|
Post by krickan on Apr 13, 2013 16:17:37 GMT 1
Elof bryter sitt kontrakt? Om du tänker på filmen, nja. Han bad alla som ifrågasatt lagets moral att dra åt helvete (för att citera rakt av) Däremot så hörde jag en underlig grej, och det är att Elof bara har kontrakt till Januari. Vem skrev det kontraktet(?), skriver man inte per säsong? Han vill vad jag förstå fortsätta om han läker ihop. Men läker han inte, så tror jag han kan vara på marknad 100% inom en snar framtid
|
|
|
Post by Zäta on Apr 13, 2013 16:50:37 GMT 1
Jag tror varken Elofsson eller Ågren spelar med i KHK.
|
|
|
Post by krickan on Apr 13, 2013 16:57:43 GMT 1
Det tror faktiskt inte jag heller, även om Elof vill fortsätta tror jag inte han tar en plats.
|
|
|
Post by ksoze on Apr 13, 2013 17:47:24 GMT 1
Elof bryter sitt kontrakt? Om du tänker på filmen, nja. Han bad alla som ifrågasatt lagets moral att dra åt helvete (för att citera rakt av) Däremot så hörde jag en underlig grej, och det är att Elof bara har kontrakt till Januari. Vem skrev det kontraktet(?), skriver man inte per säsong? Han vill vad jag förstå fortsätta om han läker ihop. Men läker han inte, så tror jag han kan vara på marknad 100% inom en snar framtid Funderar lite på en sak? Vad gör alla på marknad? Sån stor stad/region har vi väl ändå inte? Vi har en lika stor marknads organisation som Färjestad, större än Malmö och Örebro! Det ska trots allt avlönas 3 anställda + en marknadschef..
|
|
|
Post by krickan on Apr 13, 2013 17:52:41 GMT 1
Nja, Vi har väl Calle som anställd, sen Elof (som även lyfter lön från A-laget), Vem är den 3:e säljaren du tänker på? Kan inte komma på vem det mer är. Bolling är ju både inköp och sälj om det är han du menar?
Charlie kör väl precis som innan ideellt som marknadschef. Har ju sagt många gånger att han inte vill ha lön från klubben.
Sen vad de gör, ett jäkla bra jobb. Det är väl den sidan som fungerar bäst just nu känns det som.
|
|
|
Post by ksoze on Apr 13, 2013 19:00:11 GMT 1
Rickard Karlsson, Magnus Karlsson, Elof och nu Höök då.. Men då kan man kanske ta bort Magnus då.. Visste inte att Charlie körde ideelt.. Då har jag fått min förklaring, tack!
Att de gör ett bra jobb, det tvivlar jag inte på..
|
|
|
Post by krickan on Apr 13, 2013 19:16:44 GMT 1
Så lite så Men tror det är rätt vettigt att dessa är kvar faktiskt. Rickard kör helt ideelt som sagt. Magnus delar detta med sitt jobb som inköpsansvarig (vet ej hur många procent han lägger här) Elof får ju mesta lönen för det han gör på isen. Höök är ju den enda som kommer vara fullt avlönad för just sälj.
|
|
|
Post by krickan on Apr 14, 2013 18:46:24 GMT 1
Då önskar vi Elof lycka till på marknad, och tackar för hans insatser på isen.
|
|
|
Post by ringcar on Apr 14, 2013 20:27:57 GMT 1
Tycker att det är tråkigt!! En hel Elof skulle jag mer än gärna sett i en 3-4 femma som center som smäller på och river upp stora håll.. Var min favorit till ett stort C på bröstet till nästa år!! Dock vet man ju inte hur kroppen känns, det måste ju vara hans egna beslut att sluta (får man ju hoppas)
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 30, 2013 22:21:37 GMT 1
Något nytt om Ågren, blir han kvar eller inte?
|
|
|
Post by matse on Jul 30, 2013 8:45:57 GMT 1
Tränar han med laget, eller vad händer.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 30, 2013 13:23:21 GMT 1
Nu borde läkarundersökningen vara klar tycker man.
|
|
|
Post by 31an on Aug 5, 2013 23:17:18 GMT 1
Tränade med Nybro i Kalmar ishall ikväll.
Edit: eller tränade vet jag inte, men han var där iaf
|
|
|
Post by raquex on Aug 5, 2013 23:31:17 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Aug 6, 2013 12:02:06 GMT 1
Kul för Ågren att han är hel nu. Om han nu stannar i nybban har vi bara 12 forwards. Alltså måste det in minst en till......
|
|