|
Post by qALLAHAN on Apr 4, 2013 22:25:08 GMT 1
bara att ge dig krille! Du får lika lite medhåll här, som angående Kevin....som f ö även han varit fantastisk i kvalserien. 14-5 i +/- Säger som jag sa när vi gick upp, ersätt de sämsta, inte de bästa. Att seriespelet sugit, kan vi nog skylla hela kollektivet på. Som JLGP sa till Skarpis..de hade rensat luften nu och fattat att ALLA måste bidra. Som dansk landslagsspelare, är Jespers kapacitet självklar (nu ser vi denna kapacitet) och att han inte spelar fysiskt spelar noll roll
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 4, 2013 22:26:24 GMT 1
En "stor" bidragande orsak till att 40 & 12 har lyft sig anser jag 91 vara. Skulle gärna se hela formationen kvar nästa ses. Ja, som bekant kunde jag aldrig bli klok på petningen av Tomi!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 4, 2013 22:43:10 GMT 1
Håller med "några här på slutet". Jag blundar helt för pengarna just nu, men jag skulle väldigt gärna se 91-40-12 som kedja även nästa säsong. De funkar helt enkelt väldigt bra. Att Jensen och McD "haft något på G" har synts länge. Nu har de med 91 börjat funka på riktigt. Varför plocka sönder något som tar så lång tid att bygga ihop (retorisk fråga, vill helst inte ha några svar) Skönt att få vara lite okunnig och bara önska...
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 4, 2013 22:44:56 GMT 1
En "stor" bidragande orsak till att 40 & 12 har lyft sig anser jag 91 vara. Skulle gärna se hela formationen kvar nästa ses. Ja, som bekant kunde jag aldrig bli klok på petningen av Tomi! Problemet som alla har när det kommer en helt ny chef utifrån: Man åker på att bevisa sig på nytt, speciellt om något första intryck gick fel...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 5, 2013 0:11:37 GMT 1
Säger som jag sa när vi gick upp, ersätt de sämsta, inte de bästa. Instämmer
|
|
|
Post by time on Apr 5, 2013 7:04:46 GMT 1
En "stor" bidragande orsak till att 40 & 12 har lyft sig anser jag 91 vara. Skulle gärna se hela formationen kvar nästa ses. Ja, som bekant kunde jag aldrig bli klok på petningen av Tomi! Inte jag heller. Men måste erkänna att jag inte såg honom som en assistkung tidigare.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 5, 2013 7:11:55 GMT 1
Nu tycker jag nog det är 12 och 40 som presterat. Att 91 får lite ass poäng är självklart när de andra 2 är så bra som de är nu. Hur många av hans ass är andra ass?
Ni som ville se 91 innan var väl för att han skulle producera mål, eller har jag fel?
|
|
|
Post by time on Apr 5, 2013 7:38:51 GMT 1
Nu tycker jag nog det är 12 och 40 som presterat. Att 91 får lite ass poäng är självklart när de andra 2 är så bra som de är nu. Hur många av hans ass är andra ass? Ni som ville se 91 innan var väl för att han skulle producera mål, eller har jag fel? Precis som jag skrev så var det så. Dock tycker jag Tomi funkar bättre än Nyström i den linen.
|
|
|
Post by benderman on Apr 5, 2013 7:58:09 GMT 1
Dock tycker jag Tomi funkar bättre än Nyström i den linen. Han släpper pucken så fort han har den till skillnad frän den andre. Först efter kvällens match kan jag har åsikt om vem som ska stanna och för hur mycket pengar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 5, 2013 8:28:39 GMT 1
Nu tycker jag nog det är 12 och 40 som presterat. Att 91 får lite ass poäng är självklart när de andra 2 är så bra som de är nu. Hur många av hans ass är andra ass? Ni som ville se 91 innan var väl för att han skulle producera mål, eller har jag fel? Förvisso, men han har liksom aldrig hamnat i mållägen av någon anledning. Bortsett från assen, så kör han hårt och jagar nästan på ett sätt som Ruiz. Kanske ger detta mer ytor för de andra två finsnickrarna
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 8:41:29 GMT 1
Han har lön som en förstecenter i HA och även bättre i vissa fall..hur mycket det är får du fundera på själv men jag har turen att ha ett väldigt bra hum om hur mycket det är.. Du ville ju själv att Kent skulle gå ner i lön om han skulle stanna kvar..varför? Spelar väl ingen roll?? du kan ju presentera en lönelista för första centrar i HA ... då du tydligen har koll på dessa .... Lite trist när när någon med noll koll argumenterar Nä jag skriver inga siffror utan folk får fundera själva, de gånger jag skrivit siffror jag är 100 på har det blivit ramaskri från tex dej. Du får gärna tro att jag har noll koll, spelar egentligen inte mej någon roll. Vilka kontakter eller insyn jag har i klubben tar jag inte med dig eller någon annan här heller för den delen men att "döma" någon och säga att de har noll koll när du inte ens vet vem jag är..det är ju ganska korkat.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 8:46:15 GMT 1
bara att ge dig krille! Du får lika lite medhåll här, som angående Kevin....som f ö även han varit fantastisk i kvalserien. 14-5 i +/- Säger som jag sa när vi gick upp, ersätt de sämsta, inte de bästa. Att seriespelet sugit, kan vi nog skylla hela kollektivet på. Som JLGP sa till Skarpis..de hade rensat luften nu och fattat att ALLA måste bidra. Som dansk landslagsspelare, är Jespers kapacitet självklar (nu ser vi denna kapacitet) och att han inte spelar fysiskt spelar noll roll Javisst ersätt de sämsta och behåll de bästa..men gur ska vi ha råd med det? Den lönespiral som råder i klubben lämnar ju inget utrymme för att behålla alla de bästa. Kevin har varit bra i KS men ännu en gång, lagen i denna serien håller absolut inte klassen vi själva bör sikta på. Sa också innan att Kevin får gärna va kvar men då som forward och ppback.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 8:49:43 GMT 1
Nu tycker jag nog det är 12 och 40 som presterat. Att 91 får lite ass poäng är självklart när de andra 2 är så bra som de är nu. Hur många av hans ass är andra ass? Ni som ville se 91 innan var väl för att han skulle producera mål, eller har jag fel? Helt enig med dig här, Sverker!
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 5, 2013 9:35:22 GMT 1
han e ju redan färdig för ett anart lag ju
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 5, 2013 10:38:12 GMT 1
han e ju redan färdig för ett anart lag ju Källa?
|
|