|
Post by Zäta on May 17, 2013 13:30:54 GMT 1
Spelar egentligen ingen roll vad han skrev. Kontrakt är till för att brytas.
|
|
|
Post by khkkrille on May 17, 2013 13:33:56 GMT 1
Ja igår mot kanada såg han inte bra ut..stärker väl inte sitt marknadsvärde direkt så vi blir väl dragandes med han ett år till Tyvärr fick man rätt..ytterligare en säsong med fjolårets räddaste spelare *suck*
|
|
|
Post by Zäta on May 17, 2013 13:39:00 GMT 1
Ja igår mot kanada såg han inte bra ut..stärker väl inte sitt marknadsvärde direkt så vi blir väl dragandes med han ett år till Tyvärr fick man rätt..ytterligare en säsong med fjolårets räddaste spelare *suck* Får han bara bygga på sig några kilo tror jag det kan bli bra. Men frågan är vilken centerplats han kommer att ta. Är han vår förstacenter?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 17, 2013 13:39:48 GMT 1
Vi har ju nästan bara kämpar och köttare i laget...skönt med NÅGON lirare. De andra får "bereda väg för Herren"... Dragningen, innan han serverar Kevin vid sista målet, glömmer jag aldrig
|
|
|
Post by khkkrille on May 17, 2013 13:53:55 GMT 1
Zäta//Han är väl så pass gammal nu att har han inte byggt på sej de där kilona hitintills så tror jag inte det kommer hända heller. Vet inte om han är tänkt som förstecenter..blev ju petad av en 17 åring förra säsongen så utsikterna för det är ju små och det är bra..hellre Bergström som 1a då men tror det kan va bättre killar på g
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 17, 2013 15:23:06 GMT 1
Bengtzén i BLT:
"– I mina ögon var han förra säsongens bäste spelare, säger sportchefen Stefan Bengtzén."
|
|
|
Post by matse on May 17, 2013 15:34:48 GMT 1
Är positiv till förlängningen. Det är ju en VMcenter vi snackar om. Inte dåligt av KHK.
|
|
|
Post by hoackii on May 17, 2013 16:30:59 GMT 1
Bengtzén i BLT: "– I mina ögon var han förra säsongens bäste spelare, säger sportchefen Stefan Bengtzén." Jag håller med. Man kunde se att han hade ett helt annat tekniskt kunnande i sitt spel. I rätt omgivning och med lite självförtroende från att spela i ett något mer vinnande lag så kan han bli riktigt bra.
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 19:47:50 GMT 1
Ikväll är det uppochnedvända kvällen. Jag gör en MrC...tycker inte att Jensen är spelare att lycka KHK och....
MrC verkar nöjd med signaturen!!!!!
Jag fattar inget :-)
|
|
|
Post by Sverker on May 17, 2013 20:01:49 GMT 1
Bengtzén i BLT: "– I mina ögon var han förra säsongens bäste spelare, säger sportchefen Stefan Bengtzén." Jag håller med honom till viss del, han var en av våra bästa! Bra att han blir kvar. Se till att signa Kevin också! Joweson var ju säker på att Jensen inte skulle bli kvar, han brukar ju veta det mesta. Vad hände?
|
|
|
Post by Sverker on May 17, 2013 20:05:24 GMT 1
Ikväll är det uppochnedvända kvällen. Jag gör en MrC...tycker inte att Jensen är spelare att lycka KHK och.... MrC verkar nöjd med signaturen!!!!! Jag fattar inget :-) Du kanske inte förstår dej på hockey? ;D
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 20:12:22 GMT 1
Oavsett om jag förstår hockey eller ej, så trodde jag inte att jag någonsin skulle läsa MrC skriva något som kan tolkas som positivt om KHK. Ikväll fick jag nypa mig i armen :-)
|
|
|
Post by Sverker on May 17, 2013 20:17:03 GMT 1
Oavsett om jag förstår hockey eller ej, så trodde jag inte att jag någonsin skulle läsa MrC skriva något som kan tolkas som positivt om KHK. Ikväll fick jag nypa mig i armen :-) Ok. ;D, jag upplever att MrC kan mer hockey än många andra här. Framför allt vågar han ha en åsikt!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on May 17, 2013 20:19:11 GMT 1
Skönt att du skrev på till slut Jesper, nu hoppas vi bara att du får en lika bra "lekkamrat" som du hade i McD mot slutet
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 20:28:07 GMT 1
Sverker Kunskap i hockey mäts inte i hur mycket man skriker SKANDAL ;-)
|
|