|
Post by Sverker on Oct 30, 2012 20:28:19 GMT 1
hör inte hemma här, men Ponthus gjorde just hat trick på Troja... nä borde va i Kempetråden, eller vad tycker du time?
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 30, 2012 20:31:35 GMT 1
hör inte hemma här, men Ponthus gjorde just hat trick på Troja... Och nu gjorde Almtuna 1-0 mot Leksand..BORTA! Vem i helvete ska vi kunna ta oss förbi? ALLA andra har skrällt mer än en gång! Dags att be en bön för Leksand... Det var min otvetydiga åsikt att vi skulle satsa mycket på att vi skulle ta hem "våra" killar! Det hade garanterat ökat intresset! Med facit i hand hade det vart en riktig väg att gå men ett facit i handen har man ju inte innan säsongen. Tror det bara är att inse att det blir kvalserien i år med och ju fortare det står klart för laget KHK ju bättre tror jag det är då man kan förbereda sig på endast de och få ganska bra sparring inför de
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 30, 2012 20:45:40 GMT 1
hör inte hemma här, men Ponthus gjorde just hat trick på Troja... nä borde va i Kempetråden, eller vad tycker du time? ;D
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Oct 30, 2012 21:03:03 GMT 1
nä borde va i Kempetråden, eller vad tycker du time? ;D Dessutom är det Bobo som har gjort enda målet (så här långt) för ÖHK mot TAIF...
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Oct 30, 2012 21:04:33 GMT 1
Dessutom är det Bobo som har gjort enda målet (så här långt) för ÖHK mot TAIF... Nähä, inte nu längre. Första målet i alla fall...
|
|
|
Post by time on Oct 30, 2012 22:05:46 GMT 1
Tror att de flesta tränare i ES tycker att HA är mindre attraktivt. Rätt läge? Det hade väl i så fall varit direkt. Större chans att påverka utgången av säsongen än om man väntar. I detta fall att undvika neg.kval. Men nu har Modo-FBK. Känns viktigare ... Tycker du det hade varit rätt läge att ta över inför DIF b, VIK b, LIF h och Örebro? ;D Tror du en tränare som Janne skulle vilja starta i en ny klubb med 4 garanterade förluster? FBK gör det bra så här långt. Nej. Men jag tror han är lite smartare än dig (även om du själv inte tror att såna människor existerar) och vill kunna påverka så mycket som möjlligt. Din teori som du nu måste måste försvara med näbbar och klor som allat annat du skriver) är så urbota dum så jag inte ens dina få vapendragare här på forumet håller med. Att prata om garanterade förluster visar bara vilken loosermentalitet du besitter. Är glad att vi fått en tränare som är din raka motsats. Men är säkert duktig på annat ....
|
|
|
Post by stolpeout on Oct 30, 2012 23:36:24 GMT 1
Tycker du det hade varit rätt läge att ta över inför DIF b, VIK b, LIF h och Örebro? ;D Tror du en tränare som Janne skulle vilja starta i en ny klubb med 4 garanterade förluster? FBK gör det bra så här långt. Nej. Men jag tror han är lite smartare än dig (även om du själv inte tror att såna människor existerar) och vill kunna påverka så mycket som möjlligt. Din teori som du nu måste måste försvara med näbbar och klor som allat annat du skriver) är så urbota dum så jag inte ens dina få vapendragare här på forumet håller med. Att prata om garanterade förluster visar bara vilken loosermentalitet du besitter. Är glad att vi fått en tränare som är din raka motsats. Men är säkert duktig på annat .... Men fan vad ni två tjafsar.....gör det via mess istället. När man skall efter nya inlägg så hittar man 3 sidor med tjafs från er 2.....och detta återkommer med jämna intervaller, så ger er nu.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 30, 2012 23:44:15 GMT 1
Nej. Men jag tror han är lite smartare än dig (även om du själv inte tror att såna människor existerar) och vill kunna påverka så mycket som möjlligt. Din teori som du nu måste måste försvara med näbbar och klor som allat annat du skriver) är så urbota dum så jag inte ens dina få vapendragare här på forumet håller med. Att prata om garanterade förluster visar bara vilken loosermentalitet du besitter. Är glad att vi fått en tränare som är din raka motsats. Men är säkert duktig på annat .... Men fan vad ni två tjafsar.....gör det via mess istället. När man skall efter nya inlägg så hittar man 3 sidor med tjafs från er 2.....och detta återkommer med jämna intervaller, så ger er nu. Ähh, de är ju festliga! ;D
|
|
|
Post by Sverker on Oct 31, 2012 8:16:23 GMT 1
Vi har väl sällan samma åsikt. Mindre attraktivt??? KHK måste vara ett av de lag flest tränare vill vara i trots nuvarande läge, men man tar det i rätt läge. Tror inte dessa etablerade tränare är dumma. Tror du? Varför skulle KHK vara mer attraktivt än övriga HA lag och ES lag?bara en fråga i all välmening där jag vill ha en liten förklaring till hur du tänker Jag tänker på hur draget är runt hockeyn i Karlskrona. Det borde både göra tränare och spelare intresserade att vara här.
|
|
|
Post by benderman on Oct 31, 2012 11:08:09 GMT 1
Jag är övertygad om att han inte ville ta över KHK inför mötena med DIF b, VIK b, LIF h och Örebro b. Han är inte dummare än att han fattade att "detta blir ingen bra start, låt mej avvakta". Jag tror att du har rätt där Sverker, kanske inte att det var avgörande men han ville nog se hur det går i dom matcherna. Efter alla dom förlusterna vågade han satsa på KHK där han blir mottagen som Messias.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 31, 2012 13:14:34 GMT 1
Tycker du det hade varit rätt läge att ta över inför DIF b, VIK b, LIF h och Örebro? ;D Tror du en tränare som Janne skulle vilja starta i en ny klubb med 4 garanterade förluster? FBK gör det bra så här långt. Nej. Men jag tror han är lite smartare än dig (även om du själv inte tror att såna människor existerar) och vill kunna påverka så mycket som möjlligt. Din teori som du nu måste måste försvara med näbbar och klor som allat annat du skriver) är så urbota dum så jag inte ens dina få vapendragare här på forumet håller med. Att prata om garanterade förluster visar bara vilken loosermentalitet du besitter. Är glad att vi fått en tränare som är din raka motsats. Men är säkert duktig på annat .... ;D Finns många människor som är mycket smartare än mej, men tveksamt om du är det. Nu ser jag att en som brukar hålla med dej, kan se att min teori inte är otänkbar. Hur ska du hantera det? Ser mej mer som en realist än looser.
|
|
|
Post by time on Oct 31, 2012 17:01:17 GMT 1
Nej. Men jag tror han är lite smartare än dig (även om du själv inte tror att såna människor existerar) och vill kunna påverka så mycket som möjlligt. Din teori som du nu måste måste försvara med näbbar och klor som allat annat du skriver) är så urbota dum så jag inte ens dina få vapendragare här på forumet håller med. Att prata om garanterade förluster visar bara vilken loosermentalitet du besitter. Är glad att vi fått en tränare som är din raka motsats. Men är säkert duktig på annat .... Men fan vad ni två tjafsar.....gör det via mess istället. När man skall efter nya inlägg så hittar man 3 sidor med tjafs från er 2.....och detta återkommer med jämna intervaller, så ger er nu. Jag försökte medvetet att inte citera Sverker när jag framförde min åsikt. Men självklart citerade han mig och idiotförklarade för att man inte tyckte som han. Det bästa vore om man i forumet på nåt sätt kunde blocka en användare som man tycker är ointressant att läsa.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 31, 2012 17:47:58 GMT 1
Men fan vad ni två tjafsar.....gör det via mess istället. När man skall efter nya inlägg så hittar man 3 sidor med tjafs från er 2.....och detta återkommer med jämna intervaller, så ger er nu. Jag försökte medvetet att inte citera Sverker när jag framförde min åsikt. Men självklart citerade han mig och idiotförklarade för att man inte tyckte som han. Det bästa vore om man i forumet på nåt sätt kunde blocka en användare som man tycker är ointressant att läsa. Tips till time: När du scrollar och ser att jag skrivit ngt, låt bli att läs enkelt! Men vem ska du citera då? En dag när jag gick in här hade du citerat 4 av mina inlägg. Är du så dum så att du tror du får vara oemotsagd? Att påstå att jag idiotförklarat dig är helt fel, jag har en annan åsikt och det är stor skillnad. Tycker du benderman idiotförklarar dej också? Jag kommer att göra precis som dig, dvs citera när jag tycker det du skriver inte överensstämmer med det jag tycker. Skulle ff vilja att du svara på frågorna jag ställt till dej i Kempetråden sidan 37.
|
|
|
Post by time on Oct 31, 2012 18:05:34 GMT 1
läste 2 första raderna i förra inlägget: "När du scrollar och ser att jag skrivit ngt, låt bli att läs enkelt!" Tackar för tipset. Missade alltså resten av ditt inlägg. Ska använda mig av ditt tips framöver
|
|
|
Post by time on Oct 31, 2012 22:54:50 GMT 1
Intressant att Janne matchar och ger 62, 8, 91 förtronde.
Exakt de tre spelare som står lägst i kurs hos forumexperterna. Ser Janne saker som inte ni ser?
Kempe sågades för att i synnerhet 62 o 91 fick spela. Nu är detta helt ok.
|
|