|
Post by Sverker on Jan 18, 2011 17:04:07 GMT 1
Verkar som Fahlander och Örebro kommit överens om att Strömberg ska spela där igen och då tar jag för givet att han också ska genomgå ngn form av behandling. Bra gjort Fahlander!
|
|
|
Post by Ekis on Jan 18, 2011 17:25:03 GMT 1
Tja, så kan man se det. Men om inte Fahlander tjabbat så förbannat på Taif och beskyllt dem för svarta pengar i media, så hade kanske Hjalmarsson och Björklund spelat i KHK. Tobbe har ju mer kontakter i Tingsryd än Roger J. Suck, ja allt är mitt fel, givetvis. Hjalmarsson kunde förresten spelat i KHK redan innan fylleincidenten... De som är kvar i KHK:s sportgrupp uppskattar säkert att du skriver ett sånt här inlägg...
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Jan 18, 2011 18:27:54 GMT 1
Fahlander sågar vårt nyförvärv i kommentarerna på Mjörnbergs blogg: " Och --cek äger Brooks alla dagar i veckan, ingen i Mariestad Bois såg något stort i Brooks tyvärr, medans --cek varit isens gigant hittills och har väl 6-0 i plus minus =)"
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Jan 18, 2011 18:29:44 GMT 1
Kul att man inte kan skriva Ho racek... Men, men han är ju en hockeyho-ra
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 18, 2011 18:49:05 GMT 1
Och det säger han utan att ha sett Brooks spela en enda sekund.
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 18, 2011 20:11:59 GMT 1
Fahlander sågar vårt nyförvärv i kommentarerna på Mjörnbergs blogg: " Och --cek äger Brooks alla dagar i veckan, ingen i Mariestad Bois såg något stort i Brooks tyvärr, medans --cek varit isens gigant hittills och har väl 6-0 i plus minus =)" Ajajajajajaj nu är det KHK:s tur att drabbas av Fahlanders vassa tunga. Conny tillbaks i Örebro efter lite turer i Viasat, Aftonbladet, Expressen och alla lokaltidningar. Spel för galleriet mina vänner Fahlander talar, media sväljer betet och skriver spaltmeter om storsponsorn i Örebro. Nu är allt KHK och sponsorer gör skit och värdelöst. Jag såg Brooks i Mariestad och jag tycker Mr Hockey ( som vi ska vara rädda om ) har tagit hit något alldeles utöver det vanliga. Jag är stor beundrare av Fahlander men snälla Fahlander låt inte KHK drabbas av din vrede.
|
|
|
Post by fahlander on Jan 18, 2011 20:12:16 GMT 1
Sågar honom inte, men jag har sett --cek och fått riktigt bra referenser från såna jag litar på. Då väljer jag honom hellre än någon jag inte vet något om och som inte spelat på hela säsongen. Såga är något annat
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Jan 18, 2011 20:18:07 GMT 1
Jag tycker ändå det är magstarkt att hävda att Ho-racek äger Brooks alla dagar i veckan när du ALDRIG sett honom spela...
|
|
|
Post by korpen on Jan 18, 2011 20:24:24 GMT 1
Fahlander visar i asplöven vad han ville med khk. Nylander, strömberg, hedström, --cek. Nej tack säger vi för inte skall vi störa vår mysgrupp som åker runt och turista i södra sverige. Dom kan ju må dåligt av konkurrens och inte vilja va med. Det var khk som gav fredagsmys ett ansikte, så är det. Bitter, japp. Besviken, japp. När vi vinner med 1-4 imorgon mot Nybro låter det säkert annorlunda antar jag
|
|
|
Post by Sverker on Jan 18, 2011 20:27:47 GMT 1
Sågar honom inte, men jag har sett --cek och fått riktigt bra referenser från såna jag litar på. Då väljer jag honom hellre än någon jag inte vet något om och som inte spelat på hela säsongen. Såga är något annat Där är jag benägen att hålla med dej.
|
|
|
Post by grovsnus on Jan 18, 2011 21:50:02 GMT 1
Micke kan bara säga att du behövs här nere. Man ser ju vilken trupp du satt ihop med Örebro. Vi vill upp, vi vill mycket men vi behöver erfarenhet o kunskap med att få hit rätt spelare som kan ta oss till nästa nivå. Sågar honom inte, men jag har sett --cek och fått riktigt bra referenser från såna jag litar på. Då väljer jag honom hellre än någon jag inte vet något om och som inte spelat på hela säsongen. Såga är något annat
|
|
|
Post by offe1988 on Jan 18, 2011 22:07:47 GMT 1
Jag måste försvara sportgruppen lite, Organisationen säger att dem inte känner sig klara för att klara av allsvenskan än och då förstår jag att de inte följer Fahlanders stil och tar in en massa spelare mitt under säsong för att gå upp när dem runt laget inte känner att de klarar det riktigt än. För de spelar ingen roll om vi hade haft ett NHL lag på isen känner sig inte organisationen redo för AS spel så blir det endå pannkaka med alltihop i längden, Hade Fahlander haft lite tålamod och kommit med dessa krav eller önske mål nästa vinter då vi bland inte måste lägga ut en halv miljon på en kafeteria eller sälja ut spelare till mörrum så tror jag dem hade de hade kört på Fahlanders linje om de hade hittar spelare som Kempe vill bygga på. Men här ska allt gå så jävla fort vi ska helst spela i AS imon och elitserien om 3 veckor annars är de skandal dåligt. Och att ta in en massa spelare mitt undersäsong är absolut ingen garanti för succé, Ruiz kom in för att vi saknade en forward, Brooks kom väll in för att vi har rullat på 7 backar hela säsongen va ? Och för att sponsorerna ville ge nått till KHK. Har bara folk lite tålamod och kan ta en och annan platt match så kommer vi gå upp innan klubbens mål på 2014 de är jag övertygad om Men jag vet inte jag kanske är helt ute och cyklar ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 18, 2011 23:27:32 GMT 1
Ja, du är ute och cyklar, för du kommer med Tobbefloskeln "vi ska inte upp än". Antagligen har Tobbe sagt till spelarna det, som det sett ut nu?! Både publik och spelare tappar all motivation i världen av såna jävla uttalanden och jag har aldrig förr hört någon klubb/supportrar tjata om detta så hysteriskt. På andra håll också tycker man snacket är löjeväckande och man förutsätter att det bara är en täckmantel för att slippa favoritskap! T o m sponsorerna har redan visat att de inte heller vill höra sånt här snack! Kanske dags för en organisation som varit med förr!? Och inte ska lära sig allting från grunden? Nej just det...han var obekväm...
Säger det igen...fundera på sånt här i sängen, men säg det FÖR FAN inte rakt ut!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 18, 2011 23:30:02 GMT 1
Så bra det hade blivit ja...förmodligen hade vi vunnit i Mariestad, för han kan uppenbarligen göra mål... Det kanske sups för lite i laget...? Förra året pinkade man utomhus, inte gick det bättre den säsongen. Ja det är riktigt hemakt, en stor fylleskandal
|
|
|
Post by grovsnus on Jan 18, 2011 23:30:42 GMT 1
om inte khk är redo så undrar jag om någon div 1 klubb i sverige är det. jag tror khk är överfärdiga när det gäller organisation, det är på isen vi inte är redo och därför behöver vi tillskott i truppen. tänk tacka nej till strömberg det finns ju bara inte, jag fattar det inte i alla fall Jag måste försvara sportgruppen lite, Organisationen säger att dem inte känner sig klara för att klara av allsvenskan än och då förstår jag att de inte följer Fahlanders stil och tar in en massa spelare mitt under säsong för att gå upp när dem runt laget inte känner att de klarar det riktigt än. För de spelar ingen roll om vi hade haft ett NHL lag på isen känner sig inte organisationen redo för AS spel så blir det endå pannkaka med alltihop i längden, Hade Fahlander haft lite tålamod och kommit med dessa krav eller önske mål nästa vinter då vi bland inte måste lägga ut en halv miljon på en kafeteria eller sälja ut spelare till mörrum så tror jag dem hade de hade kört på Fahlanders linje om de hade hittar spelare som Kempe vill bygga på. Men här ska allt gå så jävla fort vi ska helst spela i AS imon och elitserien om 3 veckor annars är de skandal dåligt. Och att ta in en massa spelare mitt undersäsong är absolut ingen garanti för succé, Ruiz kom in för att vi saknade en forward, Brooks kom väll in för att vi har rullat på 7 backar hela säsongen va ? Och för att sponsorerna ville ge nått till KHK. Har bara folk lite tålamod och kan ta en och annan platt match så kommer vi gå upp innan klubbens mål på 2014 de är jag övertygad om Men jag vet inte jag kanske är helt ute och cyklar ?
|
|