|
Post by Sverker on Jan 31, 2013 19:18:14 GMT 1
RISKERA EKONOMIN??? Det sägs ju för helvete att kapitalet är orört? 3 miljoner? Och har JLGP tagit allt som fanns kvar från Karlskronagruppen? Måste väl finnas STORT utrymme innan någon ekonomi äventyras? Bra att ha lite kvar till "återtåget" eller hur. Så vi kan ha en klubbchef, eller?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 31, 2013 19:41:29 GMT 1
nu har jag nästan samma panik som för några veckor sedan. Totalt skitspel och Oskar visar igen att han inte är bra nog mer än var 5:e match. Klockan närmar sig 12 och allt känns i spillror igen
|
|
|
Post by kaptensvart on Jan 31, 2013 19:56:42 GMT 1
Spöktimmen, kl 24.00... Tror Höök har en överraskning till oss... Monstret!?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 31, 2013 20:05:57 GMT 1
Vi har ju bara använt 49 st ännu, så man kan väl hoppas på 50! För mej är det en gåta att budgeten är i hamn!?!? Kostar spelarna som kommer hit inget? Kostar inte Janne K ngt?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 31, 2013 20:16:36 GMT 1
Modig och D.Karlsson reggade målvakter och JP tas tillbaka
|
|
|
Post by noll1 on Jan 31, 2013 20:17:24 GMT 1
Vi har ju bara använt 49 st ännu, så man kan väl hoppas på 50! För mej är det en gåta att budgeten är i hamn!?!? Kostar spelarna som kommer hit inget? Kostar inte Janne K ngt? Finns inte en chans att vi följer budget, det är bara kodspråk för att kunna säga något som låter positivt. Min gissning är att man har reviderat budgeten med de extra-pengar som man fått in, och sett ur det perspektivet så 'ryms det inom budgeten'.
|
|
|
Post by 31an on Jan 31, 2013 20:18:25 GMT 1
Blekingesport @blekingesport
Nu är det klart att KHK plockar hem Johan Pettersson från Mörrum. Klubben har reggat målvakterna Mattias Modig, Växjö, Dennis Karlsson Mörr.
Div 1 here we come!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 31, 2013 20:20:12 GMT 1
Blekingesport @blekingesport Nu är det klart att KHK plockar hem Johan Pettersson från Mörrum. Klubben har reggat målvakterna Mattias Modig, Växjö, Dennis Karlsson Mörr. Div 1 here we come! För att?
|
|
|
Post by noll1 on Jan 31, 2013 20:26:46 GMT 1
Mattias Modig hade jag gärna sett att man knöt till sig för nästa säsong. Även om han släppte en jäkla massa lätta mål i bägge matcherna så tyckte jag mig se att han hade en väldigt bra blick för spelet. Om han kommer igång ordentligt så tror jag att han är en jäkligt bra målvakt.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 31, 2013 20:29:44 GMT 1
'Man är ju rätt dum om man inte ser den killens potential..det han behövde när han var här var självförtroende och speltid..killen hade ju inte spelat på allvar på över ett år.Dock var det inte rätt mot varken honom eller klubben att ta hit honom vid den tidpunkten. Kan vi signa honom för nästa säsong så har vi en supermålis garanterat!
|
|
|
Post by Sverker on Jan 31, 2013 20:43:27 GMT 1
Mattias M ska vi ha som förstemv nästa säsong!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 31, 2013 21:06:00 GMT 1
Modig hoppade in och gjorde en kanonmatch mot SAIK för några veckor sedan.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 31, 2013 21:16:04 GMT 1
Blekingesport @blekingesport Nu är det klart att KHK plockar hem Johan Pettersson från Mörrum. Klubben har reggat målvakterna Mattias Modig, Växjö, Dennis Karlsson Mörr. Div 1 here we come! För att? Ja, varför? KHK kommer att gå in i kvalserien med den starkaste truppen, storfavoriter. Tror ni att andra lag i kvalserien inte har samma problem som oss om ex. förstemålvakten skulle gå sönder?
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 31, 2013 21:17:01 GMT 1
|
|
|
Post by krickan on Jan 31, 2013 21:25:20 GMT 1
Vi har ju bara använt 49 st ännu, så man kan väl hoppas på 50! För mej är det en gåta att budgeten är i hamn!?!? Kostar spelarna som kommer hit inget? Kostar inte Janne K ngt? Måste fått bra pris, 5000/match eller liknande. Och det är ju inte så många matcher / spelare så....
|
|