|
Post by qALLAHAN on May 17, 2013 20:38:51 GMT 1
Skönt att du skrev på till slut Jesper, nu hoppas vi bara att du får en lika bra "lekkamrat" som du hade i McD mot slutet Halvera McD:s lön och signa honom! Nu gäller det bara att hitta rätt från början! Tror inte att det var så jättelätt för honom att komma in och vara förväntad frälsare. Han insåg säkert omgående att seriespelet var kört...
|
|
|
Post by Zäta on May 17, 2013 20:59:19 GMT 1
Skönt att du skrev på till slut Jesper, nu hoppas vi bara att du får en lika bra "lekkamrat" som du hade i McD mot slutet Halvera McD:s lön och signa honom! Nu gäller det bara att hitta rätt från början! Tror inte att det var så jättelätt för honom att komma in och vara förväntad frälsare. Han insåg säkert omgående att seriespelet var kört... Skulle du göra jobbet för halva pengen?
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 21:01:46 GMT 1
Hehe, MrC Sluta skriv på fyllan. Vem skulle stanna med halverad lön?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 17, 2013 21:27:54 GMT 1
Tror ni att man kan behålla sin lön, oavsett vad man uträttar? Tror ni att NÅGON betalar honom 120000 efter denna säsongen? Inte en chans...och det bör han väl själv inse. Han är också upp i åren och inte alltför eftertraktad, gissar jag, med tanke på att han knappast glänser. Han gjorde en oduglig grundserie i AIK och en oduglig här! Är inte det allmänt känt tror ni?? Är inte 60000 en rätt hyfsad lön? Den fullaste är nog den som tror att han kan hämta ut 120000 nästa säsong...
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 21:37:09 GMT 1
Om du tror att han spelar här nästa år, så är du nog fullast....
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 17, 2013 21:43:35 GMT 1
när sa jag att jag trodde det? Vad har det med lönenivån att göra?
|
|
|
Post by khkkrille on May 17, 2013 21:45:35 GMT 1
Här tycker jag du har rätt mr c..nån sa att de var upp o ner idag och kan bara instämma
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 21:48:24 GMT 1
MrC Du skrev "Halvera McD:s lön och signa honom! Nu gäller det bara att hitta rätt från början!"
Du får nog förklara hur du tänkte, om du inte ansåg att han skulle spela här nästa år.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 17, 2013 21:57:04 GMT 1
Eh...att JAG kunde tänka mig att ge honom en chans till, efter den briljanta kvalserien, har väl för bövelen inte något att göra med var jag tror att han kommer att spela!?? Jag anser att JAG anser det! Det är lite som Jensen...jag VET att han kan...inte minst när han t o m briljerade i SM-slutspelet med AIK. Låt dem spela i ett lag som inte är katastrof från början!
|
|
|
Post by casadoc on May 17, 2013 22:07:01 GMT 1
När McD värvades, så hyllade alla honom för att han gjort ett grymt kval med AIK. Nu har han spelat hela säsongen med KHK och visade först i kvalserien att han hade kvalitet. Enligt mig räcker inte det för att han ska få nytt kontaktförslag inför nästa säsong. Vi behöver få hit spelare som bidrar hela säsongen. Så nej tack, ingen McD nästa säsong i Khk.
|
|
|
Post by time on May 19, 2013 8:34:50 GMT 1
Ikväll är det uppochnedvända kvällen. Jag gör en MrC...tycker inte att Jensen är spelare att lycka KHK och.... MrC verkar nöjd med signaturen!!!!! Jag fattar inget :-) Läste i Sydöstran om att kapning av identiteter allt blir vanligare
|
|
|
Post by time on May 19, 2013 8:44:21 GMT 1
Oavsett om jag förstår hockey eller ej, så trodde jag inte att jag någonsin skulle läsa MrC skriva något som kan tolkas som positivt om KHK. Ikväll fick jag nypa mig i armen :-) Ok. ;D, jag upplever att MrC kan mer hockey än många andra här. Framför allt vågar han ha en åsikt! Han kan mycket hockey. Men med tanke på att han aldrig förut skrivit ett positivt inlägg om något KHK gjort så tror förmodligen en nytillkommen läsare här att KHK är ett bottenlag i trean som spelar i ett dragigt plåtskjul och serverar rutten korv med mögligt bröd i pauserna
|
|
|
Post by aloviak on May 19, 2013 11:57:57 GMT 1
Ok. ;D, jag upplever att MrC kan mer hockey än många andra här. Framför allt vågar han ha en åsikt! Han kan mycket hockey. Men med tanke på att han aldrig förut skrivit ett positivt inlägg om något KHK gjort så tror förmodligen en nytillkommen läsare här att KHK är ett bottenlag i trean som spelar i ett dragigt plåtskjul och serverar rutten korv med mögligt bröd i pauserna E inte riktigt sant med " aldrig " kommer ihåg minst 2 tillfällen Men det tar hårt på forummedlemmar ena gången var det någon som trillade av stolen o slog sig andra gången var det någon som satte en kyckling ben i halsen Farligt med andra ord :-):-):-)
|
|
|
Post by vsn on Dec 29, 2013 23:29:09 GMT 1
Tycker att Jensen höjt sig en nivå nu, ska bli kul att se om han fortsätter utvecklas. Lite konstigt att ingen skrivit här sedan i Maj.
|
|
|
Post by 31an on Mar 5, 2014 16:43:51 GMT 1
|
|