|
Post by xavante on Apr 28, 2011 8:39:48 GMT 1
Snabba puckar med Anders Grönlund avslutas med: "Ok, tack Markus" Mycket copy/paste i dessa silly-tider Korrigerat nu, snyggt!
|
|
|
Post by Niclas Sjösvärd on Aug 2, 2011 13:10:12 GMT 1
Flera av spelarna testade och åkte in sin utrustning redan förrförra veckan och förra veckan. I söndags var det den första gemensamma isträningen dock utan Kempe. Man kände på isen och spelade lite lätt tvåmål. I måndags ( igår ) var det första officiella ispasset tillsammans. Man kommer att köra ispass varje dag nu fram till träningsmatchen mot Oskarshamn i nästa vecka, dvs. totalt 9 ispass på raken ( inkl. igår ). Timo har tränat med finländska SM-liigalaget Ässät så han är väl förberedd. Om ni vill veta när KHK tränar så hittar ni detta under ISTIDER/Arenan på khk.se Mvh Niclas Sjösvärd
|
|
|
Post by hoxha on Aug 5, 2011 18:30:42 GMT 1
|
|
|
Post by richardsson on Aug 5, 2011 19:42:24 GMT 1
jag tycker med det hela är lite märkligt att bussen går 11, samtidigt som första inspelningen börjar med den första barngruppen. Jag och grabben får ta 09:30 iaf så man är säker på att hinna till kastellet om man nu behöver gå
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Aug 5, 2011 22:30:06 GMT 1
Första bussen går med färjan ut 09:30 och kör sedan hela tiden.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 6, 2011 14:04:02 GMT 1
Jag vet inte,det kanske stod om det på hemsidan men ja va på träningen idag..kunde man inte haft en liknande kick off som man brukar ha?hade ju vart kul att få nyförvärven presenterade..hade inte behövt vara något jättekalas o bank på stora trumman utan helt enkelt bara samlat dem i mittcirkeln innan träningen och låtit dem säga nåt ord till oss som inte kan vara med på aspö.bara en tanke och något o fundera på till nästa år kanske?
|
|
|
Post by onetimer on Aug 6, 2011 14:31:12 GMT 1
Jag vet inte,det kanske stod om det på hemsidan men ja va på träningen idag..kunde man inte haft en liknande kick off som man brukar ha?hade ju vart kul att få nyförvärven presenterade..hade inte behövt vara något jättekalas o bank på stora trumman utan helt enkelt bara samlat dem i mittcirkeln innan träningen och låtit dem säga nåt ord till oss som inte kan vara med på aspö.bara en tanke och något o fundera på till nästa år kanske? Håller med
|
|
|
Post by nissebult on Aug 6, 2011 17:19:59 GMT 1
Jag vet inte,det kanske stod om det på hemsidan men ja va på träningen idag..kunde man inte haft en liknande kick off som man brukar ha?hade ju vart kul att få nyförvärven presenterade..hade inte behövt vara något jättekalas o bank på stora trumman utan helt enkelt bara samlat dem i mittcirkeln innan träningen och låtit dem säga nåt ord till oss som inte kan vara med på aspö.bara en tanke och något o fundera på till nästa år kanske? Instämmer, det är ju helt dött vad det gäller nyförvärven, tränarens tankar inför säsongen och gamla spelares syn på den nya gruppen och så vidare. Hemsidan består mest av information om jippon där supportrarna ska vara med och betala supportertröjor, delta i tröjauktioner, köpa minnesböcker osv. Så lite tillbaka hade uppskattats
|
|
|
Post by korpen on Aug 6, 2011 19:39:09 GMT 1
Jag vet inte,det kanske stod om det på hemsidan men ja va på träningen idag..kunde man inte haft en liknande kick off som man brukar ha?hade ju vart kul att få nyförvärven presenterade..hade inte behövt vara något jättekalas o bank på stora trumman utan helt enkelt bara samlat dem i mittcirkeln innan träningen och låtit dem säga nåt ord till oss som inte kan vara med på aspö.bara en tanke och något o fundera på till nästa år kanske? Instämmer, det är ju helt dött vad det gäller nyförvärven, tränarens tankar inför säsongen och gamla spelares syn på den nya gruppen och så vidare. Hemsidan består mest av information om jippon där supportrarna ska vara med och betala supportertröjor, delta i tröjauktioner, köpa minnesböcker osv. Så lite tillbaka hade uppskattats Du kanske har missat att folk har haft semester? Folk som lägger ner IDEELLT arbete i KHK. Lugna sig lite det kommer!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 6, 2011 19:59:19 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Aug 7, 2011 7:38:40 GMT 1
Tänk om man varit så smarta att inte lägga alla barns träningar samtidigt som kickoffen...På sommarhockeyn la man u9,u10 och u12s träningar under kickoffen...briljant. Det här med kommunikation mellan marknadsavdelningen och övriga föreningen funkar som vanligt inte.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 7, 2011 9:57:46 GMT 1
Nä,här får nog klubben suga åt sej av kritiken..som pålle skrev på sin blogg,det brukar locka runt 1000 personer i vanliga fall och det bör ju va bra reklam för klubben och ett sätt att hålla intresset uppe även på försäsongen..nu skiter man helt plötsligt i det och det kan ju i långa loppet minska intresset.tror det är viktigt att man håller på de bra traditionerna och försöker ge något tillbaka till oss supportrar även när det är lågsäsong.vi längtar ju säkert efter detta minst lika mycket som spelarna
|
|
|
Post by stolpeout on Aug 7, 2011 11:01:52 GMT 1
Jag hoppas dom bjuder in alla barn som deltog på intro-inspelningen till en förhandsvisning i arenan med chips o läsk
|
|
nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Jul 9, 2012 12:16:56 GMT 1
Nu har EliteProspects lagt in Asplöven i Hockeyallsvenskan.Dags att byta klubbmärket på förstasidan?
|
|
|
Post by time on Jul 9, 2012 17:07:49 GMT 1
Nu har EliteProspects lagt in Asplöven i Hockeyallsvenskan.Dags att byta klubbmärket på förstasidan? is i magen
|
|