|
Post by oneandonly on Dec 19, 2011 20:03:39 GMT 1
Hos KHKaren just nu: - In på livet med Filip Mingotti Missa inte heller: - In på livet med Julius Bergman - Alla nya Julhälsningar- Coach Olsson summerar förlusten mot Limhamn och blickar framåt www.iblug.com/p/khkaren
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 5, 2012 14:44:45 GMT 1
Lycka till mot Mörrum ikväll.
"Koffus" du kan väl skriva en rad här och berätta hur det gick för Mingotti i Nybro?
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 15:49:56 GMT 1
Kommer tyvärr inte kunna se matchen live ikväll utan får följa den så gott jag kan via everysport och andra rapporter. Hoppas han sköter sig och får spela någon mer match med Nybbet. Det är brutalt tungt i truppen nu med hela invärvade förstafemman på skadelistan.
|
|
|
Post by 31an on Oct 5, 2012 18:02:36 GMT 1
Kommer tyvärr inte kunna se matchen live ikväll utan får följa den så gott jag kan via everysport och andra rapporter. Hoppas han sköter sig och får spela någon mer match med Nybbet. Det är brutalt tungt i truppen nu med hela invärvade förstafemman på skadelistan. Hade inte ni halva laget i sjuksäng vid denna tiden förra säsongen? Ni har lite oflyt minst sagt. Hoppas Mingotti gör det bra hos er.
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 18:29:03 GMT 1
Nybro gör 1-1. Mingotti står för en första assist.
31an. Jo tyvärr så var det ju så men då var det inte hela förstafemman. Nu är alla spelare som är invärvade för att göra poäng borta.
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 19:09:16 GMT 1
en ändring har skett.. var faktiskt Mingotti som gjorde Nybros 1-1 mål. sedär =)
|
|
|
Post by stolpeout on Oct 5, 2012 19:23:34 GMT 1
en ändring har skett.. var faktiskt Mingotti som gjorde Nybros 1-1 mål. sedär =) Tycker ju att ni kunde tagit 62:an istället o vi behållit 4:an
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 19:26:58 GMT 1
du får ursäkta men jag har väldigt dålig koll på KHK:s tröjnummer
|
|
|
Post by krickan on Oct 5, 2012 19:29:01 GMT 1
Vafan koffus... Vet du inte det Aaro har 62 Sent from my HTC One X using proboards
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 19:31:43 GMT 1
haha nä fan, för dåligt, ja vet ' misstänkte att det var Aaro. han verkar inte så populär bland er KHKare. Har dock ingen åsikt då jag har extremt dålig koll på killen.
|
|
|
Post by matse on Oct 5, 2012 19:35:53 GMT 1
Kul för Mingotti. Han är en rivig rackare, som utvecklas snabbt.
Jäkla gnäll om Aaro. Han har inte gjort bort sig vad jag har sett. Till skillnad från vissa andra.
|
|
|
Post by fbk666 on Oct 5, 2012 19:37:00 GMT 1
Har sett Mingotti på tränigarna och han är en riktigt bra sridskoåkare i start å stop. Och kan slå en bra pass när han är tröt.....Ni ska vara tacksamma för Mingotti är en riktigt bra back. Ni kunde fåt Aaro ist.... Och om du var med föra säsongen så fick du se hans kunskaper Jag såg dom inte!!!! Men Aaro är en smart kille.. Han kan inte åka skridskor... inte tackla men är bra på icing.... Och ändå tjäna en halv mille.... Han är smart den killen... DET kan ingen ta ifrån honom...
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 19:42:53 GMT 1
Om Mingotti nu inte får någon speltid i KHK så hoppas jag har får komma till Nybro och utvecklas. Unga talanger skall inte sitta på bänken. Sen spelar det ingen roll vilka föreningar dom går emellan. Har dock lite svårt för IKreaktorpacket men ger dom oss bra spelare så får det duga
|
|
|
Post by benderman on Oct 5, 2012 19:45:43 GMT 1
Djävla gnäll på Aaro, han är varken sämre eller bättre än andra backar......förutom Kurki som är klassen bättre. Det är framåt vi brister minst sagt.
|
|
|
Post by fbk666 on Oct 5, 2012 19:46:45 GMT 1
Tar ni Mingotti får ni en bra spelare... Bättre än KHK själva har... enligt en vän så tog Kempe upp skövde i allsvenskan men förstärkte bara med div 1 spelare?? Vet inte om det är sant... då en hockey kompis sa det till mig... Men dom trillade ur samma år dom gick upp??? Men det känns igen?
|
|