|
Post by brodeurandme on Jan 8, 2011 15:33:16 GMT 1
Jag vet tyvärr inte vilka alla människor är här på forumet. Tyckte bara det var kul att Fahlander deltog i ett samtal lite. Har inte sagt att någon annan person från styrelsen aldrig varit här. Men om du inte vet vilka personer det handlar om hur kan du då uttala dig om att ingen är här? Vi ses på torsdag Jag har inte sagt att ingen är här, jag skrev, citat "Kul att någon från KHK-toppen kan ta sig ett besök i forumet och prata med oss här och förklara sina tankar. Det är inte ofta det händer." Händer det så ofta då? I alla fall har jag lyckats missa samtliga gånger i sådana fall. Fahlander heter i alla fall Fahlander i forumet, så han kan man ju inte missa Jepp vi ses på tors
|
|
|
Post by Bart on Jan 8, 2011 19:24:01 GMT 1
Fahlanders hjältar ifrån kvalåret för Örebro, Asplöven leder just i skrivandets stund med 6-1 mot Björklöven, imponerande.
|
|
|
Post by HF on Jan 8, 2011 19:50:18 GMT 1
Men om du inte vet vilka personer det handlar om hur kan du då uttala dig om att ingen är här? Vi ses på torsdag Jag har inte sagt att ingen är här, jag skrev, citat "Kul att någon från KHK-toppen kan ta sig ett besök i forumet och prata med oss här och förklara sina tankar. Det är inte ofta det händer." Händer det så ofta då? I alla fall har jag lyckats missa samtliga gånger i sådana fall. Fahlander heter i alla fall Fahlander i forumet, så han kan man ju inte missa Jepp vi ses på tors Rickard Karlsson heter Rickard Karlsson och Nicklas Sjösvärd heter Niclas Sjösvärd. Rickard skrev senast för ett par dagar sedan.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 8, 2011 19:55:56 GMT 1
Hur i helvete kan du få det till att man inte kommer ta chansen att gå upp i AS om chansen finns? En match har spelats, ganska lång väg kvar. Tror nog inte att vi kommer att nå hela vägen i år. Vi får fortsätta hata TAIF trots att vi ligger en division under dom ;D Har jag sagt något annat?
|
|
|
Post by brodeurandme on Jan 8, 2011 20:15:37 GMT 1
Jag har inte sagt att ingen är här, jag skrev, citat "Kul att någon från KHK-toppen kan ta sig ett besök i forumet och prata med oss här och förklara sina tankar. Det är inte ofta det händer." Händer det så ofta då? I alla fall har jag lyckats missa samtliga gånger i sådana fall. Fahlander heter i alla fall Fahlander i forumet, så han kan man ju inte missa Jepp vi ses på tors Rickard Karlsson heter Rickard Karlsson och Nicklas Sjösvärd heter Niclas Sjösvärd. Rickard skrev senast för ett par dagar sedan. Jag sitter inte här så ofta, trots allt Och dom där namnen får inga klockor att ringa hos mig även om jag vet att dom sitter i styrelsen. En suppleant och en adjungerande är ju inte lika upphetsande som en storsponsor, som dessutom vågar sticka ut hakan lite. För mig är det som sagt inte så kul att titta på hockey, jag vill spela hockey. Jag har alltid ångest när målvakterna åker ut på isen och ska värma innan matcherna och känner att fan, om dom visste hur lyckligt lottade dom är som får göra det där. Men imorgon ska jag och en polare in och titta. Och det blir som vanligt med lite blandade känslor
|
|
|
Post by richardsson on Jan 10, 2011 12:55:42 GMT 1
Niklas Sjösvärd i KHKTV och Rickard Karlsson är marknadsansvarig för KHK. Så lite mer är bara "En suppleant och en adjungerande"
|
|
|
Post by aloviak on Jan 10, 2011 15:38:39 GMT 1
Rickard Karlsson heter Rickard Karlsson och Nicklas Sjösvärd heter Niclas Sjösvärd. Rickard skrev senast för ett par dagar sedan. Jag sitter inte här så ofta, trots allt Och dom där namnen får inga klockor att ringa hos mig även om jag vet att dom sitter i styrelsen. En suppleant och en adjungerande är ju inte lika upphetsande som en storsponsor, som dessutom vågar sticka ut hakan lite. För mig är det som sagt inte så kul att titta på hockey, jag vill spela hockey. Jag har alltid ångest när målvakterna åker ut på isen och ska värma innan matcherna och känner att fan, om dom visste hur lyckligt lottade dom är som får göra det där. Men imorgon ska jag och en polare in och titta. Och det blir som vanligt med lite blandade känslor Vet man inte vem Richard "Charlie" Karlsson är då e man långt ifrån ....
|
|
|
Post by brodeurandme on Jan 10, 2011 15:54:03 GMT 1
Jag sitter inte här så ofta, trots allt Och dom där namnen får inga klockor att ringa hos mig även om jag vet att dom sitter i styrelsen. En suppleant och en adjungerande är ju inte lika upphetsande som en storsponsor, som dessutom vågar sticka ut hakan lite. För mig är det som sagt inte så kul att titta på hockey, jag vill spela hockey. Jag har alltid ångest när målvakterna åker ut på isen och ska värma innan matcherna och känner att fan, om dom visste hur lyckligt lottade dom är som får göra det där. Men imorgon ska jag och en polare in och titta. Och det blir som vanligt med lite blandade känslor Vet man inte vem Richard "Charlie" Karlsson är då e man långt ifrån .... Då e man långt ifrån så insnöad som folk som dig... somliga har ju trots allt ett liv och lever inte efter khk's spelschema. WOOORD asfett att du vet vilka dessa grabbar är. Jag har också sett när sjösvärd intervjuar spelare efter/innan matcher, och läst referat från matcher från richard karlsson. Mer än så varken bryr jag mig eller behöver veta vilka dessa människor är.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 10, 2011 15:58:40 GMT 1
Vet man inte vem Richard "Charlie" Karlsson är då e man långt ifrån .... Då e man långt ifrån så insnöad som folk som dig... somliga har ju trots allt ett liv och lever inte efter khk's spelschema. WOOORD asfett att du vet vilka dessa grabbar är. Jag har också sett när sjösvärd intervjuar spelare efter/innan matcher, och läst referat från matcher från richard karlsson. Mer än så varken bryr jag mig eller behöver veta vilka dessa människor är. Ok.
|
|
|
Post by Jason on Jan 10, 2011 16:44:09 GMT 1
Vet man inte vem Richard "Charlie" Karlsson är då e man långt ifrån .... Då e man långt ifrån så insnöad som folk som dig... somliga har ju trots allt ett liv och lever inte efter khk's spelschema. WOOORD asfett att du vet vilka dessa grabbar är. Jag har också sett när sjösvärd intervjuar spelare efter/innan matcher, och läst referat från matcher från richard karlsson. Mer än så varken bryr jag mig eller behöver veta vilka dessa människor är. Du behöver ju helt klart få veta vilka de är eftersom du efterlyser folk från ledningen!?
|
|
|
Post by brodeurandme on Jan 10, 2011 17:55:23 GMT 1
Då e man långt ifrån så insnöad som folk som dig... somliga har ju trots allt ett liv och lever inte efter khk's spelschema. WOOORD asfett att du vet vilka dessa grabbar är. Jag har också sett när sjösvärd intervjuar spelare efter/innan matcher, och läst referat från matcher från richard karlsson. Mer än så varken bryr jag mig eller behöver veta vilka dessa människor är. Du behöver ju helt klart få veta vilka de är eftersom du efterlyser folk från ledningen!? Detta blev en osedvanligt långdragen diskussion om absolut ingenting alls. Människor som vill vifta med pekfingret får mig mest att gäspa. Det är ingen nyhet att somliga här på forumet lever för att få tala om att jag vet mer än dig. När jag säger LEDNINGEN då syftar jag på Mats, Fahlander och Tobbe. Dessa tre herrar är KHK's i särklass mest inflytelserika personer. Några andra namn diskuteras sällan i diskussioner gällande KHK, utan det är dessa tre personer som OFTAST är samtalsämnet. Jag har aldrig eftersökt folk från STYRELSEN. Du har inte sett mig använda ordet styrelse någonstans. Vilka dom är vet jag, till den grad att jag vet att dom sitter i styrelsen. Den infon finns tillgänglig för vem som helst på KHK's hemsida. Mer än så intresserar dom mig inte heller. Jag ber om ursäkt om det sticker i ögonen på er som lever för KHK. Jag är inte en av dom. Men jag stödjer laget, önskar dom all framgång i världen och uppskattar som så många andra att besöka arenan och ta mig en titt på en och annan match. Ibland, om jag inte har något viktigare för mig, så blir det även ett besök här på forumet. Hitendags vid dessa tillfällen har jag aldrig sett varken fahlander, tobbe eller mats ta en diskussion här. Men så dök fahlander upp vilket jag välkomnade. Undra om jag överlever föhöret av khk-poliserna här på forumet eller om jag ska lägga fram fler alibin för att förklara min oskuld innan jag frias och man hittar en ny hackkyckling att ge sig på ;D
|
|
|
Post by Jason on Jan 10, 2011 18:00:51 GMT 1
Hade du varit tydlig från första början hade inte disskussionen uppkommit... Enkel matematik.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 10, 2011 18:01:44 GMT 1
Du behöver ju helt klart få veta vilka de är eftersom du efterlyser folk från ledningen!? Detta blev en osedvanligt långdragen diskussion om absolut ingenting alls. Människor som vill vifta med pekfingret får mig mest att gäspa. Det är ingen nyhet att somliga här på forumet lever för att få tala om att jag vet mer än dig. När jag säger LEDNINGEN då syftar jag på Mats, Fahlander och Tobbe. Dessa tre herrar är KHK's i särklass mest inflytelserika personer. Några andra namn diskuteras sällan i diskussioner gällande KHK, utan det är dessa tre personer som OFTAST är samtalsämnet. Jag har aldrig eftersökt folk från STYRELSEN. Du har inte sett mig använda ordet styrelse någonstans. Vilka dom är vet jag, till den grad att jag vet att dom sitter i styrelsen. Den infon finns tillgänglig för vem som helst på KHK's hemsida. Mer än så intresserar dom mig inte heller. Jag ber om ursäkt om det sticker i ögonen på er som lever för KHK. Jag är inte en av dom. Men jag stödjer laget, önskar dom all framgång i världen och uppskattar som så många andra att besöka arenan och ta mig en titt på en och annan match. Ibland, om jag inte har något viktigare för mig, så blir det även ett besök här på forumet. Hitendags vid dessa tillfällen har jag aldrig sett varken fahlander, tobbe eller mats ta en diskussion här. Men så dök fahlander upp vilket jag välkomnade. Undra om jag överlever föhöret av khk-poliserna här på forumet eller om jag ska lägga fram fler alibin för att förklara min oskuld innan jag frias och man hittar en ny hackkyckling att ge sig på ;D Och hur ofta ser du någon från ledningen på ett forum? I någon klubb öht. Skärpning.
|
|
|
Post by brodeurandme on Jan 10, 2011 18:11:21 GMT 1
Detta blev en osedvanligt långdragen diskussion om absolut ingenting alls. Människor som vill vifta med pekfingret får mig mest att gäspa. Det är ingen nyhet att somliga här på forumet lever för att få tala om att jag vet mer än dig. När jag säger LEDNINGEN då syftar jag på Mats, Fahlander och Tobbe. Dessa tre herrar är KHK's i särklass mest inflytelserika personer. Några andra namn diskuteras sällan i diskussioner gällande KHK, utan det är dessa tre personer som OFTAST är samtalsämnet. Jag har aldrig eftersökt folk från STYRELSEN. Du har inte sett mig använda ordet styrelse någonstans. Vilka dom är vet jag, till den grad att jag vet att dom sitter i styrelsen. Den infon finns tillgänglig för vem som helst på KHK's hemsida. Mer än så intresserar dom mig inte heller. Jag ber om ursäkt om det sticker i ögonen på er som lever för KHK. Jag är inte en av dom. Men jag stödjer laget, önskar dom all framgång i världen och uppskattar som så många andra att besöka arenan och ta mig en titt på en och annan match. Ibland, om jag inte har något viktigare för mig, så blir det även ett besök här på forumet. Hitendags vid dessa tillfällen har jag aldrig sett varken fahlander, tobbe eller mats ta en diskussion här. Men så dök fahlander upp vilket jag välkomnade. Undra om jag överlever föhöret av khk-poliserna här på forumet eller om jag ska lägga fram fler alibin för att förklara min oskuld innan jag frias och man hittar en ny hackkyckling att ge sig på ;D Och hur ofta ser du någon från ledningen på ett forum? I någon klubb öht. Skärpning. Ditt svar antyder en frågeställning jag ställer mig ovetande till. Jag har aldrig påstått dylikt utan konstaterade bara och välkomnade att det hände. Men varför skulle INTE ledningen kunna göra ett besök och tala med folket som stödjer dom nån gång precis som Fahlander gjorde? Är det kungligheter vi har att göra med? Det var väl alldeles utmärkt bra gjort av Fahlander och väldigt uppskattat dessutom.
|
|
|
Post by brodeurandme on Jan 10, 2011 18:12:12 GMT 1
Hade du varit tydlig från första början hade inte disskussionen uppkommit... Enkel matematik. Om inte folk gillade ljudet av sina egna röst så förbannat bra så skulle dom kunna spara sina predikningar till folk som lyssnar istället för döva öron.
|
|