|
Post by krickan on Apr 8, 2012 11:23:21 GMT 1
Larsson trodde inte på förnyat kontrakt, vet inte varför, men det var vad han sa iaf.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2012 11:34:53 GMT 1
Senaste är att Jimmie kommer att fortsätta mint en säsong till ! Och kanske Otto också, om KHK vill.
|
|
|
Post by darthvader on Apr 8, 2012 12:20:51 GMT 1
Förlåt, men Ottinger kommer verkligen inte hålla för HA. Han är för slö t.ex.!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2012 12:47:59 GMT 1
Förlåt, men Ottinger kommer verkligen inte hålla för HA. Han är för slö t.ex.! Ibland är det som Aaro har käkat ett paket med valium innan matcherna, vill du ha bort honom också?
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 8, 2012 13:11:23 GMT 1
Förlåt, men Ottinger kommer verkligen inte hålla för HA. Han är för slö t.ex.! Det är nog bara Bates som har bättre spelförståelse än Otto i KHK, en av våra klart bästa spelare......när han inte surar för då platsar han bäst på bänken
|
|
|
Post by tobiasabramsson on Apr 8, 2012 13:35:13 GMT 1
Denna tråden smärtar något enormt och det komme göra ont att behöva skiljas från en del av våra krigare och hjältar. Men dom ska ALDRIG glömmas bort för det dom gjort för oss.
Själv så tror/hoppas jag på 2 helt nya femmor, vilket är ett måste, steget mellan division 1 och allsvenskan är enormt. Flera av dom som kommer få lämna hade garanterats kunna utvecklas i allsvenskan, men vi kan inte ha 10 stycken som "ska få chansen", det går tyvärr inte.
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 8, 2012 14:36:22 GMT 1
Jag kan SVÄRA på att det inte bli mer än max 6-7 nya spelare.
Vi ska inte göra samma misstag som Taif gjorde första säsongen i Allsvenskan.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2012 14:44:44 GMT 1
samtidigt slängde väl örebro in en hel del nya och det gick ju bra...en balansgång som heter duga de här. Ottos vara eller inte vara har jag en åsikt om..och det är nej nej nej. inte för hans prestationer i kvalserien men tycker helt enkelt han är för långsam och har tappat för mycket i det offensiva spelet
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 8, 2012 14:45:06 GMT 1
Det låter kanon Sune.Vem vill göra om deras misstag
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 8, 2012 14:48:06 GMT 1
Hoppas KHK inte följer i Tingsryds fotspår och värvar för värvandets skull samtidigt som man nedvärderar befintliga spelare och ignorerar lovande unga. Även viktigt att man tittar på karaktär. Ta Ellerstadsvärvningen, där man glömde ta med ät-och sovklockan. KHK uppepade Tingsryds misstag att inte scouta karaktär. dårarana hade ju ett bättre lag när de gick upp än vad de hade första fiaskosäsongen i HA
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 8, 2012 15:25:32 GMT 1
Hoppas KHK inte följer i Tingsryds fotspår och värvar för värvandets skull samtidigt som man nedvärderar befintliga spelare och ignorerar lovande unga. Även viktigt att man tittar på karaktär. Ta Ellerstadsvärvningen, där man glömde ta med ät-och sovklockan. KHK uppepade Tingsryds misstag att inte scouta karaktär. dårarana hade ju ett bättre lag när de gick upp än vad de hade första fiaskosäsongen i HA Så sant, så sant... Jag tycker det är bra att KHK har tänkt långsiktigt och har grunden och därför tänkt sig 6-7 nya.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2012 15:34:10 GMT 1
dårarana hade ju ett bättre lag när de gick upp än vad de hade första fiaskosäsongen i HA Så sant, så sant... Jag tycker det är bra att KHK har tänkt långsiktigt och har grunden och därför tänkt sig 6-7 nya. Ord!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 8, 2012 15:42:30 GMT 1
dårarana hade ju ett bättre lag när de gick upp än vad de hade första fiaskosäsongen i HA Så sant, så sant... Jag tycker det är bra att KHK har tänkt långsiktigt och har grunden och därför tänkt sig 6-7 nya. Man kan ju även förstärka under serien om det skulle visa sig var nödvändigt för att undvika de två sista platserna.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2012 15:54:55 GMT 1
Instämmer. Hellre låta stommen i laget vara kvar för att fylla ut med spets som man "vet" kommer leverera direkt.
Visst kan man göra som Örebro och få tag i en hög med riktigt bra killar men det kan också bli som med TAIF och det blir pannkaka utav det hela istället.
Ser det skit ut den första delen är det "bara" att förstärka, hoppas att det blir ett samarbete med VLH!
|
|
|
Post by jempa on Apr 8, 2012 16:30:26 GMT 1
Fredrik Höggren Bik Karlskoga ryktas till Khk enligt Bik:s egna svenskafans-sida.
|
|