|
Post by Medgångssupportern on Dec 8, 2011 17:28:12 GMT 1
Tjena enögdheten, hur går det för Vita Hästen?
|
|
|
Post by player67 on Dec 8, 2011 18:08:52 GMT 1
Allettan start 4 januari! =)
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Dec 8, 2011 18:26:59 GMT 1
Ja det är verkligen tråkigt när det blir hot mot personer fråga Fahla och Skoog dom har ju fått stå i skottgluggen och känna på både det ena och det andra, hoppas verkligen inte era nya spelare får samma medicin Då kan du kanske tala om hur dom "hoten" såg ut!? Nej det kan du inte för att det var inga, dom sms dom fick var undertecknade av personen som skickade och som enbart uttryckte sin åsikt, just därför är det så pinsamt att dom går ut och lipar om det, här pratar vi om anonyma hot i brev och sms, MYCKET stor skillnad enligt mig! Okej du verkar ju välinsatt hur har du fått denna information om vad som stod och hur det skickades! Det enda sättet för att känna till innehållet så väl som du skriver vore ju om du själv skrev dom och satte ditt din signatur då du påstår att det inte var dolda namn..... Du ska få lite hjälp det var mer än ett hot som ramlade in till dom omtalade personerna fundera på det!
|
|
|
Post by korpen on Dec 8, 2011 18:49:33 GMT 1
Då kan du kanske tala om hur dom "hoten" såg ut!? Nej det kan du inte för att det var inga, dom sms dom fick var undertecknade av personen som skickade och som enbart uttryckte sin åsikt, just därför är det så pinsamt att dom går ut och lipar om det, här pratar vi om anonyma hot i brev och sms, MYCKET stor skillnad enligt mig! Okej du verkar ju välinsatt hur har du fått denna information om vad som stod och hur det skickades! Det enda sättet för att känna till innehållet så väl som du skriver vore ju om du själv skrev dom och satte ditt din signatur då du påstår att det inte var dolda namn..... Du ska få lite hjälp det var mer än ett hot som ramlade in till dom omtalade personerna fundera på det! Typiskt olofströmare!!!!
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 8, 2011 20:10:16 GMT 1
Jimpa//man såg att fler spelare tog i o kämpade,mkt mer kan man inte få fram av en sådan match.. Att man ser fram emot allettan kan ju bero på mer saker än sketen match mot Helsingborg..man kan ju tex se fram emot matcher som gäller nåt igen..
|
|
jimpavh
Ungdomslirare
10%
|
Post by jimpavh on Dec 8, 2011 20:29:06 GMT 1
krille // Var inte det jag mena Medgångare // Det går bra men lagen vi möter är ju skit förutom mariestad men dom har inget att göra i ett po. Kanske låter kaxig nu men det är hästen och 3 f lag som går vidare. Akta er för rosén. Fel tråd att snacka i men härligt att ågren fick näta direkt. Succé? Nja inte efter en mach Hörs i alletan.
|
|
|
Post by scarpino on Dec 8, 2011 21:24:39 GMT 1
Då kan du kanske tala om hur dom "hoten" såg ut!? Nej det kan du inte för att det var inga, dom sms dom fick var undertecknade av personen som skickade och som enbart uttryckte sin åsikt, just därför är det så pinsamt att dom går ut och lipar om det, här pratar vi om anonyma hot i brev och sms, MYCKET stor skillnad enligt mig! Okej du verkar ju välinsatt hur har du fått denna information om vad som stod och hur det skickades! Det enda sättet för att känna till innehållet så väl som du skriver vore ju om du själv skrev dom och satte ditt din signatur då du påstår att det inte var dolda namn..... Du ska få lite hjälp det var mer än ett hot som ramlade in till dom omtalade personerna fundera på det! Det kanske var jag som skrev, eller någon annan, vem vet Jag behöver inte "fundera" över någonting! Du skriver bara skit och ingen tror dig ändå, hade det varit något hot eller något som verkligen var över gränsen så hade dom tagit upp det när dom grät ut...
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on Dec 8, 2011 21:44:21 GMT 1
Dagens ros till Nybro IF Vikings som sa upp kontrakten med dessa två kompetenta hockeyspelare! (om ryktet är sant att dom var erbjudna full lön efter det att deras lagkamrater fick sänkt lön så säger det mer om Nybro IF Vikings än dessa två lirare) Tack för att ni gav oss, publiken i TAK, chansen att få se dessa killar i "rätt tröja". Nybro IF Vikings gav KHK chansen att gå långt, ta vara på den chansen KHK!
|
|
|
Post by affetwin on Dec 8, 2011 22:43:47 GMT 1
|
|
|
Post by koffus on Dec 8, 2011 23:17:43 GMT 1
underbar video det där. känns overkligt att han inte spelar i vikingatröjan längre.
|
|
|
Post by koffus on Dec 8, 2011 23:30:32 GMT 1
Tror firma Ågern /Elof är förlorade för all framtid för Nybban... Men det har de sk suppotrarna själva ställt till med... Skulle vara intressant att ta del av Koffus tankar, du brukar hålla en hög nivå på dina inlägg.. Som en sansad nybro fan och hockeyälskare.. Vad säger du? Sen är det alltid lätt att komma dragandes med Fuhla.. Med det var ju något helt annat.. Han ville bryta ett kontrakt å flytta hem pga hemlängtan.. Resten kan vi... Jag har ju mycket kontakter och har luskat runt lite kring affären med Ågren. Det finns många förmildrande omständigheter med övergången på Ågren. Jag tänker inte gå in på vilka omständigheter det är och har heller inte gjort så på "mitt" forum. Men trots dessa saker så tycker jag nog ändå att det är ett litet svek. Dock inte i den omfattningen som vissa andra tycker. Sen detta med hoten vill jag inte ens prata om. så fruktansvärt pinsamt så det finns inte. När det t.o.m hamnar på expressen så är det illa. Snacka om att dessa människor eller människa håller på att svartmåla hela vår anrika klubb. sånt får bara inte förekomma. Elof är inte välkommen tillbaka till Nybro. det kan jag garantera. Han har brännt sina broar här för gått. Han har i folkmun betett sig som ett praktsvin dom senaste veckorna. Jag kan faktiskt inte ens önska honom lycka till. Men Ågren är jag säker på att han kommer tillbaka. Om bara alla fick reda på den riktiga historien bakom hans övergång till er så hade det kanske varit lite annorlunda. Men inte heller det är något jag vill skriva här. Tror det kommer skapa en onödig debatt och ämnet Ågren/Elof känns redan slutdiskuterat. Iaf i mina ögon. Jag väljer att blicka framåt. Sen har ju tanken slagit mig om vad som skulle hända och hur stämningen blir OM nybban och khk skulle mötas i PO framöver. För jag räknar faktiskt iskallt med att Nybban vinner FS. Vi får se =)
|
|
|
Post by hoxha on Dec 9, 2011 10:19:39 GMT 1
Fantastiskt bra första match(lex Ruiz/o lite bates), lova att ni inte blir Kempefierade...
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 9, 2011 10:48:54 GMT 1
Tror firma Ågern /Elof är förlorade för all framtid för Nybban... Men det har de sk suppotrarna själva ställt till med... Skulle vara intressant att ta del av Koffus tankar, du brukar hålla en hög nivå på dina inlägg.. Som en sansad nybro fan och hockeyälskare.. Vad säger du? Sen är det alltid lätt att komma dragandes med Fuhla.. Med det var ju något helt annat.. Han ville bryta ett kontrakt å flytta hem pga hemlängtan.. Resten kan vi... Jag har ju mycket kontakter och har luskat runt lite kring affären med Ågren. Det finns många förmildrande omständigheter med övergången på Ågren. Jag tänker inte gå in på vilka omständigheter det är och har heller inte gjort så på "mitt" forum. Men trots dessa saker så tycker jag nog ändå att det är ett litet svek. Dock inte i den omfattningen som vissa andra tycker. Sen detta med hoten vill jag inte ens prata om. så fruktansvärt pinsamt så det finns inte. När det t.o.m hamnar på expressen så är det illa. Snacka om att dessa människor eller människa håller på att svartmåla hela vår anrika klubb. sånt får bara inte förekomma. Elof är inte välkommen tillbaka till Nybro. det kan jag garantera. Han har brännt sina broar här för gått. Han har i folkmun betett sig som ett praktsvin dom senaste veckorna. Jag kan faktiskt inte ens önska honom lycka till. Men Ågren är jag säker på att han kommer tillbaka. Om bara alla fick reda på den riktiga historien bakom hans övergång till er så hade det kanske varit lite annorlunda. Men inte heller det är något jag vill skriva här. Tror det kommer skapa en onödig debatt och ämnet Ågren/Elof känns redan slutdiskuterat. Iaf i mina ögon. Jag väljer att blicka framåt. Sen har ju tanken slagit mig om vad som skulle hända och hur stämningen blir OM nybban och khk skulle mötas i PO framöver. För jag räknar faktiskt iskallt med att Nybban vinner FS. Vi får se =) Tack för ditt svar Koffus. Verkar som om Elof och Ågren är mycket tacksamma över att få ha kommit hit... Sen om det är pga plånboken vet jag ej, men Ågren verkar inte vara den typen. Ja du..P-O 1 mellan khk och nybro , det hade suttit fint.. eller inte.
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 9, 2011 11:02:34 GMT 1
Jag har ju mycket kontakter och har luskat runt lite kring affären med Ågren. Det finns många förmildrande omständigheter med övergången på Ågren. Jag tänker inte gå in på vilka omständigheter det är och har heller inte gjort så på "mitt" forum. Men trots dessa saker så tycker jag nog ändå att det är ett litet svek. Dock inte i den omfattningen som vissa andra tycker. Sen detta med hoten vill jag inte ens prata om. så fruktansvärt pinsamt så det finns inte. När det t.o.m hamnar på expressen så är det illa. Snacka om att dessa människor eller människa håller på att svartmåla hela vår anrika klubb. sånt får bara inte förekomma. Elof är inte välkommen tillbaka till Nybro. det kan jag garantera. Han har brännt sina broar här för gått. Han har i folkmun betett sig som ett praktsvin dom senaste veckorna. Jag kan faktiskt inte ens önska honom lycka till. Men Ågren är jag säker på att han kommer tillbaka. Om bara alla fick reda på den riktiga historien bakom hans övergång till er så hade det kanske varit lite annorlunda. Men inte heller det är något jag vill skriva här. Tror det kommer skapa en onödig debatt och ämnet Ågren/Elof känns redan slutdiskuterat. Iaf i mina ögon. Jag väljer att blicka framåt. Sen har ju tanken slagit mig om vad som skulle hända och hur stämningen blir OM nybban och khk skulle mötas i PO framöver. För jag räknar faktiskt iskallt med att Nybban vinner FS. Vi får se =) Tack för ditt svar Koffus. Verkar som om Elof och Ågren är mycket tacksamma över att få ha kommit hit... Sen om det är pga plånboken vet jag ej, men Ågren verkar inte vara den typen. Ja du..P-O 1 mellan khk och nybro , det hade suttit fint.. eller inte. och Morgan Claesson som bödel ;D ;D
|
|
|
Post by #72 Foppa on Dec 9, 2011 11:04:35 GMT 1
Angående statistiken på dessa herrar, så på swehockey börjar de om från noll (0) i o m att de spelar för oss nu. Deras gamla Nybrostatistik står kvar, och sedan får de en Karlskronastatistik med. Borde inte individuell statistik plussas ihop?
|
|