|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2012 15:33:17 GMT 1
Linus Klasen gillade ju "helhetslösningen" i Malmö förra året. Du kan ju inte i vart fall som helst komma och säga att inget elitserielag var intresserat av honom? Jag hade också varit nöjd med helheltlösningen om nån ger mig dem pengarna! ;D
|
|
|
Post by kaffe on Sept 28, 2012 15:42:55 GMT 1
Jag hade också varit nöjd med helheltlösningen om nån ger mig dem pengarna! ;D Jag antar att ni förstod varför jag satte "helhetslösningen" inom citat-tecken?
|
|
|
Post by time on Sept 29, 2012 9:50:36 GMT 1
Nu vill vi se honom i match på söndag!
|
|
|
Post by sittplats on Oct 16, 2012 17:12:02 GMT 1
Fick han 1 match per slag eller detta är löjligt ,och pajasen som drog igång det samt gömde sig bakom domaren får inget ? Tala om att sända rätt signaler
|
|
|
Post by jipe on Oct 16, 2012 17:50:50 GMT 1
Korkat gjort av McDonell att göra det han gjorde EFTER slutsignal. Hade han gjort det för att väcka laget i början av tredje så hade jag förstått honom. Sen var det synd att det var fjollan Berglund han sänkte och inte en spelare som vågat stå upp. Då hade straffet inte blivit så hårt. Nu ser det ut som det är en liten fjunis som åker på däng o Kent är stora stygga vargen.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 16, 2012 18:19:58 GMT 1
Korkat gjort av McDonell att göra det han gjorde EFTER slutsignal. Hade han gjort det för att väcka laget i början av tredje så hade jag förstått honom. Sen var det synd att det var fjollan Berglund han sänkte och inte en spelare som vågat stå upp. Då hade straffet inte blivit så hårt. Nu ser det ut som det är en liten fjunis som åker på däng o Kent är stora stygga vargen. Pinsamt att Berglund inte får något straff öht(?) då det var han som startade fighten och att det var han som kastade handskarna först. Visst att Kent får en avstängning men isåfall ska Berglund också ha en.
|
|
|
Post by 31an on Oct 16, 2012 19:04:20 GMT 1
Korkat gjort av McDonell att göra det han gjorde EFTER slutsignal. Hade han gjort det för att väcka laget i början av tredje så hade jag förstått honom. Sen var det synd att det var fjollan Berglund han sänkte och inte en spelare som vågat stå upp. Då hade straffet inte blivit så hårt. Nu ser det ut som det är en liten fjunis som åker på däng o Kent är stora stygga vargen. Pinsamt att Berglund inte får något straff öht(?) då det var han som startade fighten och att det var han som kastade handskarna först. Visst att Kent får en avstängning men isåfall ska Berglund också ha en. Wörd på den. 4 matcher var lite väl tufft, och att då inte ge Berglund nåt gör det hela rent löjligt!!
|
|
|
Post by Rocket on Oct 16, 2012 20:38:19 GMT 1
|
|
|
Post by Provocare on Oct 18, 2012 8:00:11 GMT 1
Oct 16, 2012, 5:50pm, jipe wrote:Korkat gjort av McDonell att göra det han gjorde EFTER slutsignal. Hade han gjort det för att väcka laget i början av tredje så hade jag förstått honom. Sen var det synd att det var fjollan Berglund han sänkte och inte en spelare som vågat stå upp. Då hade straffet inte blivit så hårt. Nu ser det ut som det är en liten fjunis som åker på däng o Kent är stora stygga vargen.
Pinsamt att Berglund inte får något straff öht(?) då det var han som startade fighten och att det var han som kastade handskarna först. Visst att Kent får en avstängning men isåfall ska Berglund också ha en.
Wörd på den. 4 matcher var lite väl tufft, och att då inte ge Berglund nåt gör det hela rent löjligt!!
Ni har så rätt... Berglund är en jävla mes! Helt horribelt att McDonell får ett så tufft staff och Berglund kommer undan? Vad är logiken där? Dessutom var det givetvis vinklat i tidningarna så att McDonell framstod som den enda som gjort fel och var en riktig "elaking"...
|
|
|
Post by trojan on Oct 18, 2012 13:07:09 GMT 1
Eller så kan man vända på det och säga att man frågar sig hur rutinerat det är att göra så om man blir inköpt för 100 000 + i månaden för att hjälpa ett lag med målfabrikationen. Pajasvärvning i min värld!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 18, 2012 13:16:53 GMT 1
Visst är det hemskt...och han borde inte få lön till mer än mat nu. Vet inte hur det fungerar, kan man ställa till det hur som helst, utan att också straffas av klubben, i detta fall med indragen lön? Eller "tillhör" bara sånt här? Skämmas som fan borde han i alla fall!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 18, 2012 13:33:16 GMT 1
Eller så kan man vända på det och säga att man frågar sig hur rutinerat det är att göra så om man blir inköpt för 100 000 + i månaden för att hjälpa ett lag med målfabrikationen. Pajasvärvning i min värld! Ojdå, har du vaknat. Är det så tomt på erat egna forum? Visst är det hemskt...och han borde inte få lön till mer än mat nu. Vet inte hur det fungerar, kan man ställa till det hur som helst, utan att också straffas av klubben, i detta fall med indragen lön? Eller "tillhör" bara sånt här? Skämmas som fan borde han i alla fall! Och vad vet du vad Kent har fått för straff ifrån klubben? Men kan tänka mig att du vill att precis allt ska skrivas på hemsidan, även det som egentligen ska skötas internt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 18, 2012 14:08:10 GMT 1
Hade du varit läskunnig...(eller om det är brist på analytisk förmåga, eller bara den vanliga tjatkärringgenen som spökar), så ser du att jag UNDRAR hur det fungerar...
Vad var det förresten för anledning att hoppa på Trojanen också?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 18, 2012 14:23:22 GMT 1
Hade du varit läskunnig...(eller om det är brist på analytisk förmåga, eller bara den vanliga tjatkärringgenen som spökar), så ser du att jag UNDRAR hur det fungerar... Vad var det förresten för anledning att hoppa på Trojanen också? Tjätkärringgenen måste du ha smittat mig med isåfall. Och min anledning att hoppa på Trojanen? Den kan du få tänka på en stund, du som är så intelligent borde kunna knäcka den nöten på en sekund.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 19, 2012 10:09:44 GMT 1
Vad var det förresten för anledning att hoppa på Trojanen också? Undrar jag också, han har ju rätt....
|
|