|
Post by qALLAHAN on Aug 29, 2014 13:38:04 GMT 1
Äh, det lilla han säger är ju bara sanning. Skulle inte vem som helst sagt det om första säsongen? Fantastiskt att han ändå blev kvar
|
|
|
Post by hoackii on Aug 29, 2014 16:19:20 GMT 1
Äh, det lilla han säger är ju bara sanning. Skulle inte vem som helst sagt det om första säsongen? Fantastiskt att han ändå blev kvar Kanske inte så konstigt att du tycker att det är OK att hålla fram det sämsta man har upplevt, det är ju det du lever för... Bara för att det är sant innebär det ju inte att det är det man måste hålla fram. Han kunde likagärna sagt: "Jag hade ett fantastiskt år förra säsongen där både jag och laget tog flera steg framåt. Nu kände jag att jag ville få en nytändning i ett nytt lag och att också bo närmare Danmark pga min flickvän". Då hade han inte pissat på sin gamla klubb och man kunde fortfarande respekterat honom. Att han blev kvar berodde ju på att han inte fick några andra bra förslag efter sin första sugsäsong i KHK och att han gjorde ett uselt VM. MIF Bloggaren MrMathaka lipade ju på bloggen för att två khk fans hade skojat lite om att Jensen hade gjort självmål. Men respekt går åt båda hållen...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 29, 2014 18:04:28 GMT 1
Där sjönk han som en sten i mina ögon. Det han har sagt är respektlöst!
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 29, 2014 18:11:59 GMT 1
Där sjönk han som en sten i mina ögon. Det han har sagt är respektlöst! Inte mindre sånt för de dock. Förstår inte de negativa reaktionerna riktigt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 29, 2014 18:41:05 GMT 1
Där sjönk han som en sten i mina ögon. Det han har sagt är respektlöst! Inte mindre sånt för de dock. Förstår inte de negativa reaktionerna riktigt. Du tycker alltså det är helt ok att snacka skit om sin förra arbetsgivare? Både du och Jesper borde läsa på om vad ordet respekt betyder. Först åkte han ner till Ängelholm i en bil täckt med KHK's emblem och förhandlade med Rögle.. och nu detta? Jeppe är välkommen tillbaka till TAK, han gjorde mycket förr oss de två säsongerna han var här, men i denna säsongen skall det bli kul att se honom lämna arenan som en loser.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 29, 2014 19:56:00 GMT 1
Det är väl inget skitsnack? Ingen hemlighet attde va kaos i klubben 12-13, de vet nog varenda kotte som följer svensk hockey. Att Karlskrona inte har världens bästa geografiska läge om man vill ha närhet till Danmark behöver man inte heller heta Einstein för att lista ut, räcker med att kolla i en kartbok. Att Jensen kommer misslyckas i Rögle är jag dock övertygad om! Ganska kul att han gått ut med att han tackat nej till SHL lag med för att de ville endast ge han plats i en 4e kedja. Jag kan helt ärligt säga att det finns ingen sportchef någonstanssom skulle vilja ha den tacklingsrädde dansken i en cheking/defensiv roll...DET är skitsnack
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 29, 2014 20:35:09 GMT 1
Klockrent inlägg av sune på bloggen! Jag tycker allmänt att det är löjligt att gnälla på f d spelare, men detta tar fan i mig priset! Hoppas han skrattar åt det, för att ta korkar på allvar, som förnekar att det var kaos och att Karlskrona ligger i världens ände, på allvar, går ju inte Som Sune säger, så vågar väl inte spelare prova på att komma hit, för de är idioter om de inte tycker det är fantastiskt för resten av karriären
|
|
|
Post by 31an on Aug 29, 2014 23:05:50 GMT 1
Visst är det sant det han säger, ingen som förnekar. Det jag hänger upp mig på är att han efter en kanonsäsong för honom själv och laget väljer att fokusera på det negativa. Hoacki säger det jäkligt bra!
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 29, 2014 23:26:22 GMT 1
Visst är det sant det han säger, ingen som förnekar. Det jag hänger upp mig på är att han efter en kanonsäsong för honom själv och laget väljer att fokusera på det negativa. Hoacki säger det jäkligt bra! Ja det är sant..Vi går väl skicka Viklund på han ?
|
|
|
Post by gloriel64 on Aug 30, 2014 6:47:09 GMT 1
Klockrent inlägg av sune på bloggen! Jag tycker allmänt att det är löjligt att gnälla på f d spelare, men detta tar fan i mig priset! Hoppas han skrattar åt det, för att ta korkar på allvar, som förnekar att det var kaos och att Karlskrona ligger i världens ände, på allvar, går ju inte Som Sune säger, så vågar väl inte spelare prova på att komma hit, för de är idioter om de inte tycker det är fantastiskt för resten av karriären Han spelade i KHK och var en del i laget, alltså en del i kaoset, aldrig jag vill se honom igen i KHK.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2014 11:02:34 GMT 1
HAN en del av kaoset??? På vilket sätt var han skyldig till att klubben hanterade allsvenskan som det varit div 2? Nu börjar jag nästan skratta igen...
|
|
|
Post by Zäta on Aug 30, 2014 11:08:52 GMT 1
Jag skulle ta emot honom med öppna armar om han skulle återvända någon dag. Vad är det som gör att ni är så jävla lättkränkta?
Det han säger stämmer ju till stora delar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2014 12:44:15 GMT 1
Det är klassisk karlskronaattityd...störst/bäst/vackrast
|
|
|
Post by Zäta on Aug 30, 2014 14:43:55 GMT 1
I mitt tycke verkar det ovanligt puckat/okunnigt att inte vilja se en utav seriens bästa center i sitt lag.
|
|
|
Post by wodmatte on Aug 30, 2014 19:30:17 GMT 1
sidleds jensen kan stana i skåne tycker jag
|
|