|
Post by veteran on Aug 30, 2014 20:23:19 GMT 1
Helt logiskt. Feg på isen och utan ryggrad vid sidan av.
|
|
|
Post by Zäta on Aug 30, 2014 21:56:01 GMT 1
Helt logiskt. Feg på isen och utan ryggrad vid sidan av. En an dom bästa spelarna i serien. Kanske en av dom bästa killarna utanför. Isen?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2014 22:29:52 GMT 1
fy fan vad ynkligt att se kommentarer som är 100 ggr värre än det Jesper sa...vad är det som inte är ryggrad, med att tala om sanningen? Hoppas verkligen inte neanderthalarsnacket här kommer ut, eller tas som allmän åsikt. Varenda utomstående människa måste undra hur många skruvar vi har lösa
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 30, 2014 22:56:53 GMT 1
fy fan vad ynkligt att se kommentarer som är 100 ggr värre än det Jesper sa...vad är det som inte är ryggrad, med att tala om sanningen? Hoppas verkligen inte neanderthalarsnacket här kommer ut, eller tas som allmän åsikt. Varenda utomstående människa måste undra hur många skruvar vi har lösa Feg på isen va han ju dock..lika mycket sanning som i hans intervju! Hur han är utanför vet jag inte och tänker inte döma det efter en tidningsartikel där han talar sanning
|
|
|
Post by veteran on Aug 31, 2014 0:39:13 GMT 1
Ber om ursäkt. Mycket bättre att såga allt och alla som spelar och engagerar sig nu, än en spelare som inte fick några andra anbud efter en sopsäsong 12-13. Han är ju trots allt överjävlig i mittzon.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 31, 2014 1:37:36 GMT 1
fy fan vad ynkligt att se kommentarer som är 100 ggr värre än det Jesper sa...vad är det som inte är ryggrad, med att tala om sanningen? Hoppas verkligen inte neanderthalarsnacket här kommer ut, eller tas som allmän åsikt. Varenda utomstående människa måste undra hur många skruvar vi har lösa Hahaha, du är väl den sista som ska uttala sig om detta.
|
|
|
Post by hoackii on Aug 31, 2014 16:46:25 GMT 1
fy fan vad ynkligt att se kommentarer som är 100 ggr värre än det Jesper sa...vad är det som inte är ryggrad, med att tala om sanningen? Hoppas verkligen inte neanderthalarsnacket här kommer ut, eller tas som allmän åsikt. Varenda utomstående människa måste undra hur många skruvar vi har lösa Hahaha, du är väl den sista som ska uttala sig om detta. Ha ha, jag tänkte precis detsamma. gNÄLLEMAN är väl på egen hand ansvarig för det envisa ryktet att det finns en skruvfabrik gömd under telenor arena...
|
|
|
Post by Sverker on Sept 30, 2014 10:11:32 GMT 1
Inför derbyt mot MIF: Spelare att hålla koll på i Rögle: Superstjärnan, Jesper Jensen. Har levererat poäng som förväntat i sin nya klubb.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 30, 2014 10:13:42 GMT 1
Precis...hemskt att se....han kunde ju inte göra poäng utan hjälp.. Och det har han ju inte mycket i Rögle...
|
|
|
Post by time on Sept 30, 2014 10:40:04 GMT 1
Märkligt att en "superstjärna" blev kvar i HA ...
-3 i +/- (näst sämst i Rögle) är ju imponerande för en superstjärna ?
Man måste se helheten när man bedömer en spelare tycker jag i alla fall.
Förra säsongen en av de bättre med puck. Utan puck - direkt dålig.
Jag saknar Lindholm o Smotherman betydligt mer
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 30, 2014 10:45:52 GMT 1
Låter som Angell...
Och det har sagts från flera håll att han hade anbud, men ville ändå "hemåt"
|
|
|
Post by time on Sept 30, 2014 10:46:45 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Sept 30, 2014 11:44:18 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 30, 2014 14:09:30 GMT 1
Märkligt att en "superstjärna" blev kvar i HA ... -3 i +/- (näst sämst i Rögle) är ju imponerande för en superstjärna ? Man måste se helheten när man bedömer en spelare tycker jag i alla fall. Förra säsongen en av de bättre med puck. Utan puck - direkt dålig. Jag saknar Lindholm o Smotherman betydligt mer Nu du! Håller med om varenda stavelse i det inlägget och hoppas på att du inte har dåligt hjärta så jag gjort nåt dumt
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 30, 2014 14:13:14 GMT 1
Låter som Angell... Och det har sagts från flera håll att han hade anbud, men ville ändå "hemåt" Tror du på att han hade så många anbud från högre serier? Jag gör det inte..inte tillräckligt komplett. Inte tillräckligt bra för en producerande kedja och otänkbar i en 3e 4e line
|
|