|
Post by time on Jan 8, 2015 15:52:16 GMT 1
Släpp Janne nu.
Gläd er åt att vi fick Pelle istället.
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 8, 2015 15:55:28 GMT 1
Sa ju några väl valda.... Som man bäddar ,får man ligga !
|
|
|
Post by vsn on Jan 8, 2015 20:54:55 GMT 1
Släpp Janne nu. Gläd er åt att vi fick Pelle istället. Ja, med facit i hand så är jag mycket nöjd med ersättaren, men det här är ju trots allt en tråd om JK, så låt dem kasta lite paj om de känner sig bättre av att göra det. Men det har väl blivit lite mycket av den varan på sistone. Personligen anser jag det hela vara ganska utagerat nu, jag hade nog också bytt klubb med de förutsättningarna som fanns när han tog beslutet. Han hade ju också bara varit här i en säsong, och då kan man väl inte förvänta sig allt för mycket klubbkänsla.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Jan 8, 2015 22:05:16 GMT 1
Visst var det några som läste vad jag skrev ! Kommer ni ihåg vad han sa om Timo ? Nej den mannen ger mig ingen respekt och precis lika mycket empati som han ger andra människor ! Även "Bäverblogg " är lite inne på det här !
|
|
|
Post by gloriel64 on Jan 9, 2015 8:47:24 GMT 1
Janne var min favorit, jag såg hur han jobbade med Växjö och sen kom han till oss i KHK, förundrades av hans sätt att uttala sig och började tappa förtroendet för honom, sedan svek han oss för SSK och sen slänger han spelare till höger och vänster där, nej, ingen bra tränare i mina ögon. Nu vill jag tacka honom för att han drog och att vi fick in Hånberg, här snacka vi ödmjukhet. Janne och Jesper vill jag inte se mer här.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 9, 2015 9:14:09 GMT 1
Janne var min favorit, jag såg hur han jobbade med Växjö och sen kom han till oss i KHK, förundrades av hans sätt att uttala sig och började tappa förtroendet för honom, sedan svek han oss för SSK och sen slänger han spelare till höger och vänster där, nej, ingen bra tränare i mina ögon. Nu vill jag tacka honom för att han drog och att vi fick in Hånberg, här snacka vi ödmjukhet. Janne och Jesper vill jag inte se mer här. Svek??? På vilket vis då??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 9, 2015 9:19:40 GMT 1
lite skadeglad måste jag erkänna att jag är, men kan ändå inte se det minsta konstigt i flytten. Varför sätter sig inte folk in i situationen? Och vi är en liten fånig periferiklubb jämfört med klassiska SSK! Varför är ingen arg på Bengtzén f ö?
Skulle heller inte bli förvånad om vi i slutändan är EFTER SSK...
|
|
|
Post by Zäta on Jan 9, 2015 10:09:27 GMT 1
SB gick ju till en högre liga. Men jag tror dom flesta tränarna hade gjort som Janne med tanke på hur förutsättningarna såg ut innan säsongen.
|
|
|
Post by gloriel64 on Jan 9, 2015 10:36:13 GMT 1
Janne var min favorit, jag såg hur han jobbade med Växjö och sen kom han till oss i KHK, förundrades av hans sätt att uttala sig och började tappa förtroendet för honom, sedan svek han oss för SSK och sen slänger han spelare till höger och vänster där, nej, ingen bra tränare i mina ögon. Nu vill jag tacka honom för att han drog och att vi fick in Hånberg, här snacka vi ödmjukhet. Janne och Jesper vill jag inte se mer här. Svek??? På vilket vis då?? Vi har alla rätt till olika åsikter, jag tycker att han kunde ha gjort det direkt efter säsongen och gett KHK tid att rekrytera en ny tränare, nu vart det ju jackpott ändå.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 9, 2015 11:05:00 GMT 1
Såklart men man kan väl begära en förklaring iaf ? Jag vet inte spelet bakom varför han drog ut på de men jag tror inte att de var för att pissa på KHK utan kanske för att avvakta vad som hände i klubben? Man ska väl få lyssna på barnsliga nidramsor om honom imorgon antar jag..folk svänger fort, när han kom var han frälsaren, under förra säsongen helgonförklarad för att sen vips bli avskydd..förstår inte logiken? Han gjorde vad 99.99% qv oss andra skulle gjort och för de hatar vi han. Var ju likadant med Brasar tex..nä tycker de är fjantigt
|
|
|
Post by gloriel64 on Jan 9, 2015 11:49:21 GMT 1
Skulle aldrig dra en ramsa om någon människa, men jag har slutat att uppfatta honom som en favorittränare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 9, 2015 15:13:49 GMT 1
ja, hoppas inte det blir samma idiottrams som förra gången! I synnerhet inte från sekretariatet.... Tacka för det han gjorde här istället! En tid man aldrig kommer att glömma!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 9, 2015 18:13:46 GMT 1
Skulle aldrig dra en ramsa om någon människa, men jag har slutat att uppfatta honom som en favorittränare. Sorry om du uppfattade det understa stycket som att de va riktat till dej, de va mer allmänt. Ja qallahan, OIK vibbar på de uppträdandet! Som sagt..hoppas vi slipper va med om de en gång till.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 9, 2015 18:27:08 GMT 1
Tacka för det han gjorde här istället! En tid man aldrig kommer att glömma! Absolut! Men du känner ändå skadeglädje. Hur tänker du?
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 9, 2015 18:31:58 GMT 1
Han pissade khk rakt i ansiktet när han presenterades på SSk´s PKn.. Helt jävla omödigt...
|
|