelat mest. Dessvärre har ju EASHL-servrarna för NHL10 stängt ner :/ Så bäst vore väl att ha klubben i NHL12 kanske?
Gamer-tag: StreetDog89
|
|
|
Post by Roger on Dec 5, 2011 15:42:11 GMT 1
Jag kan försöka skaffa NHL 12 tills julen kanske..
Mitt gamertag är : roggii
|
|
Månsson
Ungdomslirare
|
Post by Månsson on Dec 13, 2011 12:16:54 GMT 1
Ja gör så! Kolla på Game, de brukar ha rätt bra priser på spel som folk bytt in! Såg ett par NHL12 där häromdagen! Addar dig på Live sålänge!
|
|
|
Post by interference on Dec 14, 2011 12:54:31 GMT 1
Addar er i eftermiddag =) Kan blir riktigt kul!
|
|
Månsson
Ungdomslirare
|
Post by Månsson on Dec 15, 2011 12:44:47 GMT 1
Ja det ska bli kul att se om det går att få ihop något! Sen om det går att hålla igång vore ju kalas! Bara adda på! Säg till fler om ni känner någon som kanske inte hänger här inne! Då är det alltså NHL12 till Xbox 360 som gäller! Har redan startat klubben och försökt, jag upprepar försökt få till både klubbmärke och matchställ (går ju bara att välja befintliga NHL-klubbmärken) så att det ska likna det våra spelare bär! Tyvärr går det ju inte designa som man vill direkt. Men vi testar!
|
|
Månsson
Ungdomslirare
|
Post by Månsson on Mar 17, 2012 9:09:39 GMT 1
Bumpar detta ämne lite då! Som sagt, är någon intresserad så bara säg till!
|
|
|
Post by interference on Mar 20, 2012 11:34:04 GMT 1
Slänger in en add ikväll! Inte spelat på ett tag så lite ringrostig är man nog
|
|
|
Post by kex on Apr 29, 2012 12:12:11 GMT 1
Hallå, blir det något lag så vi kan spela ihop ?
|
|
Månsson
Ungdomslirare
|
Post by Månsson on Apr 29, 2012 12:37:36 GMT 1
Har själv inte varit inne på ett tag men är rätt sugen nu igen! Söker man på Karlskrona HK på EASHL så borde laget komma fram! Skicka bara en request om att få gå med så lägger jag till er! Man behöver vara minst två aktiva spelare för att kunna spela matcher tror jag. Hittar ni den inte, prova lägga till mig på Xbox Live bara! Heter Streetdog89 där! Hade varit kalas om vi kunde få det att funka
|
|