|
Post by Sir Ironpants on Oct 29, 2012 16:51:35 GMT 1
Enda negativa är väl att han kan lämna om det dyker upp något intressant. Redan innan säsongen är slut!? Vad?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 29, 2012 17:09:12 GMT 1
Enda negativa är väl att han kan lämna om det dyker upp något intressant. Redan innan säsongen är slut!? SÅ knasigt kontrakt är väl ingen mening att skriva!? En extrem risk i så fall...börja om en gång till med Höök/Tobbe?
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 29, 2012 17:23:14 GMT 1
Tror väl mer de handlor om att om vi åker ner i ettan är han fri att gå?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 29, 2012 17:41:56 GMT 1
så förutsatte jag också att det kunde vara...och ramlar vi ner, så har han ju ändå misslyckats med ett kval...och förmodligen ganska bra trupp i det läget
|
|
|
Post by breeze on Oct 29, 2012 17:55:22 GMT 1
Hur var det nu förra året när en klubb västerut lånade in lite spelare när truppen hade 6 skador. Fick ganska mycket skit på detta forum. Annat ljud i skällan nu #Heinz
|
|
|
Post by time on Oct 29, 2012 18:37:27 GMT 1
Tror väl mer de handlor om att om vi åker ner i ettan är han fri att gå? Möjligt att det är så. Men fick ej den känslan i intervjun med Höök. Nu tror jag ioifs inte han sticker innan säsongen är slut.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Oct 30, 2012 8:06:20 GMT 1
Hur var det nu förra året när en klubb västerut lånade in lite spelare när truppen hade 6 skador. Fick ganska mycket skit på detta forum. Annat ljud i skällan nu #Heinz Nej, de som rackade ner då är inte "helt nöjda" nu heller
|
|
|
Post by chriande on Oct 30, 2012 18:20:08 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Oct 30, 2012 18:45:15 GMT 1
Jag är övertygad om att han inte ville ta över KHK inför mötena med DIF b, VIK b, LIF h och Örebro b. Han är inte dummare än att han fattade att "detta blir ingen bra start, låt mej avvakta".
Jag är glad att Calle inte greps av panik och tog in ngn i desperation läs Göran Karlström.
Iofs tyckte jag KHK skulle tagit en tränare bara för resten av säsongen, men kan köpa att det blir 3 år med Janne. Han har bevisat det i Växjö. Detta blir nog riktigt bra!
|
|
|
Post by time on Oct 30, 2012 18:59:20 GMT 1
Med facit i hand blev det bra. Men vet att många (jag var en av dem) som var rejält oroliga när det bollades med diverse namn.
Spekulationen att Janne skulle väntat för att slippa matcher mot några tuffa lag tror jag inte ett dugg på. Tror inte det är hans stil på något sätt!
Tror faktiskt han var ärlig i intervjun.
Tänk er själva in i situationen. Du får sparken från ett jobb på ett bra företag men har lön i 1,5 år framåt. Så ringer det något mindre attraktiva företaget. Tror inte många då bara hoppar på detta utan vill nog tänka igen läget ett tag.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 30, 2012 19:06:50 GMT 1
Med facit i hand blev det bra. Men vet att många (jag var en av dem) som var rejält oroliga när det bollades med diverse namn. Spekulationen att Janne skulle väntat för att slippa matcher mot några tuffa lag tror jag inte ett dugg på. Tror inte det är hans stil på något sätt! Tror faktiskt han var ärlig i intervjun. Tänk er själva in i situationen. Du får sparken från ett jobb på ett bra företag men har lön i 1,5 år framåt. Så ringer det något mindre attraktiva företaget. Tror inte många då bara hoppar på detta utan vill nog tänka igen läget ett tag. Vi har väl sällan samma åsikt. Mindre attraktivt??? KHK måste vara ett av de lag flest tränare vill vara i trots nuvarande läge, men man tar det i rätt läge. Tror inte dessa etablerade tränare är dumma. Tror du?
|
|
|
Post by time on Oct 30, 2012 19:14:30 GMT 1
Med facit i hand blev det bra. Men vet att många (jag var en av dem) som var rejält oroliga när det bollades med diverse namn. Spekulationen att Janne skulle väntat för att slippa matcher mot några tuffa lag tror jag inte ett dugg på. Tror inte det är hans stil på något sätt! Tror faktiskt han var ärlig i intervjun. Tänk er själva in i situationen. Du får sparken från ett jobb på ett bra företag men har lön i 1,5 år framåt. Så ringer det något mindre attraktiva företaget. Tror inte många då bara hoppar på detta utan vill nog tänka igen läget ett tag. Vi har väl sällan samma åsikt. Mindre attraktivt??? KHK måste vara ett av de lag flest tränare vill vara i trots nuvarande läge, men man tar det i rätt läge. Tror inte dessa etablerade tränare är dumma. Tror du? Tror att de flesta tränare i ES tycker att HA är mindre attraktivt. Rätt läge? Det hade väl i så fall varit direkt. Större chans att påverka utgången av säsongen än om man väntar. I detta fall att undvika neg.kval. Men nu har Modo-FBK. Känns viktigare ...
|
|
|
Post by Sverker on Oct 30, 2012 19:28:24 GMT 1
Vi har väl sällan samma åsikt. Mindre attraktivt??? KHK måste vara ett av de lag flest tränare vill vara i trots nuvarande läge, men man tar det i rätt läge. Tror inte dessa etablerade tränare är dumma. Tror du? Tror att de flesta tränare i ES tycker att HA är mindre attraktivt. Rätt läge? Det hade väl i så fall varit direkt. Större chans att påverka utgången av säsongen än om man väntar. I detta fall att undvika neg.kval. Men nu har Modo-FBK. Känns viktigare ... Tycker du det hade varit rätt läge att ta över inför DIF b, VIK b, LIF h och Örebro? ;D Tror du en tränare som Janne skulle vilja starta i en ny klubb med 4 garanterade förluster? FBK gör det bra så här långt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 30, 2012 20:11:39 GMT 1
hör inte hemma här, men Ponthus gjorde just hat trick på Troja... Och nu gjorde Almtuna 1-0 mot Leksand..BORTA! Vem i helvete ska vi kunna ta oss förbi? ALLA andra har skrällt mer än en gång! Dags att be en bön för Leksand...
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 30, 2012 20:27:13 GMT 1
Med facit i hand blev det bra. Men vet att många (jag var en av dem) som var rejält oroliga när det bollades med diverse namn. Spekulationen att Janne skulle väntat för att slippa matcher mot några tuffa lag tror jag inte ett dugg på. Tror inte det är hans stil på något sätt! Tror faktiskt han var ärlig i intervjun. Tänk er själva in i situationen. Du får sparken från ett jobb på ett bra företag men har lön i 1,5 år framåt. Så ringer det något mindre attraktiva företaget. Tror inte många då bara hoppar på detta utan vill nog tänka igen läget ett tag. Vi har väl sällan samma åsikt. Mindre attraktivt??? KHK måste vara ett av de lag flest tränare vill vara i trots nuvarande läge, men man tar det i rätt läge. Tror inte dessa etablerade tränare är dumma. Tror du? Varför skulle KHK vara mer attraktivt än övriga HA lag och ES lag?bara en fråga i all välmening där jag vill ha en liten förklaring till hur du tänker
|
|