|
Post by dragkrok on Apr 7, 2012 20:29:53 GMT 1
Ha ha
|
|
|
Post by krickan on Apr 7, 2012 20:31:07 GMT 1
Du hann först
|
|
|
Post by hoackii on Apr 7, 2012 21:35:03 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2012 22:08:56 GMT 1
Ironin när han gnällt på BHC om deras stålar när han själv har skatteverket efter sig
|
|
|
Post by jempa on Apr 7, 2012 22:40:19 GMT 1
Vita Hästens back Mikael Alba kanske skulle vara något för Khk:s Allsvenska lagbygge? Har potential att bli en klass-back!
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 7, 2012 23:32:34 GMT 1
När skriver Victor Svensson på?
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 7, 2012 23:40:59 GMT 1
|
|
|
Post by richardsson on Apr 8, 2012 5:45:13 GMT 1
Skulle smärta oehört om inte Söder, Niklas och Ruiz skulle få följa med upp till allsvenskan tycker jag. Där snackar vi tre killar som jag tycker gett 100% i varje match för att vinna. Sedan vet jag inte om Ruiz har den storleken som krävs för allsvenskan. hans snabbhet till trots finns risken att han blir överkörd. Söder tror jag hänger med, tror inte kempe släpper honom så lätt..
Fan..man vill ju ha med de flesta, men i realiteten säger ju naturligtvis att några måste gå och lämna plats för mer spetsspelare, men ALLA har efter denna säsong gjort sig förtjänta av att följa med, men ska vi ha något att säga till om i HA så kan man inte jobba med hjärtat tyvärr
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 8, 2012 9:12:40 GMT 1
Skulle smärta oehört om inte Söder, Niklas och Ruiz skulle få följa med upp till allsvenskan tycker jag. Där snackar vi tre killar som jag tycker gett 100% i varje match för att vinna. Sedan vet jag inte om Ruiz har den storleken som krävs för allsvenskan. hans snabbhet till trots finns risken att han blir överkörd. Söder tror jag hänger med, tror inte kempe släpper honom så lätt.. Fan..man vill ju ha med de flesta, men i realiteten säger ju naturligtvis att några måste gå och lämna plats för mer spetsspelare, men ALLA har efter denna säsong gjort sig förtjänta av att följa med, men ska vi ha något att säga till om i HA så kan man inte jobba med hjärtat tyvärr Titta bara på Simon Olsson i Rögle (170cm) pain in the ass likt Ruiz(175cm)..... Nä behåll alla forwards o in med 3 nya....ett par backar ut och in med 4:a nya.....
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2012 9:35:05 GMT 1
Skulle smärta oehört om inte Söder, Niklas och Ruiz skulle få följa med upp till allsvenskan tycker jag. Där snackar vi tre killar som jag tycker gett 100% i varje match för att vinna. Sedan vet jag inte om Ruiz har den storleken som krävs för allsvenskan. hans snabbhet till trots finns risken att han blir överkörd. Söder tror jag hänger med, tror inte kempe släpper honom så lätt.. Fan..man vill ju ha med de flesta, men i realiteten säger ju naturligtvis att några måste gå och lämna plats för mer spetsspelare, men ALLA har efter denna säsong gjort sig förtjänta av att följa med, men ska vi ha något att säga till om i HA så kan man inte jobba med hjärtat tyvärr Titta bara på Simon Olsson i Rögle (170cm) pain in the ass likt Ruiz(175cm)..... Nä behåll alla forwards o in med 3 nya....ett par backar ut och in med 4:a nya..... Håller inte med, för att hålla oss kvar i allsvenskan så måste vi byta ut folk, det smärtar men så är det, kolla in vilka lag vi skall möta, åker vi ur så kommer vi att blöda. Vi skall inte vara naiva, det krävs betydligt bättre lag för att klara 52 stenhårda matcher. Min önskelista. westerholmarna v.svensson v.sjödin, polis Simon Karlsson Bobbo
|
|
|
Post by matse on Apr 8, 2012 9:52:27 GMT 1
Visst behöver vi förstärka. Vi brukar som regel få in 8-10 nya, och jag tror inte man ändrar på det i år.
Ett par kommer nog att sluta, någon med kontrakt kanske vill röra på sig för att få speltid. Utav de med utgående k, är det bara ett fåtal som man bör förlänga med. Så jag tror att det blir en ganska smärtfri procedur.
Tror ni Jens svensson blir aktuell?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2012 9:54:39 GMT 1
Visst behöver vi förstärka. Vi brukar som regel få in 8-10 nya, och jag tror inte man ändrar på det i år. Ett par kommer nog att sluta, någon med kontrakt kanske vill röra på sig för att få speltid. Utav de med utgående k, är det bara ett fåtal som man bör förlänga med. Så jag tror att det blir en ganska smärtfri procedur. Tror ni Jens svensson blir aktuell? Nope, Jens kommer inte, till 1000 %
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 8, 2012 10:10:37 GMT 1
KHK kommer ha en betydligt bredare trupp denna säsong, 15st forwards + någon junior skulle inte förvåna mig. Så jag tror att de flesta forwards blir kvar, några kommer nog att lägga av med hockey pga. tidsbrist Otto & Jimmie.
Emil kanske var på väg till IKO men lär väl bli kvar nu.
Bates drar tillbaka till USA.
Sirbäck kanske vill prova lyckan i en annan klubb, resten blir nog kvar.
Brasar håller inte för spel i HA, har varken orken eller tiden, div. 4 passar honom bättre. ;D
Och Jensa har långtidskontrakt med KIK, KHK kan hitta betydligt intressantare spelare nu när man spelar i HA.
|
|
|
Post by artank on Apr 8, 2012 10:21:18 GMT 1
Hoppas KHK inte följer i Tingsryds fotspår och värvar för värvandets skull samtidigt som man nedvärderar befintliga spelare och ignorerar lovande unga. Även viktigt att man tittar på karaktär. Ta Ellerstadsvärvningen, där man glömde ta med ät-och sovklockan. KHK uppepade Tingsryds misstag att inte scouta karaktär.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 8, 2012 11:11:35 GMT 1
Senaste är att Jimmie kommer att fortsätta mint en säsong till !
|
|