|
Post by xavante on Apr 21, 2011 12:47:01 GMT 1
siten exploderade nu när man presenterade Getzlaf, Perry, Toews och Kane
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 21, 2011 13:06:03 GMT 1
lol....då behöver vi inte värva fler spelare!!
|
|
|
Post by sheriff on Apr 21, 2011 13:17:16 GMT 1
Kommer man få gå på det kommande medlemsmötet om man köper säsongskortet innan det äger rum? Finns ju utrymme för kupper både hit och dit i framtiden när 2500 har något att säga till om. Mötet får nog läggas i Arenan så alla kommer in. Platsbiljett har man ju redan.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 21, 2011 13:20:30 GMT 1
Det blir extra sheriff! 200 kr per stol...
|
|
|
Post by sheriff on Apr 21, 2011 13:22:40 GMT 1
Det blir extra sheriff! 200 kr per stol... Bara jag får sparka någon! ;D
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 21, 2011 13:26:30 GMT 1
Då kan vi ju kuppa oss in i styrelsen o få sitta i loge o se på match
|
|
|
Post by sheriff on Apr 21, 2011 13:42:42 GMT 1
Då kan vi ju kuppa oss in i styrelsen o få sitta i loge o se på match Valrörelsen börjar på Påskafton. Jag kommer "röra" mig på stadens gator iförd en kycklingdräkt och Osbyhockeytröja med 18 på ryggen. Rösta på mig som sportchef så kommer ni få två extra strips/köp och utöver det bjuder jag alla med säsongskort på en bussresa med Citybussen - valfri tur. ************** OBS OBS OBS OBS OBS OBS ******************* ------------- Detta är ingen muta. Det är en MOROT! -------------************** OBS OBS OBS OBS OBS OBS *******************
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 21, 2011 13:56:43 GMT 1
Back on track sheriffen
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 21, 2011 14:17:26 GMT 1
Då kan vi ju kuppa oss in i styrelsen o få sitta i loge o se på match Valrörelsen börjar på Påskafton. Jag kommer "röra" mig på stadens gator iförd en kycklingdräkt och Osbyhockeytröja med 18 på ryggen. Rösta på mig som sportchef så kommer ni få två extra strips/köp och utöver det bjuder jag alla med säsongskort på en bussresa med Citybussen - valfri tur. ************** OBS OBS OBS OBS OBS OBS ******************* ------------- Detta är ingen muta. Det är en MOROT! -------------************** OBS OBS OBS OBS OBS OBS ******************* Får jag bli vice? Jag kan bära din väska och öppna dörrar samtidigt som jag bugar...
|
|
|
Post by sheriff on Apr 21, 2011 15:12:33 GMT 1
Valrörelsen börjar på Påskafton. Jag kommer "röra" mig på stadens gator iförd en kycklingdräkt och Osbyhockeytröja med 18 på ryggen. Rösta på mig som sportchef så kommer ni få två extra strips/köp och utöver det bjuder jag alla med säsongskort på en bussresa med Citybussen - valfri tur. ************** OBS OBS OBS OBS OBS OBS ******************* ------------- Detta är ingen muta. Det är en MOROT! -------------************** OBS OBS OBS OBS OBS OBS ******************* Får jag bli vice? Jag kan bära din väska och öppna dörrar samtidigt som jag bugar... Deal!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 21, 2011 15:17:16 GMT 1
Har du någe jobb åt mig då? Lovar att ta på mig gigantiska skygglappar och säga JA till alla dina förslag.
|
|
|
Post by sheriff on Apr 21, 2011 15:39:19 GMT 1
Har du någe jobb åt mig då? Lovar att ta på mig gigantiska skygglappar och säga JA till alla dina förslag. Du kan va min Brutus. Ps Skygglappar finns att låna på kansliet. Onsdagar 16.00-18.00 [shadow=blue,left,500][/shadow]
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 21, 2011 19:40:56 GMT 1
Känns tryggt nu när the "sheriff" is back in town, say good riddance of bad rubbish.
|
|
|
Post by sheriff on Apr 22, 2011 13:37:47 GMT 1
Känns tryggt nu när the "sheriff" is back in town, say good riddance of bad rubbish. ;D
|
|
|
Post by xavante on Apr 28, 2011 7:57:39 GMT 1
Snabba puckar med Anders Grönlund avslutas med: "Ok, tack Markus" Mycket copy/paste i dessa silly-tider
|
|