|
Post by Zäta on Mar 5, 2014 17:31:44 GMT 1
Gott. Han är sjukt viktig!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 5, 2014 17:50:51 GMT 1
Bra! Vi behöver ha med alla om detta ska gå bra!
|
|
|
Post by 31an on Mar 28, 2014 15:49:21 GMT 1
På väg till RBK? Om de inte går upp kunde han väl lika väl spelat kvar här...
|
|
|
Post by Zäta on Mar 28, 2014 16:37:28 GMT 1
På väg till RBK? Om de inte går upp kunde han väl lika väl spelat kvar här... Äh, han ska väl bara ta tillbaka trumpinnarna?!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 29, 2014 10:57:14 GMT 1
Ska de verkligen ha två danska Jesper Jensen?
|
|
|
Post by Zäta on Mar 29, 2014 11:52:58 GMT 1
Ska de verkligen ha två danska Jesper Jensen? Det faller på sin egen orimlighet. Det måste dom ju begripa!! Sen kan man ju undra om man verkligen vill spela i en bandyklubb...?
|
|
|
Post by 31an on Apr 17, 2014 7:04:56 GMT 1
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 17, 2014 7:23:24 GMT 1
Så oerhört tråkigt, det är ju nu vi behöver honom som mest.. Undrar varför han ens funderar att gå i sidled? SHL javisst, men HA?
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2014 8:03:17 GMT 1
Så oerhört tråkigt, det är ju nu vi behöver honom som mest.. Undrar varför han ens funderar att gå i sidled? SHL javisst, men HA? För att komma till sin rätt ska Jesper spela i en 1-2a lina. Det får han göra i HA och får samtidigt bättre betalt.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 17, 2014 8:42:17 GMT 1
Så oerhört tråkigt, det är ju nu vi behöver honom som mest.. Undrar varför han ens funderar att gå i sidled? SHL javisst, men HA? För att komma till sin rätt ska Jesper spela i en 1-2a lina. Det får han göra i HA och får samtidigt bättre betalt. Att han skall vara i en 1-2a lina, håller jag definitivt med om. Men vad säger att han får mer betalt i Rögle tex?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 17, 2014 8:58:55 GMT 1
För att komma till sin rätt ska Jesper spela i en 1-2a lina. Det får han göra i HA och får samtidigt bättre betalt. Att han skall vara i en 1-2a lina, håller jag definitivt med om. Men vad säger att han får mer betalt i Rögle tex? RBK har ju större ambitioner än vad vi har för kommande säsong? Kanske roligare att va med där uppe än att spela i ett förmodat mittenlag som kanske inte ens kan genomföra hela säsongen?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 17, 2014 9:04:39 GMT 1
För att komma till sin rätt ska Jesper spela i en 1-2a lina. Det får han göra i HA och får samtidigt bättre betalt. Att han skall vara i en 1-2a lina, håller jag definitivt med om. Men vad säger att han får mer betalt i Rögle tex? Jag tycker att det känns som att han lyssnar mycket på sin agent när man läser artikeln, tror agenten (mer än Jesper) är orolig att han ska stagnera och vill hellre ha in honom i ett lag som verkligen nosar på SHL för nästa säsong, och han kan nog kräma ur några extra kronor nu med den gångna säsongen i minne. Det brukar dessutom vara lättare att lyfta sin lön när man är attraktiv och byter arbetsgivare än via lönerevision hos den nuvarande. Kort sagt, jag tror att Jensen styrs väldigt mycket av sin agent för en "karriärsoptimering".
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2014 11:07:17 GMT 1
För att komma till sin rätt ska Jesper spela i en 1-2a lina. Det får han göra i HA och får samtidigt bättre betalt. Att han skall vara i en 1-2a lina, håller jag definitivt med om. Men vad säger att han får mer betalt i Rögle tex? Nej, det vet jag förstås inte. Skriver bara vad jag tror. Baserar detta på en högre lönebudget i Rögle (innevarande säsong) Sen finns det förstås andra faktorer som väger in. Social situation etc. KHK's oroliga situation just nu etc. Men att han troligtvis inte hamnar i SHL tror jag beror på att han får svårt att få en ledande roll där.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2014 14:58:26 GMT 1
Den jag kommer att sakna mest av de vi tappat, fan va tråkigt!
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 17, 2014 16:31:05 GMT 1
vill han inte spela här så kan man ju lika gärna leta efter andra som vill spela här så jävla bra tycker jag inte han är
|
|