Mitt drömlag
Mv:
Timo Leinonen
mv 2 Christian Engstrand
www.eliteprospects.com/player.php?player=4639 Ung målvakt med väldigt mycket rutin. Jag tror Timos 40 matchers tid är över så tror han skulle få spela en hel del matcher
Backar:
Mikael Aaro
Julius Bergman
Johan Pettersson
Anders Grönlund,
Phillip Mingotti "hoppas han lånas ut"
ev nyförvärv :
Erik Moe
www.eliteprospects.com/player.php?player=3625 Ung lovande och mkt rutin. Kan mycket bättre än de vi fick se i kval serien,
Tomas Mitell
www.eliteprospects.com/player.php?player=5170 Blomade ut i HA i år än så länge har inte VIk gjort klart med han.
Fredrik Persson
www.eliteprospects.com/player.php?player=930 Han var med och spelade upp Rögle i ES tsm med Kenny Jönsson, Stabil defensiv back på HA nivå
Per Hållberg , Ja vet att han troligen är för dyr för oss men har läst runt han verka ha gjort sitt i ES men skulle tillföra kanon mycket i KHK, Ev Power team spelare ? Leksand och Malmö lär vara intresserade
www.eliteprospects.com/player.php?player=220 Mycke väl medveten om att detta troligen är en önske dröm !
Center:
Markus Wallmark "Hoppas lånas ut till div 1 "
Andreas Elofsson Hoppas får nytt kontrakt
Eetu Qvist
www.eliteprospects.com/player.php?player=7507 Spelat med mr Svensson i IKO, Smart och offensiv center
Pathrik Vesterholm
www.eliteprospects.com/player.php?player=13146 Behöver inte säga nått de flesta ha koll på han
Adam Hobson
www.eliteprospects.com/player.php?player=9357 med tanke på Borås ekonomi så kan han inte vara superdyr, BP center
Forwards:
Niklas Johansson, Bättre domare i HA hans fart kommer få med sig utvisningar i Ha,
Henrik Sirbäck "Hoppas lånas ut"
Christan Magnusson
Tomi Pöllänen
Jimmie Svensson
Jonny Ågren hoppas får nytt
ev nyförvärv
Jonas Johansson
www.eliteprospects.com/player.php?player=133 tror han skulle vara riktigt bra i en första femma i KHK, Tror han fått tillbaka självförtroende i Italien
Ponthus Vesterholm
www.eliteprospects.com/player.php?player=13147 tror alla har koll på han
Sen vill ja ha in antingen Viktor Mårtensson VIK eller Viktor Sjödin IKO tuff liare som tillför energi båda fri agent
www.eliteprospects.com/player.php?player=4575 www.eliteprospects.com/player.php?player=10277Ev Femmor
1: Christan Magnusson Eetu Qvist Jonas Johansson
Mikael Aaro Per Hållberg
2: Jonny Ågren Andreas Elofsson Tomi Pöllänen
Julius Bergman Fredrik Persson
3: Viktor Sjödin/Viktor Mårtensson Adam Hobson Jimmie Svensson
Erik Moe Thomas Mitell
4: Ponthus Vesterholm Patrik Vesterholm Niklas Johansson
Johan Pettersson Anders Grönlund
Jag vet inte vad vi kommer få för budget av våra sponsorer eller vad Power team kanske kommer tillföra, Men tror inte alla dessa kostar så mycket då Bofors Oskarshamn och Borås har problem eller haft problem med ekonomin.,
Vissa Kostar mer, vissa är kanske helt omöjliga men detta är lite hur jag vill att de ska se ut när Ha drar igång den 12 september