|
Post by kraftwerk on Nov 10, 2007 17:21:14 GMT 1
Först var det Ahnlund Nu är det Johan Svensson som får löpa gatlopp i forumet. I vilket syfte ? Det märkliga är att det ofta är de som själva blir upprörda när de blir angripna i forumet som går i spetsen för denna hetsjakt Några seriösa supporters som vill skriva på denna lista mot hetsjakten på enskilda spelare ? OBS ! I denna tråd hoppas jag slippa några spyor på Johan. Det finns gott om trådar för er som mår bra av sånt. Alltså bara till för er som vill skriva under enligt rubriken i denna tråd Jag är först ut hts
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 10, 2007 17:49:11 GMT 1
Jag följer!
|
|
|
Post by HF on Nov 10, 2007 18:22:18 GMT 1
Mobbing får, ska inte förekomma, kritik är en annan sak. Jag skriver under!
//Gaylord "HF" Focker
|
|
|
Post by mindriot on Nov 10, 2007 18:23:47 GMT 1
Jag är på!
|
|
|
Post by Jason on Nov 10, 2007 18:29:58 GMT 1
Count me in...
|
|
|
Post by dragskott on Nov 10, 2007 20:05:00 GMT 1
Jag är med. Ett forum som detta får en enorm psykologisk kraft om det som i dessa fall slår mot en ensam individ. Bra initiativ!
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 10, 2007 20:44:02 GMT 1
Skriver på emot mobning men för kritik och risande av såväl lag som enskilda spelare som inte presterar under matchtid
|
|
|
Post by Professorn on Nov 10, 2007 22:29:36 GMT 1
Jag är på!!!
Till HF: Byt bild innan det blir mer negativa skriverier!
|
|
|
Post by burt on Nov 10, 2007 22:54:39 GMT 1
Jag hänger självklart på detta utomordentliga bra initiativ.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 10, 2007 23:56:15 GMT 1
Allvarligt talat! Får man inte kritisera längre så förlorar detta forum sin funktion! Trodde det var ett öppet forum, där var och en har rätt att säga sin sak! I ett öppet forum förekommer både ris och ros! Har ni problem med detta?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 11, 2007 0:51:42 GMT 1
är på
Bennie Sundmark
|
|
|
Post by Compa on Nov 11, 2007 1:49:35 GMT 1
Japp....självklart att man skriver under!!!!!
|
|
|
Post by Peter on Nov 11, 2007 8:56:02 GMT 1
Allvarligt talat! Får man inte kritisera längre så förlorar detta forum sin funktion! Trodde det var ett öppet forum, där var och en har rätt att säga sin sak! I ett öppet forum förekommer både ris och ros! Har ni problem med detta? Håller med...tycker detta var en märklig tråd . Hade varit bättre med "STOPPA mobbningen av enskilda besökare i forumet!" Eller varför inte starta en ny tråd "Kasta paj" där HTS och hans motståndare kan tracka varandra istället för att skriva en massa skit om varandra i varje tråd som startas. Jag är för kritik mot spelare som inte presterar i nån match och därifrån till mobbning är det ett stort steg.
|
|
|
Post by Jason on Nov 11, 2007 9:40:22 GMT 1
Jag är för kritik mot spelare som inte presterar i nån match och därifrån till mobbning är det ett stort steg. Tråden kanske skulle hetat "Stoppa häxjakten" för det är precis det som det är... Man sågar och klagar på allt trots att man inte sett matcher... man baserar det på vad man hört. DET om något är SKANDAL!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 11, 2007 9:44:50 GMT 1
Allvarligt talat! Får man inte kritisera längre så förlorar detta forum sin funktion! Trodde det var ett öppet forum, där var och en har rätt att säga sin sak! I ett öppet forum förekommer både ris och ros! Har ni problem med detta? Kan du inte läsa innantill. De som skriver här skulle göra det om de höll med "uppropet"Det finns massor av andra trådar du kan framför kritik i
|
|