|
Post by kaptensvart on Jan 31, 2013 18:00:15 GMT 1
För ett par timmar sen: Calle Höök callehookTyvärr ser mörkare ut nu., Tror att han kollade in, Nigerias avbytarbänk på Eurosport!
|
|
|
Post by 31an on Jan 31, 2013 18:08:54 GMT 1
För ett par timmar sen: Calle Höök callehookTyvärr ser mörkare ut nu., Tror att han kollade in, Nigerias avbytarbänk på Eurosport! ;D ;D ;D kan va så!
|
|
|
Post by kaptensvart on Jan 31, 2013 18:10:31 GMT 1
Tror att han kollade in, Nigerias avbytarbänk på Eurosport! ;D ;D ;D kan va så!
|
|
|
Post by 31an on Jan 31, 2013 18:20:44 GMT 1
Skellefteå lånar ut en back till Timrå. Var det inte backkris i Saik, därför de ville ha hem Pudas???
|
|
satch
Björnligan
|
Post by satch on Jan 31, 2013 18:31:38 GMT 1
På väg till KHK? Slovaken Vladimir Mihalik!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 31, 2013 18:33:50 GMT 1
Calle höök säger till BLT att de förvärv och förluster som gjorts på spelarrokaden helt ligger inom spelarbudgeten. Har KHK sparat Karlskronagruppens insatts till nästa säsong då? Samtidigt så har man ju inte rört det egna kapitalet heller. Kan detta verkligen stämma, då hade det funnits utrymme till ett par verkliga klasspelare, eller? Fattar som vanligt ingenting... När det snackades om att det skulle storsatsas i kvalserien, trodde jag inte det mest handlade om juniorlån... Trodde det skulle kännas "omöjligt" att misslyckas i ett kval...en superfemma med allsvenska mått mätt. Vi har fått tag i en som tydligen ingen ville ha, en som inte hörts mycket positivt om...JLGP...och Hjalmarsson, som nästan bett om att komma hit! Resten är lån...Höök imponerar stort...inte en klasspelare i hela europa, som vill på äventyr ett par månader? Ska vi någon gång få svar på var pengarna tar vägen och varför inget kapital används, trots att det skulle användas om det blev kris i allsvenskan
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 31, 2013 18:39:30 GMT 1
På väg till KHK? Slovaken Vladimir Mihalik! Skulle ju vara kul med EN jävla bomb...där man lyfter på ögonbrynen! Har inte värvats i närheten av vad jag förväntade mig, när Blomqvist och klubben skrävlade om att vi absolut inte skulle ta några risker... Ska vi nu t o m ta hem en som vi skickat, för att han inte alls platsat?
|
|
|
Post by Bart on Jan 31, 2013 18:40:17 GMT 1
Är nog ett begränsat antal toppspelare som vill gå till en super jumbo, och om ens tanken finns så lär dom vilja ha sjukt bra betalt. Inte värt att riskera ekonomin. KHK har en mycket stor chans i ett kval, den som lever får se. Solen går ändå upp imon igen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 31, 2013 18:43:25 GMT 1
RISKERA EKONOMIN??? Det sägs ju för helvete att kapitalet är orört? 3 miljoner? Och har JLGP tagit allt som fanns kvar från Karlskronagruppen? Måste väl finnas STORT utrymme innan någon ekonomi äventyras?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 31, 2013 18:47:58 GMT 1
Skellefteå lånar ut en back till Timrå. Var det inte backkris i Saik, därför de ville ha hem Pudas??? Kanske vill de vinna J-SM?
|
|
|
Post by ristoloob on Jan 31, 2013 18:49:43 GMT 1
31:an : Visst var det så. Samtidigt var denna värvningen säkert klart eller på gång just då och därför blev det viktigt behålla Pudas.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 31, 2013 18:52:31 GMT 1
Man avvaktar nog kvällens match, vinst och ingen ny. Förlust då kommer någon. Nu vet dom vad spelarna de kontaktat kostar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 31, 2013 18:55:48 GMT 1
så jag ska sitta och hopps på förlust?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 31, 2013 18:59:04 GMT 1
så jag ska sitta och hopps på förlust? Ja. ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 31, 2013 19:10:55 GMT 1
RISKERA EKONOMIN??? Det sägs ju för helvete att kapitalet är orört? 3 miljoner? Och har JLGP tagit allt som fanns kvar från Karlskronagruppen? Måste väl finnas STORT utrymme innan någon ekonomi äventyras? Bra att ha lite kvar till "återtåget" eller hur.
|
|