|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2013 11:48:00 GMT 1
heh...nej, förklaringarna är väl i mina ögon värda noll...så de fastnar inte
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 26, 2013 12:33:38 GMT 1
Nä dety verkar inte vara så mycket som fastnar för har du väl bestämt dig för att allt är urkass så är det de oavsett vad som sägs eller görs,så liksom meningslöst att hålla en vettig diskussion med dig då inget går in
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2013 12:40:44 GMT 1
tja...TROR att lika få håller med dig här, som angående kevin...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 26, 2013 14:27:30 GMT 1
Och?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 26, 2013 15:00:30 GMT 1
Det verkar som du riktar dig väldigt mycket till MIG
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 26, 2013 15:29:47 GMT 1
Är det konstigt?Fast ska sluta med det from nu..orkar inte lägga energi på sånt
|
|
|
Post by time on Mar 26, 2013 17:56:09 GMT 1
Rolf Nilsson har ju infört Kempe-hockey i TAIF. Går ju rätt hyfsat.
Tråkigt? Javisst! Effektivt? Javisst! Poänggivande? Javisst!
Men visst är Jannes hockey roligare att se på
.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 26, 2013 18:03:20 GMT 1
Janne = för rolig hockey, Kempe = för tråkig hockey. ;D Har känn på det kvittar vilken tränare man än tar in så blir det nog "fel" slags hockey som kommer att spelas. Personligen hoppas jag på att Janne blir kvar och själv får bygga laget med de spelare som han vill ha. Har svårt att tro KHK kan hitta en bättre tränare som är villig att ta över ett div. 1 lag.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 26, 2013 19:33:55 GMT 1
Janne = för rolig hockey, Kempe = för tråkig hockey. ;D Har känn på det kvittar vilken tränare man än tar in så blir det nog "fel" slags hockey som kommer att spelas. Personligen hoppas jag på att Janne blir kvar och själv får bygga laget med de spelare som han vill ha. Har svårt att tro KHK kan hitta en bättre tränare som är villig att ta över ett div. 1 lag. Hur gör man med Timos kontrakt om Janne blir kvar? Hävdar ff att det var fel att ge Timo nytt kontrakt.
|
|
|
Post by krickan on Mar 26, 2013 19:48:32 GMT 1
Janne = för rolig hockey, Kempe = för tråkig hockey. ;D Ok, lika bra vi tar hand om detta kompis. IP du blir headcoach, KaptenSvart får bli materialare och fystränare, Jag blir målvaktscoach/ass. coach och Icebreaker får bli waterboy. Sen jävlar ska vi spela mitt emellan Kempes o Jannes spel!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 26, 2013 20:01:59 GMT 1
Janne = för rolig hockey, Kempe = för tråkig hockey. ;D Har känn på det kvittar vilken tränare man än tar in så blir det nog "fel" slags hockey som kommer att spelas. Personligen hoppas jag på att Janne blir kvar och själv får bygga laget med de spelare som han vill ha. Har svårt att tro KHK kan hitta en bättre tränare som är villig att ta över ett div. 1 lag. Hur gör man med Timos kontrakt om Janne blir kvar? Hävdar ff att det var fel att ge Timo nytt kontrakt. Med facit i hand är det ju en jäkla rävsax man hamnat i. När Timo förlängde och du var emot de så var ju problemet att du tyckte han var för dålig.
|
|
|
Post by happymonday on Mar 27, 2013 8:09:11 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Mar 27, 2013 8:11:59 GMT 1
Hur gör man med Timos kontrakt om Janne blir kvar? Hävdar ff att det var fel att ge Timo nytt kontrakt. När Timo förlängde och du var emot de så var ju problemet att du tyckte han var för dålig. Läs om, läs rätt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 27, 2013 9:19:57 GMT 1
Inte oväntat...men det hade ju ingen omedelbar negativ effekt. Får hoppas Janne bett om ursäkt och skyllt på hjärnsläpp. Dock hjälper ju inte det, då han ändå är blind angående att Modig är sämre. Vilken målvaktssituation vi hamnat i
|
|
|
Post by kaptensvart on Mar 27, 2013 9:51:06 GMT 1
Janne = för rolig hockey, Kempe = för tråkig hockey. ;D Ok, lika bra vi tar hand om detta kompis. IP du blir headcoach, KaptenSvart får bli materialare och fystränare, Jag blir målvaktscoach/ass. coach och Icebreaker får bli waterboy. Sen jävlar ska vi spela mitt emellan Kempes o Jannes spel! ... Att du inte kom på det när Kempe fick gå!? Vi hade gjort succe och gått under namnet, Den dynamiska fyrklövern i historieböckerna om KHK! ;D ;D ;D
|
|