|
Post by Roger on Sept 26, 2012 12:24:31 GMT 1
En fråga vad gäller artist kontrakt: Hur ska Khk/McDonell bevisa för skattemasen att han varit utanför landet varje dag? Måste han ha stämplar i sitt pass? Stort varmt välkommen till oss
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 26, 2012 12:38:47 GMT 1
En fråga vad gäller artist kontrakt: Hur ska Khk/McDonell bevisa för skattemasen att han varit utanför landet varje dag? Måste han ha stämplar i sitt pass? Stort varmt välkommen till oss Det är väl skattmasen som skall bevisa att han inte varit i Sverige hela tiden. ;D
|
|
|
Post by time on Sept 26, 2012 13:39:00 GMT 1
En fråga vad gäller artist kontrakt: Hur ska Khk/McDonell bevisa för skattemasen att han varit utanför landet varje dag? Måste han ha stämplar i sitt pass? Stort varmt välkommen till oss Det är väl skattmasen som skall bevisa att han inte varit i Sverige hela tiden. ;D Tror det finns en del avundsjuka som kommer att ha koll på att Kent åker över bron varje kväll.
|
|
|
Post by Roger on Sept 26, 2012 15:49:14 GMT 1
Det är väl skattmasen som skall bevisa att han inte varit i Sverige hela tiden. ;D Tror det finns en del avundsjuka som kommer att ha koll på att Kent åker över bron varje kväll. Frågan är ju då bara ska dem använda hela sin tid åt att följa en person? Menar måste ju gå att slagga hos en lagkamrat
|
|
|
Post by sittplats on Sept 26, 2012 20:45:24 GMT 1
skynda dig du behövs!!!
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 26, 2012 21:39:00 GMT 1
Måtte du vara jävulskt bra........ för vi har ett helt lag som behöver lyftas ett par våningar.
|
|
|
Post by time on Sept 26, 2012 21:42:05 GMT 1
Måtte du vara jävulskt bra........ för vi har ett helt lag som behöver lyftas ett par våningar. Har sett han säkert 70-80 matcher i elitserien. OM han kommer upp i den nivån så tror jag inte det finns nån bättre forward i serien (lockoutade NHL-are undantagna) Nu är han matchotränad. Så vänta inga under om han ska spela på sönd med flygresa i benen och JETlag samt pendla 45 mil om dan till Köpenhamn
|
|
|
Post by time on Sept 28, 2012 8:27:33 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2012 8:59:50 GMT 1
"en hel del elitserieklubbar intresserade men valde khk pga deras helhetslösning"?haha jo tjena..låter aningen naivt! Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta när spelare intervjuas om varför de går till den klubben de gjort..detta var ju ett praktexempel!
|
|
|
Post by Zäta on Sept 28, 2012 10:12:32 GMT 1
Varför skulle det vara en omöjlighet?
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2012 12:43:15 GMT 1
Om du vore bra nog för elitserien (Kent är ju ingen dussinlirare) går du då ner en division och till ett bottenlag dessutom för att de har "en bättre helhetslösning"? Mitt tips är att elitserien inte visat så mycket intresse och att KHK får punga ut med riktigt mycket pengar.
En jäkligt bra värvning dock men lite oroande att intresset från ES varit svalt (hade ett ES lag visat intresse är jag 100 på att han spelat där)
|
|
|
Post by Zäta on Sept 28, 2012 13:13:53 GMT 1
ok.
|
|
|
Post by kaffe on Sept 28, 2012 13:24:00 GMT 1
Om du vore bra nog för elitserien (Kent är ju ingen dussinlirare) går du då ner en division och till ett bottenlag dessutom för att de har "en bättre helhetslösning"? Mitt tips är att elitserien inte visat så mycket intresse och att KHK får punga ut med riktigt mycket pengar. En jäkligt bra värvning dock men lite oroande att intresset från ES varit svalt (hade ett ES lag visat intresse är jag 100 på att han spelat där) Linus Klasen gillade ju "helhetslösningen" i Malmö förra året. Du kan ju inte i vart fall som helst komma och säga att inget elitserielag var intresserat av honom?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2012 13:34:27 GMT 1
Visst kan han komma och säga att inget ES-lag var intresserade av honom, men det betyder ju inte betyda att han har rätt i sin gissning.
|
|
|
Post by Roger on Sept 28, 2012 14:49:50 GMT 1
Om du vore bra nog för elitserien (Kent är ju ingen dussinlirare) går du då ner en division och till ett bottenlag dessutom för att de har "en bättre helhetslösning"? Mitt tips är att elitserien inte visat så mycket intresse och att KHK får punga ut med riktigt mycket pengar. En jäkligt bra värvning dock men lite oroande att intresset från ES varit svalt (hade ett ES lag visat intresse är jag 100 på att han spelat där) Linus Klasen gillade ju "helhetslösningen" i Malmö förra året. Du kan ju inte i vart fall som helst komma och säga att inget elitserielag var intresserat av honom? Jag hade också varit nöjd med helheltlösningen om nån ger mig dem pengarna!
|
|